جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

انواع مختلف کلمات کلمات کلیدی هدف خریدار

1. لغت ها کلیدی «همین درحال حاضر بخر»
این‌ها کلیدواژه‌هایی هویدا میباشند. در حالتی‌که کاربری در‌پی «خرید فلان متاع» میباشد، می توانیم آموزش سئو در مشهد فرض کنیم که وی فراهم و مصمم برای جاری ساختن سفارشی میباشد. دنبال سایت‌های انتقاد و رسیدگی یا این که مطالب طویل وبلاگی درباره آن زمینه نمی گردد. در پی فروشنده‌ای میباشد که جنس گزینه نظرش را به وی بفروشد.
رقابت بر رمز لغات کلیدی «همین حال بخر» بسیار بالا میباشد.
همانگونه که در تصویر بالا می بینید، هنگامی عبارت «خرید CRM» را در گوگل تایپ میکنید، گونه های اطلاع رسانی‌هایی از شرکت‌های CRM را مشاهده می کنید. آن ها می دانند که‌این کلیدواژه‌ای ارزشمند مقصود خریداری بالا میباشد، و مایل اند تا برای مقصود‌گیری آن، پول خرج نمایند. این‌ها همینطور به کلیدواژه‌های انتهای قیف نیز پر اسم و رسم اند، چرا‌که خریدار معمولا در انتهای مسیر جای دارد.
2. لغات کلیدی «جستجوی کالا»
هنگامی کسی به مشکلی برمی‌خورد و می داند که شیوه حلی احتمالی برای آن وجود داراست، از لغات کلیدی جستجوی جنس استعمال می‌نماید. «شایسته ترین ابزارهای بازاریابی با آدرس اینترنتی» یکی‌از مثال‌های لغات کلیدی مال در کار میباشد.
لغت ها کلیدی «جستجوی کالا» نشانه می دهند که اشخاص فعالانه درپی راهکارهای تازه می‌باشند.
این‌ها مثال‌هایی می‌باشند که غرض خریدار را آرم می دهد، چرا‌که مخاطب کوشش دارااست سفارشی را به جاری ساختن برساند و فعالانه در کوشش اند که شایسته ترین کالا را برای رفع نیازشان پیدا نمایند. معمولا ارزشش را داراست که لغات کلیدی جستجوی فرآورده را در محتوای خویش یا این که کمپین‌های تبلیغاتی در حالی که مال خویش را در طول ایده‌آل جلو روی خریدار می گذارید، آیتم غرض قرار دهید.
 استدلال اساسی دیگر این میباشد که‌این کلیدواژه‌ها اساسا برای غرض‌گیری بوسیله اطلاع رسانی‌های تبلیغاتی، لوکس اند و نتیجه ها طبیعی برای درجه‌بندی در گوگل، بسیار رقابتی میباشند. ولی ثمره این سعی در دراز مقطع خویش را آرم خواهد اعطا کرد، زمانی که مارک شما جلو روی مشتریانی که در حالا مطالعه درباره تولیدها می‌باشند، قرار می‌گیرد.
3.  لغات کلیدی «اطلاعاتی»
نوع سوم لغت ها کلیدی که نشانه‌دهنده مقصود خریدار می باشند، لغات کلیدی «اطلاعاتی» می‌باشند. این کلیدواژه‌ها در مقام‌بندی چتری قرار میگیرند: کلمه ها کلیدی مقصود تجاری. همانگونه که از نام آن پیداست، این‌ها کلیدواژه‌ها و جستارهایی میباشند که خریدار هنگام گشتن دنبال اطلاعاتی برای حل یک خلل، یا این که آنالیز یک چاره از آنها استعمال می‌نماید. این لغات کلیدی در بالای قیف فروش می‌باشند و نسبت به آن‌هایی که تا به اینجا در موردشان سخن کردیم، در موضع ذیل‌تری از غرض خریدار قرار می گیرند.
 برخلاف اینکه این کلیدواژه‌ها در اوایل قیف چرخه خریدار قرار دارا هستند، ولی در اتخاذ تصمیم پایانی نقش بسیار موثری دارا هستند.
کلمه ها کلیدی «اطلاعاتی» معمولا به خواسته استخراج داده ها بیشتر درباره یک متاع به شغل می روند.
تصویر بالا را در لحاظ بگیرید. در صورتی‌که کسی در درحال حاضر گزینش ابزارهای بازاریابی با پست الکترونیک، نظیر Mailchimp میباشد، میخواهد مطمئن خواهد شد که از قانون ها GDRP تاسی می‌نماید. همان گونه که میبینیم، Mailchimp این کاوش را با محتوایش جواب میدهد؛ پس در واقع جستجوی اطلاعاتی را جواب می دهد و امیدوارانه مخاطبش را به سمت مشتری شدن سوق میدهد.
می بایست یقین نتیجه ها نمائید که محتوایی استراتژیک پاسخ کلمه ها کلیدی اطلاعاتی آموزش سئو مشهد ایجاد میکنید، از آن‌جایی که‌این مجال، فرصت قابل قبولی میباشد برای آن‌ که خریدار احتمالی‌تان را قانع فرمایید که راهکار شما برای آن ها ایده‌آل میباشد. در شرایطی که از چاره‌های داده هدفی نظیر Internal Results استعمال می کنید، میتوانید بفهمید که چه وقتی دستیابی و امور لغت ها کلیدی این چنینی را کاوش می‌نماید و دنبال خط مش حلی مشابه به شما می‌باشند.
4. عبارات کلیدی معدود بها
در غایت ما لغت ها کلیدی معدود بها را داریم. یک مثال از چنین کلمه ها کلیدی، واژه و کلمه «بدون پول» میباشد. در حالتی‌که کاربری در عبارت جستجویش این واژه را به شغل غالب شود، احتمالا دست در جیب نخواهد کرد. در شرایطی‌که تولید ها بی‌واسطه(DTC products) می‌فروشید یا این که فروشگاه آنلاین‌ای را می‌چرخانید، این لغت ها به شغل شما نمی‌آیند؛ به دلیل آن که قرار وجود ندارد ارسال مجانی داشته باشید.
البته در‌حالتی که تجارت فری‌میوم دارید، ممکن میباشد همچنان بخواهید دنبال اینگونه کلیدواژه‌هایی بروید. تاوقتی‌که بتوانید کاربرهای رایگانتان را به خریدارانتان تبدیل فرمائید، عبارات کلیدی معدود قیمت می توانند منبع ترافیک خیر و خوبی برای شما مهیا آورند. بر راز بعضا از این لغت ها حتی رقابت بسیار بالایی میباشد، مخصوصا در موضوع‌های SaaS و IT. تحت عنوان این‌ها نتیجه ها جستجوی عبارت «برنامه مدیر پروژه بدون‌پول»:

چگونه محتوای همیشه سبز را بروزرسانی کنید؟

شما بایستی به صورت تر و تمیز آنالیز نمایید تا مشاهده کنید آیا محتوای مدام سبز ایجاد گردیده همچنان سکو نیکی دارااست یا این که خیر. صرف لحاظ از تلاشی که برای ساخت‌و‌ساز آن خرج نموده اید یا این که چگونگی محتوا، ممکن میباشد با سپری شد فرصت جایگاه آن تقلیل یابد. آموزش سئو مشهد در صورتی‌که متوجه شدید که ترافیک مقاله ها شما زیر آمده میباشد، مجال آن رسیده میباشد که محتوای مدام سبز خویش را برورزرسانی نمائید.
این بدان مضمون‌ وجود ندارد که بایستی محتوای خویش را کاملا دستکاری فرمایید. شما بایستی به هر آنچه که دارید اضافه نمایید. زمانی محتوا را بروزرسانی نمائید گوگل آن را تشخیص خواهد بخشید، در فیض در شرایطی‌که بهتر درج شده باشد مجدد سکو خویش را بازپس می‌گیرید.
در اینجا یکسری منش برای آپدیت رسانی محتوای شما وجود داراست:
۱. داده ها کهن را اصلاح نمائید
اگرچه محتوای مدام سبز با سپری شد فرصت همچنان اثبات باقی می‌ماند، البته بعضی وقت ها کلیه چیز تغییر میکند.
برای مثال، در‌صورتی‌که چندین سال پیش محتوایی راجع به روش به کارگیری از توییتر منتشر نموده اید، ممکن میباشد دیرین گردیده باشد چون این رسانه اجتماعی بروزرسانی هایی را مانند ارتقا تعداد کلمه ها هر توییت ایفا داده میباشد.
در حالی که مفاهیم و اصول کلی نوشته ی علمی ممکن میباشد سوای تغییر‌و تحول ما‌نده باشند، ولی بایستی جزئیات و اعداد و ارقام را بروز نمایید.
۲. متن تازه اضافه فرمائید
محتوای ساخت را مجدد نظارت نمائید و مشاهده کنید چه جنبه هایی را در کتابت نخستین نادیده گرفته اید. ممکن میباشد نقل قسم هایی از کارشناسان یا این که یک قسمت باشد که در محتوای نخستین از آن غفلت نموده اید.
در نمونه «طریق به کار گیری از توییتر»، شما میتوانید یک قسمت نو اضافه نمایید که توضیح میدهد چه‌طور به یک مخاطب پذیرش گردیده تبدیل گردید.
۳. لینک و پیوند ها را آنالیز فرمایید
آیا در متن شما لینک و پیوند های شکسته وجود داراست؟ ایا لینک و پیوند ها مرتبط ترین مورد های ممکن بودند؟ آیا میتوانید منابع معتبرتری برای لینک و پیوند سازی پیدا نمائید؟ یک حسابرسی بر روی لینک و پیوند ها جاری ساختن دهید تا مطمئن گردید که کلیه چیز همچنان منطقی و گرانبها میباشد.
۴. رسانه های نو اضافه فرمایید
یک شیوه بی آلایش برای تازگی بخشیدن به محتوای خویش این میباشد که رسانه های نو به آن اضافه نمایید.
از جمله، شما می‌توانید یک اینفوگرافیک تهیه و تنظیم نمائید که داده ها یک قسمت خاص را خلاصه می نماید یا این که یک پادکست را در محتوا درج فرمایید که توضیحات مازاد درباره ی نکات آورده شده در نوشته‌ی‌علمی ارائه میدهد. همینطور می‌توانید کلیپ یا این که اسلایدشو به آن اضافه نمایید.
۵. در شکل قابلیت و امکان آن را تعاملی نمایید
المان های تعاملی مانند نظرسنجی ها و امتحان ها مخاطبان را تشویف می نمایند تا پاره ای بیشتر در شیت بمانند و حتی ممکن میباشد تشویق شوند و محتوا را به اشتراک بگذارند.
این به گوگل سیگنال می‌دهد که‌این محتوا مربوط به نیازهای کاربر میباشد و در فیض سکو بالاتری بدست خواهید آورد.
۶. خطا املایی و فرمان لهجه را یکبار دیگر محاسبه فرمائید آموزش سئو در مشهد حتی در‌صورتی‌که پیش از تکثیر نوشته ی علمی این نکات را تماما محاسبه نموده اید، این احتمال وجود دارااست که متن دربردارنده ایرادات املایی و نگارشی باشد. قطعه را با صدای بلند بخوانید یا این که بخشها را به ترتیب معکوس بخوانید، که به شما امداد می نماید تا الگوها و اشتباهاتی را که ممکن میباشد از مداد انداخته باشید معین فرمایید.
نکته کلیدی: برای اعتقاد و باور از این که محتوای مدام سبز مرتبه بالای خویش در موتورهای کاوش را نگهداری نماید، آن را به طور عصر ای برای بروزرسانی داده ها و پیوند ها، اضافه کردن رسانه ها و المان های تعاملی نو و ایرادات نگارشی و اشتباه های املایی مجدد تحلیل فرمایید.
ایجاد محتوای خویش را به ما بسپارید
در دنیای رقابتی آنلاین، با مخاطبانی تیزهوش و هدفمند روبه‌رو می‌باشید که مجال نیز برایشان باارزش میباشد. به همین عامل اصلی میباشد که پیام یا این که خبر خویش را ظریف و آنقدر دیدنی مطرح کنید که استفاده کننده جذب پیام گردد و به صدای شما گوش دهد. در صورتی‌که محتوای تان را صحیح مطرح نمایید استفاده کننده یک مرحله بالاتر از تلاوت محض می رود.

سایت مپ یا نقشه سایت چیست؟

وبسایت مپ ( sitemap ) فایلی است که از طریق آن لیست تمامی صفحه ها وب سایت به موتورهای جستجو معرفی می شود. وب سایت مپ ساختار صفحات وبسایت و یا سازماندهی صفحات را در دست موتورهای جستجو قرار میدهد. توسط وبسایت مپ کرولرهای موتورهای آموزش سئو در مشهد جستجو میتوانند به صفحه های وب سایت دسترسی داشته باشند. در حالتی که صفحه های وبسایت در در وب سایت مپ وجود داشته باشند معمولا به وسیله موتورهای جستجو قابل دسترس خواهند بود و یا بعبارتی دیگر وبسایت مپ بهترین ابزار برای کرول شدن صفحات سایت هست اما گوگل اعلام کرده است که وبسایت مپ گارانتی نمی کند صفحات سایت شما شاخص گذاری شوند گوگل از تارنما مپ برای تشخیص ساختار وبسایت به کارگیری می نماید.
وبسایت مپ برای اولین بار در سال 2005 با نسخه 0.84 توسط گوگل برای برنامه نویسان معرفی شد. سپس در سال 2006 MSN، Yahoo به پروتکل سایت مپ پیوستند. در شرایطی‌که وبسایت شما دارای یکی‌از حالت زیر می باشد به طبع از تارنما مپ می بایست استفاده شود:
وبسایت بسیار تبارک باشد. درین‌موقعیت‌ موتورهای جستجو می توانند بوسیله وب سایت مپ به جدیدترین صفحات و آخرین صفحات تغییر و تحول داده شده دسترسی داشته باشند.
تارنما شما دارای حجم زیادی از آرشیو محتویات باشد. در شرایطی‌که که وب سایت دارای حجم زیادی از محتوا باشد که آنها هیچ ارتباطی با یکدیگر نداشته باشد، سایت مپ بهترین گزینه میتواند باشد.
درصورتی که وب سایت شما جدید باشد یا دارای تعداد پاره ای بک پیوند باشد. گوگل و بقیه موتورهای جستجو از طریق دنبال کردن بک لینک ها میتوانند به محتویات سایر وبسایت ها دسترسی پیدا نمایند از این رو در شرایطی‌که تعداد بک لینک های تارنما شما معدود می باشد وب سایت مپ میتواند به وبسایت شما کمک بسیاری نماید.
تارنما دارای تعداد زیادی فایلهای مولتی مدیا باشد. اگر که وب سایت شما از تعداد زیادی آموزش سئو مشهد فایلهای مولتی مدیا تشکیل شده باشد که آنان نیز به نوبه خود در خبر ها سایت شما استفاده شده باشند، سایت مپ قادر است بهترین گزینه برای شما باشد.
خلال قرار به دست آوردن صفحات در فایل تارنما مپ اطلاعات اضافه تری از صفحه های می تواند در فایل وبسایت مپ قرار گیرد. اطلاعاتی از قبیل اینکه شیت مورد نظر شما آخرین بار چه وقتی بروزرسانی گردیده‌است و بطور معدل هر یک سری وقت یکبار بروزرسانی میشود، در پوشه وب سایت مپ قرار می گیرد.

گونه های تارنما مپ
وبسایت مپ به دو نوع تقسیم بندی می گردد:
وب سایت مپ از نوع XML
این نوع وب سایت مپ دارای ساختار سازمان یافته شده ای داراست و منحصر موتورهای جستجو هست و احتیاج به مشاهده کاربران تارنما ندارد. سایت مپ از نوع XML میتواند در پوشه Robots.txt آدرس دهی خواهد شد تا به موتورهای جستجو کمک نماید راحتر این فایل را پیدا نمایند. در پایین نمونه ای از وب سایت مپ از نوع XML آورده شده می‌باشد.
سایت مپ از نوع HTML
این نوع سایت مپ مخصوی کاربران بازدید کننده تارنما هست و به آنان یاری می کند که محتویات صفحات گزینه نظرشان را براحتی پیدا نمایند. سایت مپ از نوع HTML قابل به کارگیری در گوگل وبمستر نیست. در تحت نمونه ای از وب سایت مپ از نوع HTML نقل شده هست.

افزایش ترافیک ارگانیک چیست؟

seo در معنای seo محتوا میباشد که در غایت بتواند در حاصل اکران داده خواهد شد. با خیل‌عظیم تغییرات و بروز رسانی ها این قابلیت و امکان وجود داراست که شما برخی نکات را از دست بدهید. آموزش سئو در مشهد با تلف کردن بعضی از نکات ممکن میباشد سایر عملکرد های دیگر شما از در میان رود. حقیقتا هیچ کسی نمیخواهد این حادثه چهره دهد.
ولی در‌حالتی که که آنها‌را به صحت ایفا دهید میتوانید از مزایای ارتقاء ترافیک به کار گیری نموده که سبب ساز به نرخ تبدیل بالا و ارتقاء یوزرها همیشگی می‌گردد. کیست که ترافیک بیشتر و فروش بیشتر را نخواهد؟
فاکتورهای رنک گیری و بهینه سازی در یک‌سری سال اخیر تغییرات متعددی به خویش چشم میباشد. بعضا از تکنیک های سئوی که در ۵ سال پیش ازآن به کارگیری می‌شد الان دیگر کاربردی ندارند.
به همین استدلال ما یکسری تاکتیک و استراتژی شیوه های متفاوت را از اشخاص دارای تخصص بهینه سازی توده کرده ایم که مطمئن باشید بهینه سازی وبسایت شما مطلوب با تاکتیک های سئوی سال جاری میباشد.
این ها نکات خوب برای بهینه سازی ۲۰۱۹ می باشند. همان طور که خواهید مشاهده کرد، در شرایطی که قالبی باشد که کلیه آنها‌را پوشش دهد این میباشد که یک تجربیات کاربری عالی را ساخت و ساز نماید، البته میبینید که برخی از کارشناس های دیگر از طریق های منحصر خویش را پیش می‌گیرند.
ما همجنین در قسمت دوم نوشته‌علمی که برای شما در حیث گرفته ایم که ۱۶ نکته سریع بهینه سازی را برای شما بازگو میکنم.
بیشتر از این وقت شما‌را تلف نکنیم و برویم نگاهی به استراتژی های seo از نظر متخصصین جهانی سئوبیاندازیم.
۱. بر روی تجارب کاربری تمرکز فرمائید
دارای تخصص اولیه سئوی ما برایان آئین (Brian Dean) از تارنما Backlinko میباشد.
برایان راجع‌به سیگنال های تجربیات کاربری در رنکینگ موتور کاوش صحبت می‌زند. ما به تازگی از گوگل شنیده ایم که RankBrain سو‌مین فاکتور رنک گیری آنان میباشد، و این رویکرد خیر فقط ادامه پیدا می نماید بلکه در اینده نقش پررنگ تری به خویش می‌گیرد.
در حالتی‌که نمی دانید الگوریتم RankBrain چیست ما دراین جا توضیح کوتاهی در باره آموزش سئو مشهد آن می‌دهیم. یکی سیستم های یادگیری ماشین میباشد که به گوگل امداد می نماید تصمیم بگیرد صفحه های در کجای حاصل رنک بگیرند.
به بیانی معمولی خیس، رنک برین بر روی تعامل یوزرها با حاصل کاوش رسیدگی می نماید و مبتنی بر آن به نتیجه ها رنک میدهد یا این که از رنک آن‌ها می کاهد. بدین شکل که در شرایطی‌که که کاربری وارد سایتی خواهد شد و در زمان کوتاهی مجدد با نتیجه ها کاوش بازگردد، رنک آن تارنما کاهش پیدا خواهد کرد، البته در حالتی که که مخاطب وارد آن تارنما خواهد شد و هنگامی را درآنجا سپری نماید، آن وب سایت رنک اخذ می نماید.
که به تجربیات ی کاربری آن تارنما بستگی داراست.
برایان سفارش می نماید که از کلمه ها کلیدی با ارتفاع میانگین (medium tail keywords) به کار گیری فرمایید که بیشترین سود را از موتور کاوش و الگوریتم RankBrain اخذ نمایید. وی می‌گوید:«وقتی که شما برای یک واژه کلیدی میانگین برگه خویش را با صرفه میکنید(و ازآن یک ورقه فوق العاده می سازید)، RankBrain به طور خودکار برای آن و لغات کلیدی شبیه با آن به شما رنک می‌دهد».
درپی سئو برای لغات کلیدی با ارتفاع میانگین، RankBrain نگاهی به مورد ها پایین داراست:
دوران هنگامی که مخاطب در ورقه ی شما می‌ماند(مجال بالای ۳ دقیقه فرصت نیکی اکانت می گردد)
نرخ کلیک ورودی یا این که درصد کاربرانی که بر روی حاصل جستجوی شما کلیک کرده اند.


۷- باور داشته باشید که دامنه روی هاست فعال میباشد. آموزش سئو مشهد برای اعتقادوباور از اتصال دامنه به هاست، می توانید اقدامات ذیل را جاری ساختن دهید:  پژوهش حالت دامنه: شرایط دامنه خویش را در پنل رئیس دامنه یا این که اینترنت‌وبسایت رجیسترار (Registrar) خویش پژوهش نمایید. از این روش می توانید ببینید که دامنه شما به صحت فعال و به اسم شما تصویب شد‌ه‌است.
نظارت پیکربندی DNS: پیکربندی DNS (Domain Name System) دامنه را تحقیق فرمایید. باور نتیجه ها فرمائید که DNSهای مربوط به دامنه شما به صحت تهیه گردیده‌اند و به هاست متبوع اشاره می‌نمایند.
رسیدگی شرایط هاست: شرایط هاست اینترنت‌وبسایت خویش را نیز نظارت نمایید. در شرایطی‌که از یک خدمت میزبانی اینترنت استعمال میکنید، به پنل در اختیار گرفتن هاست خویش وارداتی و موقعیت سرور را رسیدگی نمایید. در شکل وجود ایرادات در هاست، با ارائه دهنده هاست تماس حاصل نمایید تا اختلال رفع گردد.
۸- پوشه های htaccess. را غیرفعال نمایید.


غیرفعال کردن فولدر‌های htaccess یک تصمیم حساس و اصلی در رئیس اینترنت‌تارنما میباشد و می بایست با تمرکز و آشنایی بی نقص صورت پذیرد. در ذیل سه نکته درباره ی مداقه و طرز‌های غیرفعال کردن فولدر‌های htaccess اورده شده میباشد:

اثرات جانبی: پوشه htaccess یک فولدر تنظیمات میباشد که به موتورهای کاوش و اینترنت‌سرور میگوید چه‌طور با درخواست‌های اینترنت‌وب سایت عکس العمل نمایند. غیرفعال کردن یا این که حذف این پوشه ممکن میباشد باعث به اثرات جانبی ناخواسته گردد و تلاش اینترنت‌تارنما را پایین تأثیر قرار دهد.
۹- فولدر بکاپ را بازیابی فرمائید.
محل ذخیره بکاپ را معلوم فرمائید: آغاز بایستی مکانی که پوشه بکاپ در آن ذخیره گردیده‌است را معین فرمایید. این جای معمولاً یک فایل خاص در هاست اینترنت‌وبسایت یا این که دستگاه شما میباشد.
رابطه با ابزار رئیس هاست: چنانچه فولدر بکاپ در هاست اینترنت‌وبسایت شما قراردارد، وارد پنل مدیر هاست خویش گردید. از روش این پنل، به بخش مدیر فولدر یا این که نصیب مرتبط با بکاپها دسترسی پیدا فرمایید.
بازیابی پوشه بکاپ: در بخش مرتبط با بکاپها، فولدر بکاپ متبوع را گزینش کرده و آیتم بازیابی یا این که ریکاوری را تعیین فرمایید. آن‌گاه دنبال اوامر و موعظه‌های جان دار بروید تا پوشه بکاپ به صدق بازیابی خواهد شد.
۱۰- عوض کردن نشانی از روش سیستم رئیس محتوا
برای تغییر و تحول نشانی (URL) یک برگه اینترنت از روش سیستم مدیر محتوا (CMS)، میتوانید اقدامات ذیل را ایفا دهید:

وارد پنل مدیر CMS گردید: وارد پنل مدیر سیستم مدیر محتوا آیتم به کار گیری خویش گردید. این پنل معمولاً با نشانی و اسم کاربری و سر عبوری که به شما داده گردیده وارد میشوید.
صفحه ها و مطالب را مدیر فرمائید: در پنل رئیس CMS، به نصیب مرتبط با “صفحه های” یا این که “مطالب” بروید. از اینجا میتوانید لیست صفحه های و مطالب جان دار را ملاحظه کنید.
برگه متبوع را تعیین نمایید: کاغذ‌ای که می خواهید نشانی آن را آموزش سئو در مشهد تغییر تحول دهید را تعیین فرمائید. آن گاه به پیکربندی یا این که دستکاری این برگه بروید.
نشانی URL تازه را تهیه نمایید: در نصیب مرتبط با URL یا این که نشانی برگه، نشانی تازه متبوع را وارد نمائید. یقین نتایج نمایید که نشانی تازه مطلوب و معنی باشد.
فراگیری رفع خطای ۴۰۴ در وردپرس
رفع خطای 404 در وردپرس به آسانی قابلیت و امکان‌پذیر میباشد و معمولاً به جهت وجود مشکلاتی مانند تغییر و تحول اسم یا این که جای صفحه ها، یا این که پیکربندی غلط روی اینترنت‌سرور چهره می دهد. در‌پی، به شما یکسری مرحله برای رفع خطای 404 در وردپرس را علامت میدهیم:
۱- آپ دیت Permalink در وردپرس
برای آپ دیت Permalink (ساختار پیوند‌ها) در وردپرس، فرآیند تحت را دنبال فرمائید:
وارد پنل رئیس وردپرس گردید.
در منوی سمت چپ، به نصیب “پیکربندی” (Settings) بروید و “لینک و پیوند‌های مستمر” (Permalinks) را گزینش فرمائید.
درین نصیب، می توانید یکی گزینش‌های مو جود برای نوع لینک و پیوند (Common Settings) گزینش فرمایید یا این که یک سفارشی‌سازی ایفا فرمائید. برای به روز Permalink، تغییرات متبوع را جاری ساختن نمایید.
قطعاً تغییرات را ذخیره فرمائید تا ساختار لینک و پیوند‌ها آپ دیت گردد.
با اعمال این فرایند، Permalink های اینترنت‌وبسایت شما به صورت جدیدی اکران داده خواهند شد. این تغییرات میتواند به بهبود بهینه سازی و دسترسی عالی به محتواهای اینترنت‌وبسایت شما یاری دهد.