جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

خدمات سئو سایت تضمینی


seo و سئو سایت به اقداماتی گفته میشود که در زمان آن سایت شما در نتایج گوگل نمایش داده می شود. حتما شما نیز راجع به سئو تضمینی وب سایت شنیده اید؛ بخش اعظمی از شرکتهای با این ترفند کوشش می کنند تا پشت گرمی شما‌را جلب کرده و هزینه بیشتری را نیز دریافت کنند.

اما بایستی بگوییم که جمعاَ تکنیکی به نام سئو تضمینی وجود ندارد! بله تعجب نکنید؛ هیچ سئوکار و شرکتی نمی تواند به شما تضمین بدهد که مطلقا در یک تاریخ مشخص و معلوم می تواند وبسایت شما را به شیت آموزش سئو مشهد اولیه گوگل بیاورد.

مراد از خدمات بهینه سازی تضمینی وبسایت در وب این هست که کیفیت کلیه خدمات و تکنیک های انجام شده روی تارنما تضمین گردد.

بهینه سازی وب سایت تضمینی چیست؟

کلاً به تکنیک هایی که سبب بهبود رتبه سایت شما در گوگل گردد، بهینه سازی و seo سایت گفته می‌گردد. سئو تضمینی سایت هم در واقع پیاده سازی همان اصول بهینه سازی در سایت می‌باشد، البته آموزش سئو در مشهد با این تفاوت که در سئو تضمینی تارنما، با عقد قراردادی میان کارفرما و سئو شغل، اقدامات لازم برای seo وب سایت اعمال می‌شود.

در نتیجه مجموع فرآیند seo سایت طبق اصول و شرایط ذکر شده در قرارداد پیش رفته و سود تضمینی و بهتری خواهد داشت.

بها سئو تضمینی چقدر هست؟

ارزش سئو تضمینی توسط هر شرکت، به دست اندرکاران مختلفی بستگی دارااست که به دنبال آنها را بیان کرده ایم :

مقدار بک لینک های سایت

سالم بودن وبسایت از نظر فنی

جایگاه وب سایت با عبارات کلیدی موردنظر

میزان کیفیت و تعداد محتواهای وب سایت

برهه زمانی رسیدن به صفحه آغاز نتایج

درپی می توانید بها گونه های پکیج تضمینی seo را مشاهده کنید:

تعرفه خدمات سئو تارنما

    پکیج مبنا     پکیج پیشرفته     پکیج حرفه‌ای  

       

بها ماهانه پروژه 4/5 میلیون تومان 7/5 میلیون تومان 14 میلیون تومان

ایجاد کرد محتوا 10000 واژه 20000 کلمه و واژه 30000 واژه و کلمه

تحقیق کلمه ها کلیدی 20 کلمه و واژه 40 کلمه 60 واژه و کلمه

افزایش درجه کلمه ها کلیدی 3 کلمه 5 واژه و کلمه 8 کلمه

پژوهش url ها ✖ ✔ ✔

محاسبه بک لینک و پیوند ها ✖ ✔ ✔

به حساب آوردن محتواهای تکراری ✔ ✔ ✔

محاسبه رقبا ✖ ✔ ✔

سئو عنوان صفحات ✔ ✔ ✔

بهینه سازی دیسکریپشن ✔ ✔ ✔

seo لینک های داخلی ✔ ✔ ✔

بهینه سازی تصاویر ✔ ✔ ✔

پیوند سازی خارجی 5 10 15

استراتژی رپورتاژ آگهی ✖ ✔ ✔

ایجاد کرد شبکه های اجتماعی 1 2 4

ثبت وب سایت در سرچ کنسول ✔ ✔ ✔

ثبت نقشه وبسایت ✔

✔ ✔

بهبود سرعت وب سایت ✔ ✔ ✔

مشاوره رایگان seo 1 ساعت 2 ساعت 3 ساعت

 


آیا بهینه سازی تضمینی سایت حقیقت داراست؟

جمعاًَ فرایند سئو تارنما بصورت 100% قابل پیش بینی و تضمین بدون نقص نیست؛ به دلیل آن که در ابتدا می بایست همه فاکتور های تاثیرگذار در سئوی وبسایت برای مثال: موقعیت سرعت، بک پیوند ها، کیفیت محتواهای فعلی، شدت رقابتی بودن لغت ها کلیدی، فرصت مجال تاسیس وب سایت و ... به اعتنا بررسی شود.


آنگاه می بایست با تمرکز به نتیجه ها بدست آمده و همچنین خواسته صاحب کار ( مالک وبسایت) یک اپ مشخص و اصولی برای بهبود سکو وبسایت، مشخص و معلوم گردد. بسیاری از شرکتهای ممکن می‌باشد بامسئولیت شوند که در کمتر از یک ماه با سخت ترین عبارات کلیدی، وبسایت شما درجه نخستین گوگل را خواهد گرفت؛ اما این دروغی بیش نیست. به این دلیل که درجه دریافت کردن در بعضی از لغت ها واقعا مشقت بار بوده و همچنین بهینه سازی یک سایت در زمان زمان نادر غیر قابل انجام می باشد. پس هنگامی که برای سئو تضمینی سایت به یک شرکت یا فرد بهینه سازی فعالیت مراجعه میکنید، این نکته را در لحاظ بگیرید که با هر روشی رسیدن از برگه پنجم حاصل به درجه اول گوگل، در کلمات کلیدی مالامال رقابت شل و ول نبوده و دست اندرکاران مختلفی بایستی پیوسته رعایت گردد تا به مرور این فرمان تحقق پیدا کند.




 


خدمات تضمینی سئو در 

با توجه به مواردی که در بالا ذکر کردیم، برای خدمات طراحی وب و seo تضمینی به یک گروه دارای تخصص و با تجربه که به راحتی بتواند صفحه های تارنما شمارا به درستی بهینه سازی کند، نیاز دارید. شرکت با رعایت نکات سئو و جاری ساختن مراحل نام برده می تواند، طی یک زمان معین درجه سایت شمارا افزایش دهد.


تیم seo وب با تجربه ای که طی همین سال ها حصول کرده است، یک استراتژی مشخص و مناسب با نیاز سایت شمارا آماده می کند. ضمن خدمات تضمینی سئو، شما می توانید از خدمات دیگر وب مانند تولید اشکال محتوا، بک لینک ارزان، بهبود سرعت وبسایت و طراحی انواع سایت و مغازه ساز به کار گیری فرمایید.


 شما میتوانید جهت دریافت مشورت رایگان seo تارنما با ما تماس گرفته تا پس از استدلال ها ما یحتاج روی سایتتان، بهترین اقدامات در قضیه خدمات تضمینی seo به شما ارائه شود.


پنالتی گوگل چیست؟


تا بحال کاهش شدید و یکباره ورودی گوگل را تجربیات نموده اید یا این که برایتان پرسش شد‌ه‌است که چرا ورودی سایتم از گوگل کاهش پیدا کرده؟ در اینگونه قوانینی احتمالا مبتلا جریمه یا این که پنالتی گوگل گردیده اید. ولی پنالتی گوگل چیست؟ چرا یک وب سایت پنالتی می گردد؟ پیرو بدین سوال های جواب داده ایم و مهم‌ترین دلایل پنالتی شدن وب سایت و رفع آن را نیز فراگیری داده ایم.
گوگل پنالتی چیست؟
در‌صورتی‌که یک سئوکار به هر آموزش سئو مشهد دلیلی مطالب تارنما خویش را به طرز seo کلاه سیاه seo نماید، گوگل برای این وب سایت جریمه ای در لحاظ میگیرد که  به آن پنالتی گوگل میگویند. پنالتی شدن یک وب سایت منجر می گردد، مرتبه های آن وبسایت از میان برود و تارنما کاهش شدید و یکباره ورودی گوگل را تجارب نماید. بعداز پنالتی شدن وب سایت، بدست آوردن سکو مطلوب در جستجوی گوگل به رنج قابلیت و امکان پذیر میباشد.
در‌حالتی که مجال کافی برای رسیدگی ندارید، سفارش می‌کنیم پادکست صوتی تحت درباره‌ی پنالتی گوگل را گوش بدهید:
گونه های پنالتی گوگل کدام میباشد؟ آموزش سئو در مشهد

در پیشین، گوگل برای پنالتی کردن سختگیرانه خیس شغل می‌کرد. از جمله در‌حالتی که به هر دلیلی از طرف گوگل جریمه میشدید، مرتبه خویش را در تک تک لغت ها از دست داده و کاهش ورودی ها از روش گوگل را تجارب می کردید. در سالهای اخیر طاقت فرسا گیری های گوگل به دست کم رسیده میباشد.
به صورت کلی گونه های پنالتی گوگل به دو نحوه قابلیت پذیر میباشد:
پنالتی شدن به طور دستی
یکی گونه های پنالتی گوگل، پنالتی دستی میباشد. پنالتی دستی به دلایلی مانند: قانون شکنی از ضوابط گوگل، اسکن رایت و ... به صورت بی واسطه بوسیله متخصصان گوگل جاری ساختن میگردد.
 در شرایطی که مبتلا پنالتی دستی گردید در سرچ کنسول، در نصیب Manual actions گزارشی بر پایه ی پنالتی شدن برای شما ارسال گردد.پنالتی تارنما به طور الگوریتمی
یک کدام از دیگر از اشکال پنالتی گوگل، پنالتی بوسیله الگوریتم های گوناگون میباشد. درین شیوه گوگل با استعمال از الگوریتم های مختلفی که داراست، تلاش تارنما ها را تحت لحاظ می‌گیرد. مثلا الگوریتم سارق دریایی با وبسایت هایی که مطالبشان را از تارنما های دیگر اسکن برداری می نمایند، رویا رویی می نماید و برای آن‌ها مرتبه منفی در حیث میگیرد.
درصورتی که که الگوریتم ها متوجه شوند که در تارنما خویش مرتکب خطایی گردیده اید، کاهش شدید و یکباره ورودی گوگل را تجربیات کرده و مبتلا پنالتی الگوریتمی میشوید.
دلایل پنالتی وب سایت چیست؟
با وجود این که مشقت بار گیری های گوگل برای پنالتی کردن تارنما ها کمتر گردیده‌است، ولی هنوز هم دلایلی وجود داراست که سبب ساز پنالتی شدن وب سایت شما و کاهش ورودی ها از روش گوگل خواهد شد. برای مثال دلایل پنالتی شدن یک وب سایت عبارتند از:

 

1. به کار گیری یا این که اخذ بک لینک و پیوند اسپم
یک کدام از دلایل پنالتی وب سایت، پیوند سازی های نادرست میباشد. بک پیوند، لینکی میباشد که از وب سایت دیگرافراد به تارنما شما داده می‌شود. اخذ و یا این که ایجاد کرد بک پیوند بی چگونگی و غیر اصولی از سایر اعمالی میباشد که منجر می‌شود، وب سایت شما بوسیله گوگل پنالتی گردد.

ولی نکته حائض اهمیت این میباشد که گوگل دراین مورد، برای وبسایت هایی سختگیرانه خیس شغل می نماید که روند خرید یا این که اخذ بک لینک و پیوند را به صورت اسپم سیرتکامل اعمال می‌دهند.

برای این که از پنالتی شدن در تاثیر بک پیوند بی قیمت پرهیز نمائید به موارد ذیل اعتنا داشته باشید:

از تارنما هایی که ارزشی ندارند لینک و پیوند اخذ نکنید.
به صورت دایم از یک تارنما بک لینک و پیوند اخذ نکنید.
در مقطع مجال کوتاه تعداد بک لینک و پیوند های زیاد برای تارنما خویش اخذ نکنید.
صرفا به یک ورقه خاص پیوند ندهید و کلیه صفحه های را در لحاظ داشته باشید.
 محتوا \" پیوند بیلدینگ چیست؟ \" به شما امداد می نماید تا بک لینک و پیوند های کیفیت بالا اخذ فرمایید. همینطور شما می‌توانید مراحل بک لینک و پیوند دریافت کردن را به دست اشخاص کارشناس بسپارید؛ برای اخذ بک لینک و پیوند باکیفیت، به ورقه \" خرید بک پیوند ارزان \" رجوع نمایید.

 

2. ایجاد محتواهای بی چگونگی و نادر بها
در قبلی گوگل تمامی محتواها، حتی آنهایی که کوتاه و بی چگونگی بودند را درنتایج خویش نشانه می اعطا کرد. با سپری شد مجال گوگل با به کارگیری از الگوریتم پاندا به تمرکز بر روی چگونگی و بها محتواها پرداخت و از نشانه داده شدن محتوای هایی که بها بالایی ندارند، خودداری کرد.

به این ترتیب به کار گیری از محتواهای کوتاه و بی قیمت، منجر پنالتی شدن وبسایت میشود.

برای خودداری از پنالتی شدن به انگیزه محتوای بی قیمت موارد ذیل را رعایت فرمائید:

از نسخه برداری کردن محتوا پرهیز کنید.
تلاش نمایید محتوایی کمتر از 500 کلمه و واژه ننویسید.
به مکان تمرکز بر کمیت، به چگونگی محتوا دقت نمائید.
از عبارات کلیدی مطلوب و مرتبط برای تارنما خویش به کارگیری نمایید.
ایجاد محتوای وبسایت خویش را به عده ای نسپارید که در موضوع کاری شما بی تجارب اند و همینطور با اصول سئوی محتوا شناخت ندارند.  
شما میتوانید با تحقیق محتوا \" به چه شکل ساخت و ساز محتوا کنیم؟ \" به راحتی یک محتوای با ارزش بنویسید.

 

3. استعمال مکرر از کلمه و واژه کلیدی یا این که Keyword stuffing
یکی مهم‌ترین دلایل پنالتی تارنما، تکرار بیشتراز حد عبارات کلیدی میباشد. در قبلی یکی‌از شیوه های درجه به دست آوردن و seo سازی صفحه های، تکرار زیاد واژه کلیدی در آن محتوا بود. ولی اینک الگوریتم پاندای گوگل به راحتی، محتواهای بی قیمت را شناسایی می نماید و به یوزرها اذن seo اینگونه محتواهایی را نمی دهد.

ولی دقت داشته باشید، امروزه با تکرار زیاد کلمه و واژه کلیدی در محتوا، تارنما پنالتی نمی‌شود؛ بلکه به کارگیری از این تکنیک برای کلیه صفحه های، جریمه از طرف گوگل را به یار داراست

برای دوری از جریمه شدن گوگل، در طول تایپ کردن محتوا طبیعتا از عبارات کلیدی مرتبط با محتوای خودتان استعمال نمایید و از قرار دادن عبارات کلیدی در بخش هایی که مطلوب وجود ندارد پرهیز کنید. در مقاله \"کیورد استافینگ چیست؟ \" بیشتر دراین مورد سخن کرده ایم.

 

4. نهفته کردن محتوا و لینک و پیوند در کاغذ
در قبلی سئوکاران با استعمال از تکنیک کلاکینگ، اقداماتی نظیر: خارکردن فونت متن، هم رنگ آمیزی متن و بک گراند، نهفته کردن متن پشت تصویر و ... قسمتی از محتوا و یا این که پیوند ها را در کاغذ مخفی می کردند تا گوگل به خطا بیفتد و تصور نماید در اکنون بازدید از یک شیت گرانبها میباشد؛ در صورتی‌که که محتوای آن تارنما تنها تبلیغات بود.

امروزه با بروز شدن الگوریتم های گوگل، دیگر قابلیت به کار گیری از این تکنیک نیست و درصورتی که که گوگل متوجه اینگونه موضوعی گردد، تارنما خلاف کار را پنالتی می نماید.

در صورتیکه میخواهید به صورت ناخواسته مرتکب این کار نشوید و گوگل سایتتان را پنالتی نکند، موارد ذیل را رعایت نمائید:

    از یکسان نبودن رنگ متن و بک گراند وبسایت خویش مطمئن گردید.
    از پنهان نبودن متن پشت عکس ها باور نتیجه ها نمایید.
    از فونت و سایز تبارک برای متن های خویش به کارگیری نمائید.
 

5. به کارگیری اشتباه از کدهای اسکیما
اسکیما کدهایی می باشند که به گوگل برای خوانایی و شعور وبسایت شما یاری میکند و همینطور بهینه سازی وبسایت شمارا ارتقاء داده و آن را در نتیجه ها به طور متفاوتی به یوزرها علامت میدهد. محتوا \" اسکیما چیست؟ \" داده ها ظریف تری را راجع‌به اسکیما و گونه های آن به شما میدهد.

مثلا نشانه پنج ستاره کنار وبسایت شما، نماد دهنده به کارگیری از اسکیما میباشد. حالا در صورتی از اسکیما برای فریب دادن گوگل استعمال فرمائید، مبتلا پنالتی خواهید شد. شما می بایست کد های اسکیما را اصولی و با دقت به آنچه در محتوای تارنما قرار داده اید، به کار گیری فرمایید.

مثلا در‌حالتی که در محتوا خویش از کلیپ به کارگیری نکرده اید، نباید اسکیما کلیپ را برای آن محتوا فعال فرمائید.

برای دوری از پنالتی شدن در تاثیر به کار گیری خطا از کدهای اسکیما به نکته ذیل اعتنا داشته باشید:

در اکثر مواقع صاحبان وبسایت قصد گمراه کردن گوگل را ندارند، ولی به انگیزه ناآگاهی و به کارگیری غلط از کدهای اسکیما، مبتلا پنالتی گوگل می گردند. 
به کار گیری از کدهای اسکیما در وب سایت خویش را  به دست یک شخص کارشناس بسپارید تا به روشی اصولی از کدهای اسکیما در تارنما شما به کار گیری نمایند.
 

6. بی توجهی به مسائل امنیتی و هک شدن وب سایت
چنانچه تارنما شما گزینه حمله هکرها قرار بگیرد، گوگل متوجه گردیده و این زمینه را در نصیب سرچ کنسول به شما اگاهی میدهد. اکنون در شرایطی‌که شما بدین زمینه توجهی نکنید و برای حل آن اقدامی نکنید، گوگل به جهت بی توجهی شما نسبت به مسائل امنیتی و محافظت امنیت کاربرانش، درجه صفحه های تان را به دستکم می‌رساند.

یکی‌از بدترین شرایط هایی که بر روی بهینه سازی تارنما شما اثر میگذارد، هک شدن وب سایت میباشد.

برای پرهیز از پنالتی تارنما به انگیزه هک شدن به موارد ذیل دقت داشته باشید:

 از یک سر عبور توانا برای وبسایت خویش به کارگیری فرمائید.
از نصب پلاگین امنیتی بر روی وبسایت خویش غافل نشوید.
از داده ها وب سایت خویش به صورت آراسته پشتوانه گیری نمایید.
نکات امنیتی را به دیگر ادمین های تارنما نیز یاد آوری فرمایید.
پلاگین ها و سیستم رئیس محتوای وب سایت خویش را به صورت مداوم بروز رسانی نمایید.

آیا خودمان میتوانیم یک اپلیکیشن موبایل طراحی کنیم؟


مواقعی که هزینه ی طرح ریزی را ذیل اثر قرار می‌دهند

پیاده سازی برنامه، متشکل از تجربه ی کاربری و ارتباط کاربری، قطعا شالوده و اساس خوبی برای فرآیند توسعه اپلیکیشن ها و اپلیکیشن های آینده می باشد. فرض می کنیم که بسیاری از یوزرها و طراحان نرم افزار عشق و علاقه مند به دانستن هزینه پیاده سازی بالقوه اپلیکیشن و اینکه چه طرز ها و خدماتی پایه و مبنا این نرخ‌گذاری را گزینش می نماید. به صورت کلی، کاهش هزینه پیاده سازی نرم افزار به نظر نمی رسد که تصمیم درستی باشد چون پیاده سازی برنامه شالوده و اساس آحاد سیستم دیجیتال را ساخت می نماید.

محتوا  نهفته 

1 هزینه ی طرح ریزی: چرا کسب و کار ها بدین طراحی اپلیکیشن در مشهد سرویس نیاز دارا‌هستند

2 آیا خودمان می‌توانیم یک نرم افزار گوشی پیاده سازی کنیم؟

3 پروسه ها و سرویس ها تاثیرگذار بر هزینه ی پیاده سازی نرم‌افزار

4 استیناف راجع به نرم افزار های تجاری و مولفه های فنی

5 پیاده سازی تجربیات ی کاربری

5.1 طرح ها یا این که Sketches

5.1.1 قاب ورک های تجربیات کاربری UX wireframes

5.2 قاب ورک های تجارب کاربری با عنصرها رابط کاربری اساسی

5.3 طرح بصری

5.4 برندینگ

5.5 تصویر و برنامه خردسالان

6 برنامه ریزی چقدر هزینه بر هست؟

هزینه ی پیاده سازی برنامه: چرا تجارت ها بدین سرویس نیاز دارا‌هستند

برای دوری از به کارگیری ی معدود و محصور از نرم‌افزار، پرداختن به طراحی برنامه دقیقا در پروسه اول روند بسط نرم افزار بسیار اساسی می باشد. هزینه تشکیل داد یک نرم‌افزار چقدر می‌باشد و آیا پیشرفت ی نرم‌افزار مانند پیاده سازی آن است؟ این پرسش رایج در بین صاحبان مشاغل است که ایده توسعه و گسترش نرم افزار را دنبال می نمایند. درک این حقیقت که برنامه ریزی و توسعه و گسترش اپلیکیشن ها دو سرویس جداازهم می‌باشند بسیار اساسی می‌باشد.

توسعه و گسترش ی نرم افزار واپسین مرحله تولید نرم افزار است و ایفا و طراحی فنی خصوصیت هایی است که بایستی به یک اپ اضافه خواهد شد. با این حال، بخش اعظمی از روند های دیگر پیش از مرحله توسعه انجام میگردد که یکی از آن‌ها طرح ریزی می‌باشد.

پیاده سازی نرم افزار شالوده اساسی حل مورد است. ایده مهم پشت یک اپ حل یک مشکل است که یوزرها با ان روبرو می‌باشند. غلط اساسی که شما میتوانید اعمال دهید این است که کوشش فرمائید راه‌حل یک حریف را سوای تفحص نیاز ها و مشکلات مخاطبان مقصود خویش نسخه برداری نمائید. پروسه پیاده سازی یک نرم‌افزار کاربردی گوشی بسیار غامض میباشد.

آیا خودمان خواهیم توانست یک اپلیکیشن گوشی پیاده سازی کنیم؟

هزینه پیاده سازی یک نرم افزار توسط خویش شخص چقدر خواهد بود؟ این پرسش یکی‌از سوال ها محبوبی میان عده ای می باشد که در امر پیاده سازی اپلیکیشن استیناف می نمایند. در حالی که اجرا کلیه امور به وسیله خودتان قابلیت و امکان پذیر میباشد، بایستی اصول و مبانی UX گوشی را فهم کرده و علم عمیقی در مورد ابزارهای پیاده سازی برنامه تلفن همراه داشته باشید و مجموعاَ بدانید که چگونه یک اپلیکیشن را پیاده سازی نمائید. تنها یک طراح و کارشناس UX/UI مجرب همگی مورد ها داخلی و فرنگی مراحل پیاده سازی نرم افزار، استانداردهای پیاده سازی، آیین نامه های پیگیری و نکاتی را که شایسته ترین اپ را برای کنجی از بازار و همینطور برای محصولی خاص تولید میکند، میداند.

فرآیند ها و سرویس ها تاثیرگذار بر هزینه ی پیاده سازی اپ

هزینه پیاده سازی یک اپلیکیشن چقدر است؟ تقریب هزینه برای پیاده سازی یک نرم‌افزار سوای فهمیدن تمامی جنبه های تشکیل دهنده این طرز غیر ممکن می باشد. مراحل پیاده سازی یک نرم افزار بسیار بغرنج هست و ممکن میباشد سرویس ها پایین را مشتمل بر شود: تحقیق و توسعه، تجارب کاربری موبایل UX، رابط کاربری UI –ارتباط کاربری که به قسمت تصویری پیاده سازی و مارک اشاره دارااست. فهمیدن پروسه های تاثیرگذار بر هزینه ی پیاده سازی نرم افزار به اشخاص یاری میکند تا فهم روشنی از کیفیت نرخ‌گذاری بر روی اپ داشته باشند.




استیناف درخصوص نرم افزار های تجاری و مولفه های فنی

این مرحله نخستین به تشکیل داد یک اپلیکیشن عالی برای ارائه چاره های آینده کمک می نماید. مجال متعددی معمولا به استیناف تخصیص می‌یابد که مخاطبان غرض، رقابت و روند های اصلی بازار را شناسایی نماید. فارغ از پژوهش ظریف و درک هر کدام از جنبه ها، دانستن کیفیت برنامه ریزی های دوست داستنی و کاربردی سخت خواهد بود. در زمان این مرحله که به آن مرحله اکتشاف نیز گفته میگردد، طراح نرم افزار و تحلیلگر کسب و کار، کناره ی خاصی در بازار را گزینه بازرسی قرار میدهند و به آنها قابلیت و امکان را می دهند تا ایده های نرم افزار را از زوایایی گوناگون پژوهش نمایند. آشنایی وضعیت بازار کمک می نماید تا نقاط قوت و ضعف مهم نرم‌افزار های حریف و کیفیت کاهش این بحران ها در پروسه پیاده سازی اپلیکیشن در بعدی کاهش یابد. بعد، با تجزیه و استیناف واپسین فرایند پیاده سازی رابط نرم افزار موبایل، آن‌ها می‌توانند شایسته ترین روش را انتخاب نمایند تا به آنان در گسترش تصمیم گیری در ارتباط روش پیاده سازی یک نرم افزار یاری دهد. بعداز اعمال پژوهش ها، گروه پیاده سازی بعد از آن نقشه ی ذهنی پروژه و سایر فرآورده را با قابلیت و امکان های ظریف در دسترس تهیه و تنظیم می نمایند. همگی این موردها در پیاده سازی یک نرم‌افزار کاربردی موبایل در آینده آیتم استفاده ی بیشتر قرار می‌گیرند. مخارج مرتبط با این مرحله از مرحله کشف برنامه اولیه در هر پروژه به ترتیب تحت است:


پیچیدگی اپ

ساعت های مایحتاج برای گردآوری و احتساب نیاز های تجاری

طراحی برنامه تطابق با اجرای فنی

تعداد خصوصیت هایی که بایستی در پیاده سازی به آن ها دقت خواهد شد

تعداد پلتفرم های پایین پوشش

ساعت های صرف جلسات گروه با تحلیلگران کسب و کار، طراح نرم‌افزار و پیاده سازی UX/UI

پیاده سازی تجربه ی کاربری

مثال سازی نخستین یا این که پیاده سازی UX موبایل یکی از خدمت های مهم در پروسه طرح ریزی می‌باشد. بسته به ابهام پروژه، این ممکن است شامل یک طرح اول سیستم یا این که ساخت قاب ورک های UX بطور مستقیم باشد. این مسئله بر تمام تقریب هزینه مثال نخستین اثر می‌گذارد. جزئیات بیشتر در مورد آنچه می‌تواند در پیاده سازی تجربیات مخاطب در باطن یک نرم افزار دخیل باشد:


طرح ها یا این که Sketches

در حالتی‌که پروژه حقیقتا بغرنج باشد، خصوصیت های متعددی را در بر می گیرد و پیمایش دشواری را نیز به همدم داراست.مضمون‌ کلی یک اپلیکیشن با فرمت بدون پول ارائه داده میگردد که می تواند بصورت دستی یا این که با به کار گیری از ابزار پیاده سازی گوشی مانند Sketch, Figma, UXPIN و غیره صورت پذیرد که اکثرا طرح های نخستین ای ایجاد میشوند تا صرفا مثال اصلی و همینطور پیچیده ترین سازوکار ها را به اکران بگذارند.


قاب ورک های تجارب کاربری UX wireframes

بر خلاصه طرح های اسکچ، قاب ورک های تجارب کاربری تنها با کمک ابزار های منحصر پیاده سازی گوشی ساخته می‌شوند. در طی این مرحله، طراحان ساختار یک نرم افزار آجل را با دقت بر امکان استعمال و جریان آن ذکر می نمایند.


قاب ورک های تجربیات کاربری با عنصرها رابط کاربری اصلی

فیگما – Figma – به همراه بقیه ابزارهای پیاده سازی توسعه یافته میتوانند به استفاده از یک ساختار پیاده سازی دقیقتر، افزودن فونت های خاص، کلید ها وسبک های در دست گرفتن و بقیه مولفه های UI اساسی و بومی حتی‌د‌ر مرحله پیاده سازی UX یاری نمایند.


طرح بصری

پیاده سازی بصری به معنای تمامی چیز درخصوص با یوزرها هست و یکی‌از شایسته ترین شیوه ها برای جابجایی ایده در پشت یک جنس و سرویس و حل اشتباهات از روش راه‌حل های بصری میباشد. سبک های UI مبنی بر کادر ورک های UX ساخت میگردند و پیاده سازی یکپارچه گردیده از یک نرم‌افزار را به نحوی تجسم می نمایند که دربین بقیه نرم افزار ها قرار گرفته و یک پیاده سازی نرم افزار منحصربه‌فرد بفرد ساخت‌و‌ساز نماید.


برندینگ

برندینگ یکی از دیگر از مراحل اساسی پیاده سازی رابط نرم‌افزار موبایل می‌باشد چون مشتمل بر لوگو، فونت و تصاویر با اسم تجاری است. برندسازی با ایجاد کرد ارتباط با خلق و خوی یوزرها استارت میشوند و سپس به سمت پیاده سازی لوگو حرکت می نماید.


تصویر و کارتن

تصویرگری و تصویرسازی که معمولا با Adobe Illustrator CC ایجاد کرد می توان به برقراری رابطه ایده خصوصیت های برنامه با مضمون‌ کلی نرم‌افزار کمک می نماید. تصویر ها میتوانند از مدل های مختلفی برخوردار باشند، البته مدام می بایست با مضمون‌ کلی پیاده سازی یک نرم افزار هماهنگ باشند. فرصت مورد نیاز برای ساخت یک تصویر بسته به ابهام، معنی مدل، خصوصیت برای پوشش و غیره مختلف میباشد. پیاده سازی کارتون ها حتی طاقت فرسا خیس از تصویرسازی می باشد. این تصویر یا این که شی ءها پویا و متحرک معمولا در Adobe After Effects ایجاد کرد می‌شوند.


سئو محصولات را یاد بگیرید

7. به کار گیری از اسکیما برای بهینه سازی برگه تولیدات

طرز دیگر برای  بهینه سازی تولیدها، به کار گیری از کدهای اسکیما میباشد. کدهای اسکیما بین کدهای صفحه ها وبسایت قرار میگیرد و سبب فهم خوب محتوای شما به وسیله گوگل، زیبایی تارنما شما و ارتقا سکو و seo میگردد. با به کارگیری از کدهای اسکیما پنج ستاره در کنار تیتر محتوای خویش در کاغذ سرچ گوگل مشاهده می‌کنید.

8. عدم ایجاد کرد صفحه های با محتوا و کلمه و واژه کلیدی نسخه برداری آموزش سئو مشهد

در وبسایت خویش چندین برگه با محتوای نسخه برداری نسازید. اگر که محتوا و تصاویر صفحه های وبسایت شما با یکدیگر نسخه برداری باشد، بها و بهینه سازی پایینی اخذ می نماید. همینطور در حالتی‌که که از کلمه ها کلیدی تکراری در صفحه های خویش به کار گیری فرمائید، صفحه ها شما کنیبال میشوند. (کنیبال چیست؟)

از جمله در صورتی‌که رنگ های مختلفی از یک بلوز را در دکان خویش دارید، برای هر رنگ ورقه جداگانه با تیتر و محتوای یکسان ساخت‌و‌ساز نکنید. همگی رنگ های این سبک می بایست در یک ورقه نشانه داده گردد.

9. به کار گیری از پیوند های پیروزی کرامب

در شرایطی که در تارنما خویش از لینک و پیوند های آموزش سئو در مشهد پیروزی کرامب به کار گیری نمایید، استفاده کننده متوجه می‌شود که در کدام شیت از وبسایت شما میباشد. با این شغل پیوند سازی داخلی صفحه های شما کار کشته گردیده و در تجربیات کاربری نیز اثر گذار میباشد.

10. استعمال از محتوای مولتی مدیا در صفحه های

برای معرفی تولیدها خویش از محتوای مولتی مدیا استعمال نمایید. خواسته از محتوای چندرسانه ای کلیپ و صوت میباشد. شما می‌توانید با تنظیم فیلم دیدنی تولیدات خویش را به یوزرها معرفی نمائید. این سیرتکامل یوزرها دوران فرصت بیشتری در برگه شما میمانند و درجه بهینه سازی شما نیز ارتقاء می یاید.

11. برای صفحه های پیوند سازی فرنگی نمائید

برای بهبود seo در صفحاتی که رقابت شدیدی در عبارات کلیدی دارا هستند باید لینک و پیوند سازی فرنگی نمایید. ولی برای پیوند سازی فرنگی می بایست به صورت اصولی مبادرت فرمائید؛ در غیر این شکل برعکس کار می نماید. با تحقیق مقاله \" پیوند بیلدینگ چیست؟ \" میتوانید برای سایتتان به طور اصولی پیوند سازی نمایید.

12. مخاطبان را به تعامل ترغیب نمایید

با تایپ کردن یک محتوای جالب و کاربردی مخاطبان را ترغیب نمائید تا حیث خویش را کامنت نمایند. همینطور میتوانید از آن ها بخواهید تا سوالاتشان را با شما در بین بگذارند. برای گوگل بسیار اساسی میباشد که شما با یوزرها تان تعامل داشته باشید؛ همین مورد سبب ارتقاء مرتبه شما در گوگل می گردد. قسمت ایده ها مشتریان 58 درصد بازدیدکنندگان را به خویش تخصیص می‌دهد؛ شما میتوانید با رسیدگی نصیب ایده ها و سوالهای یوزرها، برای ساخت‌و‌ساز محتوای تازه هم ایده بگیرید.

13. تجارب کاربری را بهبود دهید

صفحه های وب سایت خویش را به طوری پیاده سازی فرمایید که یوزرها از صفحه های وبسایت شما شم خیر اخذ نمایند؛ این به عبارتی تجارب کاربری میباشد. مثلا مواقعی که در تجربیات کاربری اثرگذار میباشد، عبارتند از:


چینش مطلوب وب سایت و منوها، به کاربردن رنگ های مطلوب، بارگذاری شدن سریع صفحه ها، دسترسی راحت به تولیدات و … تغییر‌و تحول ظواهر وب سایت طبق نیاز و ذوق و سلیقه مشتری در دکان ساز بسیار راحت خیس از سیستم های منحصر به فرد میباشد.


 


14. ساخت‌و‌ساز محتوا برای هر ورقه متاع

برای صفحه های کالا خویش ایجاد محتوا فرمایید و در آن از کلمه ها کلیدی مرتبط به کارگیری نمائید. مثلا در شرایطی که در وب سایت خویش لپ تاپ می فروشید، برای هر مارک از لپ تاپ جانور در دکان خویش محتوا بنویسید و کل قابلیت و امکان و خصوصیت های آن را تحقیق نمائید.


همینطور می‌توانید به مقایسه دو مارک متعدد لپ تاپ بپردازید و آن‌ها‌را با یکدیگر مقایسه فرمایید.


 


15. پروسه نام نویسی استفاده کننده و خرید متاع را آزمایش فرمایید

مشتریان می بایست به راحتی فرآورده آیتم نظرشان را در تارنما پیدا کرده و آن را تصویب نمایند. به همین برهان بایستی در دوران های گوناگون پروسه خرید و نام نویسی را خودتان تحت عنوان مخاطب آزمایش فرمائید. هر سیرتکامل کندی، عدم دسترسی به قسمت های متعدد و عدم وجود کال تو اکشن مطلوب، قادر است در کاهش فروش شما اثر بگذارد.


 


16. لینک و پیوند های شکسته را پیدا نمائید

هنگامی که مخاطب روی لینکی از تارنما شما کلیک می نماید و با برگه 404 مواجه می‌شود، حس بدی را تجارب می نماید. از طرفی گوگل نیز نسبت به‌این قضیه حساس بوده و در شکل وجود این صفحه ها، مرتبه بهینه سازی سایتتان را تا حد متعددی کاهش می‌دهد.


در شرایطی که محصولی در سایتتان دیگر موحود نخواهد شد یا این که به هر دلیلی برگه آن از در میان رفته میباشد، بایستی آن را ریدایرکت فرمایید. در غیر اینصورت مخاطب با شیت 404 در وبسایت شما مواجه شود. البته چطور صفحه ها 404 را از در میان ببریم؟ در مقاله \" چه گونه خطای 404 را برطرف کنیم؟ \" به طور بدون نقص یادگرفتن داده ایم.


 


17. عنایت به موضوعات پیرامون فرآورده

غرض خویش را روی seo وب سایت برای یک یا این که تعدادی واژه کلیدی نگذارید. برای برخی از موضوعات که رقابت در آنها کمتر میباشد، می قدرت روی یک یا این که یک‌سری واژه کلیدی سپرده گذاری کرد. ولی در اکثر مواقع برای اینکه که بتوانیم لغت ها کلیدی مهم وب سایت را بهینه سازی کنیم، می بایست راجع به کلمه ها پیرامون  آنها هم ساخت و ساز محتوا کنیم. مثلا در شرایطی که بخواهیم لغات seo، مشورت seo و سرویس ها بهینه سازی را برای یک تارنما با صرفه کنیم، بایستی تعداد متعددی محتوا برای لغت ها پیرامون قضیه بهینه سازی ساخت کنیم. چرا؟ نخستین برای اینکه گوگل متوجه خواهد شد تارنما ما فعال میباشد و دوم برای اینکه از نگرش لینک و پیوند دادن کلمه ها هم کانسپت به صفحه های مهم اقتدار صفحه ها را زیاد کنیم.


برای تولیدها در سایتتان هم بایستی روی لغت ها پیرامون لغت ها مهم عمل فرمائید. به عنوان مثال: برای seo کردن کاغذ مال لپ تاپ ایسوس می بایست مقالاتی در ارتباط موضوعاتی همانند:


 آیا لپ تاپ ایسوس بخریم؟ 


ایسوس core i7 یا این که core i5؟


لپ تاپ ایسوس گیمینگ


 


18. پیشنهادات جنس

قسمتی را برای سفارش دیگر محصول ها در وب سایت قرار دهید. میتوانید با عبارت هایی مثل تولیدات مرتبط محصولاتی که دیگر افراد خریداری کرده‌اند محصولاتی که سایر افراد دوست داشتند ممکن میباشد شما هم دوست داشته باشید استفاده کننده را ترغیب به دیدن از صفحه های دیگر نمایید. این فعالیت مجال ماندگاری مخاطب را در وب سایت شما ارتقاء می‌دهد که برای seo وبسایت مفید میباشد.


 


۱۹. مدرک SSL

وبسایت های فروشگاهی می بایست مدرک SSL برای ارتقا امنیت وب سایت خویش اخذ نمایند. سند SSL تبادل داده دربین سرور ها را ایمن می سازد. این سند برای گوگل التفات اکثری دارااست و در seo تارنما فروشگاهی به آن دقت می نماید از سوی دیگر این مدرک سبب ارتقاء متکی بودن مشتری می‌گردد. در مقاله چه گونه ssl را در وردپرس فعال کنیم؟ دراین باره بیشتر سخن کرده ایم.


مشاوره استراتژی بازاریابی محتوا

تولید محتوا یکی‌از مهم ترین کارداران موفقیت هر وب سایتی  است. همچنین برای داشتن بهترین محتوا می بایست یک‌سری اصول را رعایت فرمائید. خدمات بازاریابی محتوا به راحتی می‌تواند به شما درین راستا کمک کند. در‌پی این نوشته ی علمی به شما خوا‌هیم اظهار‌کرد که خدمات بازاریابی محتوا شامل چه مواردی می‌شود و مشاور بازاریابی ساخت محتوا دقیقا چه کاری ایفا میدهد؟
مشورت کردن ساخت‌و‌ساز محتوا کیست؟
همانطور که میدانید ساخت محتوا یک کدام از مهم‌ترین عامل ها رشد و توسعه و گسترش کسب و کار اینترنتی شما هست. بدین ترتیب برای داشتن یک محتوای یونیک و کاربر پسند برای وب سایت خود می بایست با یک مشورت ساخت و ساز محتوا مشاوره فرمایید. مشاوره تولید محتوا به شما کمک می کند تا یک مورد پربازدید را برای تولید محتوا تعیین نمایید. همچنین بهترین لغات کلیدی مربوط به محتوا را به شما پیشنهاد می کند.
تعیین یک بستر مناسب برای نشر محتوا و شیوه ویرایش محتواهای قبلی نیز به عهده مشاوره تولید محتوا می‌باشد.

 

مشورت ساخت محتوا وب مشمول چه مواردی می باشد؟


1. مشورت کردن استراتژِی محتوا
مشاور ایجاد کرد محتوا با تفحص تجارت شما تشخیص میدهد که چه نوع محتوایی برایتان مناسب می‌باشد. در واقع مشورت کردن ایجاد کرد محتوا به تفحص تمام نیازها، حق اولویت های کسب و کار شما و بررسی همت رقبایتان می پردازد.

برای تدوین یک استراتژی محتوا می بایست یکسری اقدامات انجام دهید. براین اساس که مشاوره ساخت و ساز محتوا طی یک نشست توجیهی، تک تک امکانات موردنیاز و التفات و مزایای ساخت محتوا را برای اعضای اصلی مجموعه تعریف و تمجید می کند.

آن‌گاه یک طراحی برنامه که شامل اهداف، مجال و دستاوردهای احتمالی تجارت شما می‌باشد، مشخص می گردد. تک تک صفحات سایت شما می بایست یک جهت را به مخاطبانتان نشان دهند. این امر فقط با داشتن یک استراتژی محتوا قابلیت و امکان پذیر می‌باشد.

استراتژی تولید محتوا در واقع برنامه ریزی برای ساخت‌و‌ساز محتوا می باشد. مشاور ساخت محتوا به شما یاری می کند تا مطابق اهداف دستیابی و کارتان یک بار این طرح ریزی را ایفا دهید و برای همیشه از آن استعمال نمائید.
تیم وب می تواند به شما کمک کند تا برای استحصال و کارتان، یک استراتژی محتوا تهیه فرمائید و از آن در جهت بهبود برنامه ریزی محتوای سایت خود استفاده نمائید.

دسته ساخت محتوا وب با تنظیم اکسلی از لغت ها کلیدی مرتبط با حوزه کاری شما، محتواهای ما یحتاج جهت تشکیل داد را برای شما معین می کند.

پیشنهاد ساخت‌و‌ساز محتوا

2. خدمات بازاریابی محتوا
یکی راه‌های ارتقاء بازدید محتوا، جستجوی آن بوسیله کاربران می باشد. طرز های دیگری نیز برای بازاریابی محتوا وجود دارد. پیرو چند روش بازاریابی که به شما در افزایش ترافیک یاری می کند را معرفی می کنیم.

بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی
بازاریابی از طریق آدرس اینترنتی مارکتینگ
بازاریابی از طریق اینفلوئنسر های موفق
بازاریابی از طریق ساخت و انتشار رپورتاژ آگهی
استعمال از امکان Rich Snippet گوگل 
تهیه و تنظیم پوستر یا کلیپ از محتوا
گروه مشورت کردن تشکیل داد محتوا وب لیستی از بهترین شبکه های عمومی و تارنما های انتشار محتوا را به شما معرفی می کند. همچنین در‌پی به شما خیال و خاطر خواهد اعطا کرد که به چه ترتیب و نظمی، محتواهای خود را در‌این بستر ها منتشر کنید.

 

3. مشورت کردن بهینه سازی محتوا
بعداز این که موضوع و تعداد محتواهای خود را به وسیله طراحی برنامه انجام شده مشخص  کردید، نوبت به بهینه سازی و دریافت بازخوردهای کاربران میرسد. توسط بازخوردهای دریافتی از محتوا به راحتی می توانید، اقداماتی در راستای بهینه سازی و سئو محتوای خود انجام دهید.

بهینه سازی محتوا به مراد اعتقاد از وجود تصاویر، انتخاب درست لغات کلیدی، تعیین عنوان جالب و … در محتوا جهت دریافت بازدید بیشتر ایفا می‌شود.

سئو محتوا به ترتیب زیر اجرا میشود:

اولین قدم یافت کردن عبارات کلیدی مربوط به محتوا می‌باشد. بعداز انتشار محتوا با تفحص سرچ کنسول، عبارات کلیدی که کلیک بیشتری برای محتوای شما داشته اند را پیدا میکنید. این گونه می توانید با به شغل بردن این لغت ها در محتوا، بازدید محتوای خود را از طریق کلمات کلیدی افزایش دهید.
در حال حاضر نوبت به بازخوانی محتوا رسیده هست. با این شغل کل غلط های املایی و نگارشی محتوای خود را پیدا می کنید. همچنین امکان یافتن جملا‌ت بهتر برای جایگزینی با جملات قبلی پیش می‌آید.
در برخی قسمت های محتوا مورد نیاز می باشد از کاربر عکس العمل بخواهید. درواقع مورد نیاز می باشد مخاطبان با محتوای شما مشغول شوند و فرصت بیشتری در شیت شما حضور داشته باشند.
از دیگر موارد آیتم التفات در بهینه سازی محتوا لینک سازی صحیح داخلی می‌باشد. بایستی در محتوا برای صفحات داخلی باارزش پیوند سازی خواهد شد.
از دیگر وظایف مشاور ساخت محتوا seo توضیحات متا و عنوان های محتوا می‌باشد. تعیین یک تیتر جالب سبب می گردد، نرخ کلیک ورقه شما ارتقا پیدا کند.
 

4. مشاوره دستکاری محتوا
بازنویسی محتواهای قبل و افزودن مطالب نو و کاربردی به آن‌ها از اهمیت بالایی شامل است. مشاور دستکاری محتوا به شما کمک می کند تا محتواهایی که نیاز به بازنویسی و تغییر دارا‌هستند را پیدا کرده و برای بهبود آن‌ها اقدام فرمایید.

 

بازاریابی تولید محتوا چیست؟
همان طور که گفتیم ساخت‌و‌ساز محتوا به شما امداد می کند تا در نتایج گوگل دیده شده و ترافیک زیادی را تجربه فرمایید؛ البته بازاریابی ایجاد محتوا در واقع به معنای تهیه نمودن یک استراتژی اصولی برای تولید محتوا و شیوه معرفی آن به کاربران سطح وب می‌باشد. تنها نوشتن یک محتوا به تنهایی کفاف نمیدهد؛ وقتی شما می توانید از یک محتوا به منفعت برسید که بوسیله کاربران زیادی دیده شود. لازمه این فعالیت به کارگیری از خدمات بازاریابی محتوا می‌باشد.