جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

شناخت با بعضی اصطلاحات رایج در گوگل ادوردز


شناخت با بعضی اصطلاحات رایج در گوگل ادوردز
Keyword (کلمه و واژه کلیدی): واژه و کلمه یا این که عبارتی میباشد که استفاده کننده با سرچ کردن آن در گوگل تبلیغ شمارا خواهد روئت کرد. در واقع تبلیغات شما فقط برای لغت ها کلیدی که گزینش می‌کنید در گوگل نمایش داده آموزش سئو مشهد  می شود.
Click (کلیک): گوگل تعداد کلیک هایی که بر روی تبلیغ شما گردیده‌است را در اختیار گرفتن میکند و هزینه را بر حسب آموزش سئو در مشهد  آن‌ها اکانت میکند.
Impression : تعداد دفعاتی میباشد که تبلیغ شما به یوزرها اکران داده شد‌ه‌است.
CTR (نرخ کلیک): در‌صورتی‌که تعداد کلیک ها را بر تعداد impression ها تقسیم فرمائید نرخ کلیک به دست می‌آید. هر چه نرخ کلیک فراتر باشد عالی میباشد و بدین مضمون‌ میباشد که تبلیغات شما توفیق آمیز بوده میباشد.
CPC (هزینه هر کلیک): شیوه احتساب هزینه به وسیله گوگل که بر مبنای هر کلیک هست و این هزینه در غایت ممکن میباشد از واحد سنجش پیشنهادی شما برای هر کلیک حتی کمتر هم باشد زیرا همان طور که گفتیم گوگل فاکتورهای کیفیتی و همینطور مبلغ پیشنهادی رقبا را هم در حیث می گیرد. برای مثالً درصورتی که سفارش تمامی رقیبانتان برای واژه کلیدی متبوع شما کمتر از مبلغ پیشنهادی شما باشد گوگل به به عبارتی معیار هزینه تان را معدود میکند.
Quality score (امتیاز چگونگی): گوگل با دقت به موقعیت بهینه سازی وبسایت شما و معیار ارتباطش با تبلیغی که می‌خواهید بدهید و همینطور با دقت به نوع تیتر و توضیحات تبلیغ به آن امتیاز می‌دهد که‌این امتیاز هم بر روی کمتر شدن هزینه تبلیغتان تأثیر متعددی داراست. هر چه این امتیاز فراتر باشد هزینه هم تحت خیس خواهد آمد.
گوگل صرفا درپی اکران دادن تبلیغات با بالاترین رقم پیشنهادی وجود ندارد زیرا ممکن میباشد که آن‌ها به هیچ عنوانً تبلیغات خیر نباشند در واقع غرض گوگل صرفا درآمدزایی از این تبلیغات وجود ندارد بلکه فاکتور اساسی همچنان رضایت مخاطب میباشد. به همین استدلال میباشد که گوگل امتیاز چگونگی را هم مد حیث قرار می دهد تا تبلیغاتی مرتبط و کیفیت عالی به مخاطب اکران داده خواهد شد.
Conversion rate (نرخ تبدیل): نرخ تبدیل مخاطب به مشتری است. آحاد این امور در غایت بایستی سبب ساز به خرید و تبدیل استفاده کننده به مشتری گردد.
ولی مراد از خرید در واقع عملیاتی میباشد که شما مدنظر دارید تا مخاطب در غایت آن را ایفا دهد. از جملهً نام نویسی در وبسایت و یا این که ورود داده ها خاص به وسیله استفاده کننده می‌تواند بعضی از این هدف ها و عملیات ها باشد.
اکثری از موسسات میلیون ها سرمایه خویش را در تبلیغات کلیکی گوگل از دست می‌دهند چون سوای طراحی برنامه و با کارآیی ذیل میزان دارایی خویش را مصرف کرده اند.
فرض نمایید 10 کمپین متفاوت تبلیغاتی برای لغت ها کلیدی گوناگون دارید که هرکدام روزمره 40.000 تومان میزان دارایی منحصر به فرد دارا‌هستند در حالتی‌که همچنین سوای اپ تنها برای 1 ماه این کمپین ها ادامه داشته باشند در غایت ناچار به پرداخت 12 میلیون تومان برای هر یک خواهید بود!
اینجاست که نرخ تبدیل عنایت پیدا میکند در واقع می بایست تبلیغات شما با گاز سبب ساز ارتقا مشتری و فروشتان گردد تا سرمایه رفته با‌گاز برگردد.
درحال حاضر که یه خرده با گوگل ادوردز و کارآیی آن آشنا شدیم می رویم سراغ ساخت و ساز حساب در آن و استارت عمل:
مرحله 1: نام نویسی در گوگل ادوردز
تماماً بی آلایش میباشد:
کافیست تارنما Google AdWords را گشوده کرده و روی دکمه Start now کلیک فرمائید.
بعد از آن پست الکترونیک خویش (ترجیحاً جی تمایل باشد) و همینطور نشانی سایتتان را وارد می کنید و بدین ترتیب حساب ادوردزتان ساخت‌و‌ساز می گردد. آن گاه گوگل از شما می خواهد که اولی کمپین ادوردز را ساخت فرمایید.
مرحله 2: به حساب آوردن دارایی
برای اینکه بدانید چه مقدار میزان دارایی می بایست صرف ادوردز بکیند که متضرر نشوید بایستی پروسه خرید را از انتها به نخستین پژوهش فرمائید. به عنوان مثالً فرض نمایید شما سرویس ها طراحی وب سایت ارائه می‌کنید و هر پکیج ساخت سایت به قیمت 800.000 تومان است و از این 800.000 تومان، شما به معیار 400.000 تومان بر روی هر پکیج فایده میبرید. این 400.000 تومان در واقع فایده شما از هر فروش است.
در اینجا نرخ تبدیل شما درصد افرادی میباشد که حقیقتاً پکیج را پیشنهاد داده و میکنند. در‌حالتی که از در بین 1000 نفری که شیت فروش را می بینند 10 نفر خرید نمایند آن گاه نرخ تبدیل 1% خواهد بود.
مایلید چه مقدار از درآمد هر فروش را به گوگل بدهید؟
در شرایطی‌که منفعت شما از هر فروش به عنوان مثالً 280.000 تومان باشد پس دادن 30% آن به گوگل به حیث منطقی می‌آید. اکنون برای احتساب حداکثر CPC تان بایستی از این فرمول به کار گیری نمایید:
ماکسیمم CPC = منفعت شما x کمیسیون گوگل x نرخ تبدیل شما
در مثالی که زدیم ماکسیمم CPC موازی میباشد با:
280.000x 0.3x 1% = 840
یعنی برای هر کلیک در تبلیغات ادوردز می توانید 840 تومان مصرف نمایید و به عبارتی 280.000 تومان منفعت را به ازای هر فروش داشته باشید (با فرض اینکه نرخ تبدیل یکسان باقی بماند).
در انتخاب ماکسیمم CPC و میزان دارایی روزمره برای تبلیغات کلیکی گوگل یک تصور غلط وجود داراست: که هرچه تعداد کلیک ها بیشتر باشد خوب میباشد.
این صحیح وجود ندارد.
برای آغاز تعداد مقداری کلیک هم کافیست. در بالا در شرایطی‌که روزمره صرفا تعداد 20 کلیک هم داشته باشید عالی میباشد.
مرحله 3 : تعیین واژه و کلمه کلیدی
هم اکنون که می دانید برای هر کلمه و واژه کلیدی چقدر می خواهید هزینه نمایید وقت آن رسیده میباشد که عبارات کلیدی خویش را تعیین نمائید. برای این فعالیت از Google keyword planner می‌توانید به کار گیری نمایید.خودتان را به مکان مشتری بگذارید و از جانب مشتری تصور کنید. در حالتی‌که برای مثالً پیرو سرویس ها ساخت وب سایت بودید چه چیزی را در گوگل سرچ میکردید؟
به عبارتی عبارتی که به ذهنتان می رسد را در keyword planner وارد فرمایید.
حتی می‌توانید تیم بندی محصولتان را معین نمایید و همچنین گزینش سرزمین و گویش هم یادتان نرود(در نصیب Targeting).
بعداز وارد کردن واژه و کلمه کلیدی و ایفا این پیکربندی دکمه Get ideas را کلیک فرمائید. با این فعالیت لیستی از لغت ها کلیدی پیشنهادی به یاور معیار کاوش شدنشان در ماه در حوزه‌ ای که گزینش کردید و معدل CPC اکران داده گردد.
در اینجا با دقت به ترازو کاوش شدن واژه و CPC آن واژه ای که مطلوب خیس هست را تعیین فرمائید. اما پیش از گزینش حتمی کلمه و واژه کلیدی می بایست موقعیت رقابت را هم آنالیز فرمائید.

سرعت سایت


سرعت تارنما
یک کدام از مباحث بسیار اساسی در seo تکنیکال ارتقاء سرعت تارنما میباشد. وقتی که وب در روزهای اول خویش بود، اکران صفحه های سایت برای موتورهای کاوش بسیار سهل وآسان خیس بود. اپلیکیشن نویسی بی آلایش بود، و موادتشکیل دهنده تارنما مدل و معمولی بودند. اینک، از روش اقتدار جاوا اسکریپت و CSS، مورد ها بسیار بیشتری برای پیشرفت دهندگان اینترنت قابلیت و امکان پذیر میباشد. همانگونه که محتوای اینترنت بی نیاز خیس و پویاتر می‌شود، سرعت برگه به یک دلیل اصلی در تجارب مخاطب و مرتبه بندی محتوای شما در SERP  آموزش سئو مشهد  تبدیل می گردد.
به صورت معمول، هرچه جاوا اسکریپت بیشتری در وبسایت خویش داشته باشید (مخصوصاً موادسازنده بغرنج)، بارگیری آن ورقه طاقت فرسا خیس می گردد. از آنجایی که سرعت شیت یک برهان جایگاه بندی میباشد، بایستی مطمئن گردید که به مقطع مجال لود محتوا بعداز درخواست مخاطب، دقت متعددی به آن داشته باشید. یک وبسایت نماید شانسی برای سکو تصاحب کردن در گوگل ندارد. سرعت تحت بار گذاری می‌تواند تک تک زحمات و سعی های بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ یک وبسایت را هذر بدهد. برای ارتقاء سرعت تارنما نیاز به رسیدگی و اصلاح تعدادی گزینه که به ظواهر عنایت چندانی ندارند، البته با توجه به آن ها می قدرت سرعت وب سایت را به شیوه دیده گیری ارتقا اعطا کرد. این شغل ها آموزش سئو در مشهد   عبارتند از:
گزینش هاست مطلوب و مالامال اقتدار
کاهش درخواستHTTP
فعال کردن G-ZIP
فعال کردن سیستم Cashing
Min کردن منابع(css، js و ...)
حق تقدم قرار دادن محتوا بالای ورقه
seo تصاویر و ویئو ها
به کارگیری از CDN
Core Web Vitals
یکی‌از طرق پژوهش بر سرعت لود محتوا در اینترنت‌وب سایت شما، اندازه‌گیری Core Web Vitals میباشد. Core Web Vitals به سه گروه مهم تقسیم میشوند:
Largest Contentful Paint) LCP): برهه زمانی هنگامی را که ارتفاع می‌کشد تا نصیب مهم محتوای یک ورقه اینترنت برای یوزرها ظواهر یا این که بار گذاری گردد را مشخص و معلوم می نماید.
FID (First Input Delay): وقتی که مخاطب برای نخستین دفعه با آن ورقه رابطه برقرار می نماید، FID مجال پاسخگویی شیت را اندازه گیری می نماید. این مشمول مورد ها تحت میباشد: کلیک کردن روی ارتباطات، ضربه زدن روی دکمه ها و بقیه اقدامات سفارشی جاوا اسکریپت.
CLS (Cumulative Layout Shift): این اندازه گیری تعداد تغییرات غیرمنتظره در طرح بندی ورقه میباشد که بر محتوای اساسی برگه تأثیر می‌گذارد.
گوگل همینطور این اندازه‌گیری‌ها را از روش گزارش‌های گوگل سرچ کنسول ارائه می‌نماید.
معیارهای شرایط ایده آل برای Core Web Vitals:
LCP: کمتر از 2.5 ثانیه
FID: پایین 100 میلی ثانیه
CLS: امتیاز 0.1 یا این که کمتر
تارنما های مخاطب پسند
تارنما های استفاده کننده پسند وبسایت هایی میباشند که آغاز برای تجربیات کاربری seo می‌شوند. این به آن معنا وجود ندارد که شما آنچه را که موتورهای کاوش نیاز دارا‌هستند نادیده می‌گیرید. این تنها بدین مضمون‌ میباشد که شما یوزرها را در حق تقدم قرار می دهید. (چیزی که حتی گوگل هم با آن موافق میباشد!)
Mobile-First Indexing
همانگونه که از اسم آن پیداست، Mobile-First Indexing وقتی میباشد که موتورهای کاوش (و در سود توسعه و گسترش دهندگان اینترنت) ورژن های موبایلی وبسایت ها را برای فهرست بندی در حق تقدم قرار می‌دهند. این بدین معنا میباشد که بایستی روی تجربیات و ساختار ورژن تلفن همراه خویش نیز تأکید متعددی داشته باشید.
Accelerated Mobile Pages
AMP نوعی چارچوب متن گشوده و HTML میباشد که گوگل برای امداد به سازندگان اینترنت تولید نموده است تا محتوای اینترنت را برای یوزرها موبایل از صمیم قلب نمایند. این نوع کد به شما قابلیت میدهد آغاز تجربیات کاربری موبایل را در حق تقدم قرار دهید، این چیزی میباشد که در حالتی که پیش از اینً مرور وب گوشی در دهه قبلی رونق نداشته میباشد، می بایست به آن اعتنا فرمایید و بیشتراز 50 درصد ترافیک اینترنت از یک دستگاه گوشی میاید. بدین ترتیب، شما بایستی محتوایی را بسازید که به راحتی از یک دستگاه گوشی یا این که تبلت قابل دسترسی باشد.
بدین ترتیب، شما بایستی محتوای اینترنت را بسازید که به راحتی از یک دستگاه گوشی یا این که تبلت قابل دسترسی باشد. و ممکن میباشد تا قبل از اینً این نوع صفحه های را در وبسایت خویش داشته باشید.
مزایای تشکیل داد محتوای اینترنت با این چارچوب HTML متن گشوده دارای اسم و رسم به AMP عبارتند از:
AMP نسبتاًً فورا بارگیری می‌گردد
تشکیل داد بسیار معمولی خیس از گونه های دیگر فریمورک ها میباشد
بخش اعظمی از پلتفرم های مهم از AMP مدد می نمایند
پیشرفت دهندگان همچنان میتوانند CSS را در AMP طراحی نمایند
اجزای محور AMP اینک وجود دارااست و شما صرفا بایستی بر روی آنان بسازید
یکی از کردن ورژن های متفاوت تارنما
بعضی از تارنما ها یک‌سری ادرس و url متعدد برای دسترسی دارا هستند. مانند www و فارغ از www و http و https. گوگل همه این نسخ تحت عنوان یک تارنما غیروابسته در حیث میگیرد. بانبراین برای دوری از محتوای تکراری بایستی همگی این نسخ به یک ورژن اساسی ریدایرکت 301 گردد.
پوشه robot.txt
Robot.txt یک فولدر متنی میباشد برای برقراری رابطه با موتورهای جست و جو که کدام صفحه های یک تارنما را خزش و ایندکس نمایند. این فولدر باید در دسترس موتور های جست و جو باشد. محل آپلود این پوشه در ریشه وب سایت میباشد.
پوشه robot.txt منجر می گردد موتورهای جست و جو به صفحه های صحیح دسترسی داشته باشند و صفحه های دارنده محتوای تکراری که سبب ساز کاهش جایگاه وبسایت میگردند از دسترس آن‌ها بیرون گردد. تهیه و تنظیم درست این فولدر سبب ساز ارتقا سرعت ایندکس و میزان دارایی خزش می گردد. ولی این نکته را دقت داشته باشید که اوامر robot.txt در واقع یک پیشنهاد به موتورهای جست و جو میباشد و ان ها ممکن میباشد دستورها را نادیده بگیرند که ولی خیلی بعید میباشد.
خطای 404 و soft 404
خطای soft 404 یک جواب کد(response code) قانونی که به مرورگر ارسال می‌گردد وجود ندارد. در واقع صرفا یک برچسب میباشد که گوگل به صفحاتی که ایندکس می نماید می‌زند. هنگامی که گوگل به یک صفخه میرسد و کد 200 (موقعیت معمولی) اخذ می نماید، البته برگه دارنده محتوای ضعیف یا این که خالی میباشد و در سود گوگل به کاغذ مداقه نداده و آن را از ایندکس بیرون می نماید و ورقه برچسب soft 404 می‌خورد.
این خصوصیت مشابه فاکتورهای الگوریتم گوگل پاندا میباشد. در آپ تو دیت نو گوگل پاندا صفحه های ارای محتوای ضعیف یا این که تکراری یک دلیل منفی در مرتبه بنذی می باشند. بدین ترتیب عملکرد فرمایید صفحه های ضعیف خویش را بی نیاز فرمایید یا این که یک‌سری برگه ضعیف را با هم مخلوط فرمایید و یا این که در غایت صفحه ها ضعیف خویش را از ایندکس بیرون فرمایید.
کلاً خطای 404 دو ادله عمده داراست:
نادرست در لینک و پیوند و هدایت یوزرها به شیت ای که نیست.
یک لینک که تا قبل از این وجود داشته استف در آثر خطای انسانی ناگهان ناپدید گردیده است.

چه طور ساختار یک سایت را تغییر دهیم؟


چه طور ساختار یک سایت را تغییر و تحول دهیم؟
یک کدام از معضل های پیش روی اینترنت مسترها، تغییر و تحول ساختار تارنما میباشد سوای آنکه جایگاه های آموزش سئو مشهد  آن از دست برود.
در شکل تغییر تحول اسم یا این که حذف گروه ها با تغییر‌و تحول URL بایستی از ریدایرکت 301 به کار گیری نمایید. ریدایرکت 301 به موتورهای جست و جو اعلام می نماید که نشانی شیت عوض شده آموزش سئو در مشهد  میباشد.
بعداز اعمال تغییرات نقشه وبسایت را به روز فرمائید و مجددا به گوگل معرفی فرمائید. در حالتی که که بخواهید تغییرات را گوگل سریعتر متوجه گردد، میتوانید از بخش Fetch as google درخواست ایندکس دستی بدهید.
هنگام ایفا تغیرات بایستی این نکته را در حیث داشته باشید که seo یک پروسه وقت گیر میباشد و ممکن میباشد یکسری هفته و یا این که ماه ارتفاع بکشد تا سود تغییرات را ملاحظه کنید. چون پردازش این تغییرات وقت گیر میباشد.
تایتل تگ (Title Tag) چیست؟
تگ تیتر یک عنصر تارنما میباشد که تیتر یک شیت اینترنت را نشانه می‌دهد. تایتل تگ در تعدادی جای کلیدی نماد داده می شوند:

صفحه ها حاصل کاوش: زمانی که در گوگل کاوش میکنید، لیستی از نتیجه ها را با متن آبی رنگ خواهید یافت. اینها تگ های تیتر می‌باشند.
تب مرورگر اینترنت: زمانی که یک شیت اینترنت را گشوده می‌کنید، برچسب تیتر آن در صفحه مرورگر اینترنت شما نمایش داده می شود.
برچسب‌های تیتر قابل کلیک از حاصل جستجوی Google به کاغذ اینترنت شما می‌باشند. در صورتی برچسب تیتر شما به اندازه کافی کلیک خور نباشد، ترافیک با ارزش متعددی را از دست خواهید بخشید. در‌صورتی‌که تایتل شما نتواند کلیک ها را جذب نماید، حتی درجه 1 بودن شما هم اهمیتی نخواهد داشت.

چرا تایتل برای بهینه سازی اصلی است؟
تگ تیتر برای بهینه سازی اصلی میباشد چون یکی مهم‌ترین کارداران سکو بندی در ورقه میباشد که موتورهای کاوش برای فهم زمینه و رابطه یک شیت اینترنت از آن به کار گیری می نمایند. در اینجا دلایلی وجود داراست که چرا برچسب تیتر برای seo اصلی میباشد:
به موتورهای کاوش امداد می نماید تا محتوای کاغذ را ادراک نمایند: موتورهای کاوش از تگ تیتر برای فهم و شعور محتوای یک برگه اینترنت به کارگیری می نمایند و این یکی‌از او‌لین عناصری میباشد که هنگام نمایه سازی یک کاغذ میخزند. با قرار دادن کلمه ها کلیدی مرتبط در تگ تیتر، میتوانید به موتورهای کاوش امداد فرمایید تا بفهمند ورقه درباره چیست و آن را مطابق آن جایگاه بندی نماید.تگ های تیتر شما هم به مخاطبان غرض و هم به الگوریتم های گوگل میگویند که محتوای ورقه شما درباره ی چیست. زمانی که موتورهای کاوش متوجه می گردند ورقه شما درباره‌ی چیست، ورقه شما در صفحه های نتیجه ها مرتبط تری نشان داده می شود. زمانی در حاصل جستجوی مرتبط تری نشانه داده میشوید، کاغذ شما ترافیک بیشتری اخذ می نماید. وقتی که جستجوگران به صدق بفهمند شیت شما درباره ی چیست، به مخاطبان مرتبط تری متصل خواهید شد و درایت از مارک و احتمالاً تعداد تبدیل های خویش را ارتقاء می دهید.
تایتل به یار و همدم توضیحات متا و متن جایگزین به دلایل دسترسی اصلی می‌باشند. برای عده ای که از شیت‌خوان‌ها به کار گیری می‌نمایند (معمولاً افرادی که دارنده اختلالات بصیرت می باشند)، برچسب تیتر او‌لین چیزی میباشد که ورقه‌خوان با صدای بلند می خواند و دسترسی خیر فقط یک نحوه استاندارد بهتر برای هر شرکتی میباشد، بلکه یکی از دیگر از کارداران جایگاه بندی گوگل نیز میباشد.
​نرخ کلیک را ارتقا می‌دهد: یک برچسب تیتر به نیکی درست شده قادر است با ارائه توضیحات ظریف و قانع کننده از محتوای شیت به یوزرها، به ارتقا نرخ کلیک (CTR) یاری دهد. CTR فراتر می‌تواند به موتورهای کاوش نشانه دهد که ورقه شما برای یوزرها مرتبط و باارزش میباشد، که قادر است مرتبه بندی موتور جستجوی شما‌را در حین فرصت بهبود بخشد.
مورد را برای اشتراک گذاری اجتماعی آماده می نماید: هنگامی یوزرها محتوای شما‌را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی به اشتراک میگذارند، تگ تیتر اکثر زمان ها تحت عنوان تیتر پیش فرض لینک مشترک استعمال میگردد. یک برچسب تیتر توصیفی و جالب میتواند به یوزرها یاری دهد تا روی لینک مشترک کلیک کرده و از تارنما شما بازدید نمایند.
برگه شما‌را از رقبا متمایز می نماید: یک برچسب تیتر مخصوص و توصیفی می‌تواند به شیت شما یاری دهد تا در حاصل کاوش پر رنگ گردد و آن را از رقبایی که ممکن میباشد عبارات کلیدی شبیه را مقصود قرار داده اند متمایز نماید.

CTR چیست و چرا التفات دارااست؟
در حالی که تگ‌ تایتل تنها مشمول حدود 60 کاراکتر میباشند، تأثیری چشمگیر بر نرخ کلیک (CTR) صفحه ها اینترنت شما دارا‌هستند.
CTR درصد عده ای را که فیض جستجوی شمارا دیدند و روی آن کلیک کردند را اندازه گیری می نماید. میتوانید CTR را با تقسیم تعداد کلیک‌های دریافتی بر تعداد اکران‌هایی که اخذ کرده‌اید احتساب نمایید.
چرا می بایست به CTR خویش مداقه دهید؟
CTR به یک سری استدلال اساسی میباشد:

این به شما امداد می نماید اثربخشی تگ تایتل خویش را نظارت فرمائید: CTR طریقه ارزشمندی را راجع به شیوه کارایی تیتر شما ارائه میدهد. چنانچه اشخاص متعددی ورقه اینترنت شمارا می‌بینند، ولی تعداد مقداری از آن‌ها روی آن کلیک می نمایند، نماد واضحی میباشد که برچسب تیتر شما نیاز به بهبود داراست. با سئو تگ تایتل خویش، انتظار داشته باشید که CTR خویش را ارتقاء دهید.
بر ظواهر موتورهای کاوش تأثیر می‌گذارد: وظیفه Google ارائه مرتبط ترین حاصل به درخواست جستجوی استفاده کننده میباشد. از حیث گوگل، صفحه ها وبی که کلیک اخذ می نمایند، مرتبط خیس از صفحاتی میباشند که کلیک نمیکنند.
این بر ترافیک تارنما شما تأثیر می‌گذارد: ارتقاء CTR صفحه های اینترنت به‌این مفهوم میباشد که ترافیک بیشتری اخذ خواهید کرد. ترافیک بیشتر به معنای مشتریان بالقوه بیشتر میباشد. با seo تگ های تیتر خویش، CTR خویش را ارتقاء می دهید و پتانسیل ترافیک فعلی خویش را به حداکثر میرسانید.

بردکرامب خود را به روشی منطقی سازماندهی فرمائید


بردکرامب خویش را به روشی منطقی سازماندهی فرمائید
اکثر تارنما ها بردکرامب خویش را در نصفه بالای کاغذ اکران می دهندو به صورت کلی مستقیماً پایین منوی ناوبری نخستین یا این که مستقیماً بالای محتوای کاغذ قرار میدهند. با این حالا، نیازهای شما ممکن میباشد مبتنی بر سایت شما، آنچه مشتریان شما انتظار دارا هستند و آنچه در صنعت شما استاندارد میباشد، گوناگون باشد. در حالتی که مطمئن نیستید، اینترنت‌تارنما‌های رقبای خویش را چک فرمائید تا ملاحظه کنید چه‌گونه از بردکرامب در مسیریابی  آموزش سئو مشهد  خویش به کارگیری کرده‌اند.​
جلو رفتن از بالاترین سطح به ذیل ترین
اساسی میباشد که بردکرامب شما از راست به چپ خوانده گردد، نزدیکترین لینک به سمت راست برگه مهم شما و نزدیکترین لینک به سمت چپ برگه فعلی استفاده کننده  آموزش سئو در مشهد میباشد.
لینک به برگه فعلی را در ناوبری وارد نکنید
قرار دادن محل فعلی استفاده کننده از روی میل میباشد و در صورتی‌که می خواهید آن را اکران دهید، مطمئن گردید که قابل کلیک وجود ندارد. از آنجایی که یوزرها در کاغذ می باشند، افزودن لینک و پیوند کاغذ فعلی به پیمایش بردکرامب معنا ندارد.
از جداکننده ها استعمال فرمایید
قابل تشخیص ترین نشانه برای غیروابسته کردن ارتباطات در مسیرهای بردکرامب، نشانه \"بزرگتر از\" (>) میباشد. به صورت معمول، نشان > برای نماد دادن سلسله مراتب به کار گیری میشود. بقیه نمادهای آیتم استعمال نشانه گر های اشاره به سمت راست (→)، نشانه نقل عهد و پیمان زاویه راست (») و اسلش (/) میباشند. گزینش شما بستگی به زیبایی شناسی وب سایت و نوع بردکرامب آیتم به کار گیری داراست.
size و padding مطلوب تعیین فرمایید
هنگام پیاده سازی به اعتنا به size و padding تصور کنید. می بایست مسافت کافی میان سطح های متعدد وجود داشته باشد، در غیر این شکل ممکن میباشد به کار گیری از آنان برای اشخاص سخت باشد. البته در عین حالا نمی خواهید بردکرامب شما بر شیت احاطه داشته باشند، براین اساس می بایست کمتر از منوی پیمایش اساسی پررنگ باشند.
پیاده سازی Breadcrumb را معمولی نگه دارید
پیاده سازی بردکرامب می بایست تا حد قابلیت و امکان معمولی و فارغ از مزاحمت باشد تا سوای گمراه کردن خواننده از محتوای حقیقی وواقعی کاغذ موثر باشد. به همین عامل میباشد که در بخش اعظمی از وبسایت ها، آن‌ها دقیقاً مانند پیوندهای متنی بی آلایش به حیث می رسند.
طرح بردکرامب را اضافه نمائید
با فعال کردن اسکیمای بردکرامب، در حاصل جستجوی گوگل، مسیرهای راهنما به‌مکان URL-ها آرم داده میشوند. با اضافه کردن نصیب‌هایی از کد به HTML خویش (که به آن داده‌های ساختاری گفته می‌گردد)، می توانید داده ها بیشتری درخصوص برگه و محتوای خویش به موتورهای کاوش بدهید. با این تغییر و تحول در حاصل کاوش شانس شما برای تصاحب کردن ریچ اسنیپت ارتقاء می یابد و همینطور مسیرهای راهنما خوب پوسته‌بندی می شوند.
به‌دنبال طرز‌ی افزودن طرح مسیر راهنما به اینترنت‌وب سایت آمده میباشد:

طرح مطلوب برای مسیرهای راهنما، فهرست مسیر راهنما میباشد. این طرح دارنده مزیت‌های پایین میباشد:

نصیب : URL برگه برای نصیب خاص
اسم :تیتر مسیر راهنما
حالت: حالت این نصیب در دنباله مسیر راهنما.

نگران ابهام کدها نباشید، چون در بیشتر مورد ها نیاز به تایپ کردن این کدها به‌شکل دستی وجود ندارد. ابزارهایی وجود دارا‌هستند که‌این شغل را به‌شکل خود کار برای شما اجرا میدهند.
پلاگین Yoast سئو (ورد پرس) - پلاگین Yoast بهینه سازی برای امان از نمایشگرهای کاغذ ساخته‌گردیده است. وقتی که‌این پلاگین را در اینترنت‌وب سایت خویش فعال میکنید، می توانید آن را با مراجعه به SEARCH APPEARANCE> BREADCRUMBS(ظواهر کاوش) تهیه فرمائید.
به عبارتی‌طور که در ابتدا مشاهده میکنید، میتوانید مواقعی را که در ارتباط با ظواهر مسیر راهنما میباشد، تنظیمات فرمایید.
بعد داده ها مرتبط با طرح، به‌طور اتوماتیک به شیت‌های اینترنت شما اضافه می شود.
در شرایطی که از وردپرس به کار گیری نمیکنید یا این که تمی مختلف را بکار برده‌اید، شایسته ترین رویکرد این میباشد که آغاز پژوهش نمایید، آیا طرح مسیر راهنما در اینترنت‌وب سایت شما فعال‌گردیده است یا این که نه.
به نصیب ابزار structutr data tools بروید و URL یکی‌از صفحه ها خویش را که دارنده مسیر راهنمای فعال میباشد، وارد نمائید. در‌صورتی‌که پیاده‌سازی داده‌های ساختاریافته تماماً صحیح باشد، در حاصل سمت راست تصویر 0 نادرست و 0 هشدار را مشاهده خواهید کرد. این یعنی پیاده‌سازی شما درست میباشد.
نماد گذاری اسکیما چیست؟
آرم گذاری اسکیما کدی میباشد که می‌توانید آن را به HTML وبسایت خویش اضافه فرمائید. این ریزداده به موتورهای کاوش امداد می نماید تا محتوای شمارا عالی فهم نمایند تا بتوانند نتیجه ها ظریف و آموزنده تری را برای جستجوگران ارائه دهند. وقتی که به تارنما شما اضافه شد، آرم گذاری اسکیما توضیحات ظریف تری را برای شیت شما ساخت و ساز می نماید که به آن \"rich snippet\" می‌گویند که در شیت حاصل موتور کاوش (SERP) ظواهر می‌شود. ما در نصیب آتی جزئیات بیشتری را پوشش خوا هیم بخشید.
چرا علامت گذاری اسکیما اصلی میباشد؟
علامت‌گذاری اسکیما به اکران rich snippets یاری می‌نماید که اکثر زمان ها دارنده نرخ کلیک بالاتری نسبت به حاصل جستجوی بی آلایش می باشند و این یعنی ترافیک بیشتر به وب سایت شما. با این اکنون، تلاش اساسی آرم گذاری امداد به موتورهای کاوش برای ادراک عالی محتوای شما میباشد.
تصادفی وجود ندارد که schema.org 1‌سال پیش از زنده شدن نمودار علم گوگل که بر پایه ی مقر علم موجودیت ها و ارتباط ها دربین آن ها میباشد، تولید شد. یکی‌از منابع نخستین برای این اطلاعات نشان گذاری اسکیما میباشد.
ارائه داده ها راحت برای تلاوت و اتصال نقاط مرتبط با شما، کمپانی، تولید ها و محتوای شما به عایدی تمامی عده ای میباشد که سرگرم می‌باشند:
گوگل آن را خیلی عالی از متن بی آلایش فهم می نماید.
یوزرها نتیجه ها جستجوی مرتبط تری اخذ می نمایند.
صاحبان اینترنت‌وب سایت‌ها rich snippets اخذ می‌نمایند و میتوانند به یک موجودیت در Graph علم تبدیل شوند.
گنجاندن در نمودار علم زمان های برندسازی خوب در SERP را مهیا می نماید.
آغاز، هنگامی که اشخاص مارک شما‌را کاوش می نمایند، می‌توانید یک پنل علم اخذ فرمائید:
دوم، اسم تجاری شما میتواند تحت عنوان یک راهکار مرتبط برای بعضی از پرس و جوهای غیر مارک ظواهر گردد:
در تصویر بلندمرتبه‌خیس، نشان‌گذاری اسکیما نصیب مهمی از داده‌های ساختاریافته میباشد که اینترنت معنایی و کاوش را ممکن می‌سازد. به لهجه بی آلایش، به URL ها اذن می‌دهد تا معنای حقیقی محتوای خویش را به ماشین هایی مانند Googlebot منتقل نمایند.

چه‌گونه یک وبسایت مناسب برای درج رپورتاژ آگهی پیدا کنیم؟


چه‌گونه یک وبسایت مطلوب برای درج رپورتاژ اطلاع رسانی پیدا کنیم؟
وب سایت هایی متعددی می‌باشند که رپورتاژ اطلاع رسانی درج می نمایند و گزینش دربین آنها نیاز به تحقیق داراست. غلط در تعیین وب سایت مبدا سبب ساز می‌گردد از رپورتاژ خویش فیض خاصی نگیرید. در اینجا ما تجربیات یک سری ساله خودمان را برای گزینش شایسته ترین رسانه برای درج رپورتاژ اطلاع رسانی در دست شما میگذاریم. برای تعیین رسانه موردها پایین را  آموزش سئو مشهد محاسبه نمایید:
ترافیک ارگانیک وب سایت
تعداد دامنه هایی که به وبسایت مبدا پیوند آموزش سئو در مشهد  داده اند
تعداد تک تک بک پیوند های دامنه
رسیدگی چگونگی وبسایت های پیوند دهنده به رسانه
نرخ ایندکس رسانه
رابطه موضوعی رسانه با وبسایت شما
تعداد لینک و پیوند های خروجی رسانه
درصد یونیک بودن محتوای رسانه
سوشیال سیگنال های رسانه
عمر عمل رسانه
ارزش
نکات اساسی درج رپورتاژ اطلاع رسانی
با اعتنا به قضیه و کلمه ها کلیدی که معلوم کردید. لغات کلیدی غرض را به با انکر تکست به کاغذ غرض از وب سایت خویش لینک و پیوند نمایید.
اسم مارک خویش را به شیت مهم لینک و پیوند فرمایید.
به صفحه ها لندینگ و صفحه ها داخلی خویش با انکرتکست مرتبط لینک و پیوند دهید.
در‌صورتی‌که از یک منبع دارای اعتبار یا این که مارک دارای اعتبار اسم آوردید می‌توانید به آن‌ها هم پیوند بدهید.
به لغات محیط پیوند دقت بیشتری داشته باشید.
عملکرد نمایید رپورتاژ شما چه در انکر تکست و چه در متن از دیگر رقبایی که در وب سایت مد لحاظ رپورتاژ دارا هستند، متمایز باشد.
همت نمایید کلمه و واژه کلیدی مد لحاظ خویش را در تیتر رپورتاژ قرار دهید.
کوشش فرمائید رپورتاژ شما قضیه تازه یا این که ترندی باشد.
برای اثرگذاری بیشتر رپورتاژ خویش را در یک‌سری خبرگزاری به طور به طور همزمان درج فرمائید.
برای اثر گذاری بیشتر رپورتاژ اطلاع رسانی میتوانید برای آن‌ها بک پیوند و سوشیال سیگنال تنظیم فرمایید.
لینک و پیوند Nofollow چیست؟

پیوند nofollow لینکی میباشد که از یک اینترنت‌تارنما به اینترنت‌وبسایت دیگر اشاره می‌نماید، البته دارنده صفتrel = \"nofollow\"میباشد. این تگ منحصربه‌فرد HTML، به موتورهای کاوش می گوید که آن پیوند را نادیده بگیرند.

زمانی میگوییم لینک و پیوند را نادیده بگیر، یعنی این‌که هیچ تاثیر لینکی (یاPageRank) از یک اینترنت‌وبسایت به اینترنت‌تارنما دیگر منتقل نمیشود. از‌آن‌جا‌که پیوند‌های «nofollow»بهPageRankداده نمی شوند، بر مرتبه‌بندی موتورهای کاوش نیز بی‌تأثیرند.
استفاده کننده معمولی متوجه nofollow بودن این لینک و پیوند‌ها نخواهد شد. پیوند‌ها هنوز عمل می‌نمایند، ولی در زمان فرایند خزیدن و ایندکس کردن، موتورهای کاوش برگه‌ی اینترنت معین گردیده به وسیله این لینک و پیوند را دنبال نمیکنند.

تفحص بیشتر: روش راه‌اندازی کانال وبلاگی( PBN)

چه‌طور نظارت کنیم که یک لینک و پیوند dofollow میباشد یا این که nofollow؟

بی آلایش ترین طریق برای تحقیق nofollow بودن یک پیوند، مشاهده‌ی کد HTML یک شیت‌ی اینترنت و جستجوی تگ a href میباشد. درج صفت rel = \"nofollow\" در‌این تگ در معنای nofollow بودن آن لینک و پیوند میباشد.

قطعه کد Html تحت، مثالی از یک لینکnofollow میباشد:

< a href=\"https://www.example.com\"> rel=\"nofollow\">This is a nofollow link

در شکل نبود این صفت، پیوند سابق الذکر یک لینک و پیوند dofollow میباشد. از جمله:

< a href=\"https://www.example.com\"> This is a follow link

نکته‌ی اصلی: بایدتوجه داشت که لینک و پیوند‌های followهیچ صفتی ندارند. تمامی‌ی لینک و پیوند‌ها «do follow» میباشند مگر این که صفت nofollow درویژگی‌های آن نوشته شده باشد.
روند نظارت هر لینک و پیوند با به کارگیری از گوگل کروم به تفصیل پایین میباشد:
اینترنت‌وبسایت دربردارنده پیوند‌ها را گشوده فرمایید.
بر روی نقطه‌ی دلخواهی از ورقه راست‌کلیک کرده و آیتم‌یINSPECT را تعیین نمائید ویا از منوی بالا، مورد‌ی VIEW> DEVEOPER> INSPECT ELEMENTS را گزینش کنید.
روی آیکونSELECT ELEMENT کلیک کرده و یک لینک و پیوند را هایلایت نمائید تا کد HTML آن را مشاهده نمائید.