جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

چرا باید استراتژی محتوا بنویسیم؟ یا تدوین استراتژی محتوا چه مزیت‌هایی دارد؟


استراتژی محتوا نرم افزار‌ای مدون میباشد که در آن از محتوا (صوتی، بصری یا این که نوشتاری) برای استخراج به هدف ها تجاری حصول‌وکار استفاده می‌شود. یک استراتژی محتوای پیروز، مخاطبان غرض را جذب و حتی بعد از خرید نیز آن ها را درگیر می‌نماید. به عنوان مثال در صورتی غرض استحصال‌وکار شما ارتقا آگاهی از مارک میباشد، چهت نیل به‌این غرض، ممکن میباشد یک استراتژی محتوا که بر بهینه سازی تمرکز دارد، برای افزایش بازدید اینترنت‌وبسایت، دستیابی نتیجه ها بهتر در موتورهای کاوش (SERP) و ارتقا ترافیک به سمت تولیدها یا این که سرویس ها خویش، تدوین فرمائید. طبق داده های عددی تارنما Hubspot حدود 70 درصد از بازاریابان به صورت فعال در بازاریابی محتوا سرمایه‌گذاری می‌نمایند، به این ترتیب ساخت‌و‌ساز یک استراتژی محتوایی بهتر، برای رقابت، بسیار مهم و حیاتی است. با این مقاله یار باشید تا تماما با استراتژی محتوا و فرایند پیاده‌سازی آن آشنا گردید.
مراد از استراتژی محتوا چیست
در‌صورتی‌که درپی این می‌باشید که اینترنت‌تارنما شما هم از نظر یوزرها و هم از لحاظ گوگل، تحت عنوان یک وبسایت با ارزش شناخته شود و یوزرها بیشتری را جذب وب سایت خویش فرمایید، مستلزم یک استراتژی بهتر و جامع محتوا می‌باشید. این استراتژی، یک راهنما و نقشه خط مش برای ساخت و ساز و توزیع اشکال محتوا در یک دستیابی‌وکار با غرض جذب استفاده کننده است. هدف این استراتژی، جواب بدین پرسش است که چه محتوایی را چه گونه بایستی تشکیل داد کنیم و چرا؟
این استراتژی یکی مهمترین اجزای استراتژی بازاریابی دیجیتال میباشد؛ چون تعیین می‌نماید که قصد دارید با مخاطبان خویش، کجا، چه وقتی و به چه شکل، رابطه برقرار نمائید. این مورد بسیار بزرگ‌خیس از فهرستی از پوسته‌ها و موضوعات میباشد و مشمول پرسونای خریدار، نقشه سفر مشتری، تقویم محتوا و ... میگردد.
ولی برای ساخت محتوای عالی، نیاز به فرصت و هزینه می باشد؛ بدین ترتیب چه پست‌های وب لاگ را برون‌سپاری فرمائید یا این که ویدیوها را خودتان ایجاد کرد کنید، داشتن یک اپلیکیشن سازمان‌یافته چهت نیل به نتایجی که می خواهید، بسیار اصلی هست.
تفاوت استراتژی محتوا با بازاریابی محتوایی
استراتژی محتوا یک سطح فراتر از بازاریابی محتوا است و مشتمل بر فرایندها و عمل‌های مرتبط با ساخت یک کمپین بازاریابی محتوا می‌شود. در واقع بازاریابی محتوا، خویش کمپینی است که استراتژی محتوا آن را نرم‌افزار‌ریزی نموده است. می‌قدرت ذکر کرد که‌این استراتژی به بازاریابی محتوا یاری و آن را هدایت می‌نماید و بازاریابی محتوا نیز استراتژی محتوا را بهبود و پیشرفت میدهد.

برای حصول نتیجه ها بهتر، هم به هر دو نیاز داریم. به صورت خلاصه استراتژی محتوا یک عمل تجاری سطح فراتر از بازاریابی محتوا میباشد؛ و نقشه راهی است که بازاریابی محتوا را هدایت می‌نماید. استراتژی محتوا عمل «برنامه‌ریزی» می باشد که مشمول کل پروسه و سیاستی میباشد که برای رابطه با مشتریان از روش محتوا نیاز دارید. از سوی دیگر، بازاریابی محتوا شغل «اجرا دادن» میباشد که مشتمل بر سازمان‌دهی، فرصت‌بندی، تولید، نشر و رواج محتوا می گردد.

چرا باید استراتژی محتوا بنویسیم؟ یا این که تدوین استراتژی محتوا چه مزیت‌هایی دارااست؟
داشتن استراتژی محتوا اساسی است؛ چون به شما کمک می‌نماید تا خوب و به طور با صرفه، محتوای سایت خویش را اپلیکیشن‌ریزی نمائید. بدون استراتژی، اکثری از اشخاص از یک شغل به شغل دیگر تغییر مسیر می‌دهند. یک هفته پست وب لاگ می‌نویسند؛ هفته آنگاه چند ویدیوی یوتیوب ایجاد می‌نمایند و ... ولی با ارائه یک استراتژی بی نقص، می‌توانید یک اپ ظریف برای اعمال، تدوین فرمایید.

در واقع این استراتژی مانند یک نقشه، کمک می‌نماید تا نحوه مطلوب استحصال‌وکار خویش را برای ساخت و ساز محتوای هدفمند و بهینه پیدا کنید و بر اساس آن در زمان‌های معلوم، محتوای خویش را توزیع فرمائید. همینطور به شما کمک می‌نماید تا در طول‌های مورد نیاز، تغییرات کافی را جهت بهبود و به‌روزرسانی محتوا ایفا کنید.

بخش اعظمی از سایت‌ها از لحاظ محتوایی هیچ‌سیرتکامل استراتژی و برنامه‌ریزی ندارند و شما با این عمل می‌توانید از آنان سبقت بگیرید. به کمک استراتژی محتوا می توانید با ساخت‌و‌ساز و توزیع محتوای هدفمند و باصرفه، هزینه‌های خویش را کاهش داده، سئوی وبسایت خویش را بهبود ببخشید و منزلت بهتری نسبت به رقبایتان حصول فرمائید.

استراتژی محتوا چه مواقعی را دربرگیرنده می‌گردد؟
مانند تمام اپلیکیشن‌ریزی‌های استراتژیک، استراتژی محتوا نیز دربرگیرنده نصیب‌های زیادی میباشد که به کمک هم باعث وصال استحصال‌وکار به هدف ها گزینش‌گردیده‌اش می‌شوند.

مواقعی که در استراتژی محتوا در حیث گرفته می گردند دربرگیرنده نصیب‌های تحت میباشند:

هدف ها استحصال‌وکار؛
تعریف مارک (نام‌و‌نشان مارک، ارزش‌ها، ماموریت، دیده‌انداز و ...)؛
آشنایی مشتریان و استفاده کننده غرض کسب‌وکار (تدوین پرسونای مخاطب)؛
بازرسی رقبا و استیناف شرایط محتوای آنان؛
تفحص عبارات کلیدی (Keyword Research)؛
نقشه مسافرت مشتری؛
انتخاب ساختار محتوا؛
شبکه‌‌‌ها و طرز توزیع محتوا (اینترنت‌وب سایت‌ها و کانال‌های اجتماعی مطلوب)؛
روز‌نگار محتوا؛
شاخص‌های کلیدی کارایی (KPI)؛


مراحل تدوین استراتژی محتوا
هم اکنون که با استراتژی محتوا و عنایت آن آشنا شدید، در‌این قسمت به پروسه تدوین یک نرم افزار استراتژی محتوا اشاره می کنیم.

گزینش هدف ها
مقصود هر حصول‌وکار، بسته به موقعیت فعلی و نیازهای آن برای تدوین استراتزی محتوا گوناگون است. در حالتی که غرض استخراج‌وکار به درستی مشخص و معلوم و گزینش شودف قدم محکمی برای استارت قدم‌های آجل برداشته گردیده است. از جمله، ممکن میباشد یک کسب‌وکار در پی جذب ترافیک بیشتر باشد، در حالی که اینترنت‌سایت دیگری در پی ارتقا تعامل یوزرها با اینترنت‌سایت میباشد. ارتقا تدبیر از مارک، افزایش نرخ تبدیل، افزایش تصویب‌اسم یوزرها در سایت و ارتقا درآمد از سایر مواقعی می‌باشند که می توانند مقصود کسب‌وکارها باشند.

بازرسی وضعیت فعلی وب سایت
در قدم‌بعدی، ما یحتاج میباشد تا سنجیده شود موقتی، اینترنت‌تارنما دارنده چه وضعیتی میباشد و چقدر با هدف رقم خورده مسافت دارااست. از جمله در صورتیکه تا به امروز وب لاگ درج شد‌ه‌است، موقعیت سکو آنان چه‌طور میباشد و چه معیار بازدید داشته‌اند، نرخ کلیک و نرخ پریدن آن ها چقدر بوده، استفاده کننده چقدر در‌این صفحه باقی‌مانده و مواقعی از این دست. پیشنهاد می شود برای رسیدگی این نصیب، از گوگل آنالیتیکس و سرچ کنسول گوگل استفاده شود.

در واقع این مرحله به شما امداد می‌نماید که ملاحظه کنید در کدام لغات کلیدی، پتانسیل استخراج رتبه دارید و میتوانید روی چه کلماتی سرمایه‌گذاری نمائید.

مطالعه کلمات کلیدی
مطالعه لغت ها کلیدی، یکی‌از قدم‌های مهم در استراتژی محتوا و باصرفه‌سازی سایت به حساب می‌آید که مستلزم دقت و صرف مجال فراوانی میباشد. کیورد ریسرچ به شما امداد می‌نماید تا بفهمید یوزرها شما در حوزه شغل شما درپی چه مطالب و پاسخ چه سوالاتی هستند. به این ترتیب با ساخت و ساز محتوای مربوط به این عبارات کلیدی، می‌توانید وب سایت خویش را در معرض مشاهده کرد یوزرها قرار داده و آنها را به سایت خویش هدایت نمائید.

برای این فعالیت، ابزارهای زیادی وجود دارا‌هستند که میتوانید از آن‌ها امداد بگیرید. kwfinder و Keyword Planner مثال‌هایی از این ابزارها می‌باشند. دقت فرمایید که فقط یافتن این عبارات کفاف نمی دهد، بلکه فیلتر‌گری و تیم‌بندی آن‌ها میباشد که مداقه داراست.



احتساب رقبا
کلمه ها کلیدی منتخب مرحله گذشته را در گوگل کاوش و وبسایت‌هایی که جایگاه‌های فراتر را حصول کرده‌اند، بازرسی فرمایید. این نصیب التفات متعددی داراست؛ چون به شما یاری می‌نماید تا ببینید اینترنت‌تارنما‌های مرتبه‌های اول چه‌طور به آن دست پیدا کرده‌اند. مطالعه فرمائید که در چه موضوعاتی بلاگ تهیه کرده‌اند، نقاط قوت و ضعفشان در کجاست، کدام محتواها تلاش بهتری داشتند و ...

تدوین پرسونای مشتری
پرسوناها، شخصیت‌های ساختگی میباشند که طبق خصوصیت‌های شخصیتی، الگوهای رفتاری، هدف ها، نیازها و گرفتاری‌های مشتریان هدف دستیابی‌وکار، ساخته میگردند و به مشتریان ایدئال دستیابی‌وکار مجاورت می باشند. پرسوناها منجر می شوند شعور بهتری از مشتریان خویش داشته باشید، بفهمید از کدام رسانه‌های اجتماعی به کار گیری می‌نمایند، موانعی که سبب ساز میشوند از شما خرید نکنند را بشناسید و کارهایی را بیابید و انجام دهید که میتوانید آن ها را تبدیل به مشتری فرمائید.

آن‌گاه، بر پایه ی این پرسوناها می توانید نقشه مهاجرت مشتری رسم نمائید. نقشه هجرت مشتری به شما یک رویت کرد دقیقی خواهد داد راجع به فرایندی که استفاده کننده مقصود، از شناخت با وب سایت یا این که مارک شما تا تبدیل شدن به مشتری طی می‌نماید. می‌توانید به کمک این ابزار، همگی محرک‌ها و موانعی را که بر سر نحوه وی وجود دارد، بشناسید و اقدامات موردنیاز را برای آن‌ها اعمال دهید.

تدوین تقویم محتوا
روزنگار محتوا یک جدول کاربردی است که به شما میگوید در چه روزی، در کدام رسانه (اینترنت‌وبسایت یا این که کانال اجتماعی)، چه محتوایی می بایست ساخت گردد. این تقویم شما‌را از سردرگمی نجات داده و در‌صورتی‌که از عده ای جهت تشکیل داد محتوا کمک میگیرید، سبب هماهنگی در میان آن ها می شود. میتوانید به کمک ابزارهایی مانند نرم‌افزار اکسل یا این که گوگل برگه، به راحتی این روز‌نگار را تهیه و تنظیم نمائید.

گزینش شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI)
هیچ نرم‌افزار استراتژیکی، فارغ از پژوهش کار‌های صورت گرفته، قیمت ندارد. طبق هدفی که در مرحله اولیه تعیین کردید، نیاز می‌باشد تا شاخص‌هایی را معین کنید تا عملکرد خویش را طبق آن بسنجید. از جمله در حالتی که غرض شما ارتقاء تعامل یوزرها با اینترنت‌وبسایت بود، می‌توانید از شاخص‌هایی مانند تعداد کامنت‌ها یا این که تعداد اشتراک‌گذاری‌ها، تحت عنوان شاخص کلیدی کارایی استفاده فرمایید. دیگر شاخص‌ها میتوانند تعداد بازدید، درجه در واژه و کلمه کلیدی، زمان ماندن مخاطب در کاغذ، نرخ کلیک و ... باشند. این شاخص‌ها را به طور عصر‌ای اندازه‌گیری و پژوهش کنید.



استراتژی محتوا چطور روی سئو اثر میگذارد؟
گوگل و متخصصان بهینه سازی، بارها اعلام کرده‌اند که فاکتور مهم گوگل برای مرتبه‌بندی و بها‌گذاری وبسایت‌ها، تجارب کاربری میباشد؛ به این ترتیب برای گوگل بسیار عنایت دارااست که اینترنت‌وبسایت‌ها چه محتوایی را در اختیار یوزرها قرار می‌دهند. درصورتی که محتوا کم قیمت باشد و به پرسش استفاده کننده جواب ندهد یا این که نیاز او‌را رفع نکند، به سرعت از آن بیرون می‌شود و گوگل متوجه میشود که‌این وبسایت، چگونگی بالایی ندارد؛ به این ترتیب آن را به یوزرها دیگر اکران نمی‌دهد. برعکس وقتی استفاده کننده به دوران وقت گیر در یک وبسایت بماند و محتوای آن را بررسی کند، بدین مضمون‌ است که تجربیات نیکی در آن سایت داشته و این ادله از نگاه گوگل بسیار گرانبها میباشد.

به این ترتیب بسیار عنایت دارااست که چه محتوایی به یوزرها خویش علامت می‌دهید. اگر محتوای شما وسعت قابل قبولی داشته، با لحن و ادبیات مطلوب و کاربرپسند مندرج باشد، به صورت مستقیم به سوالهای مخاطب جواب دهد، کتابت بی آلایش‌ای داشته باشد و اصول seo در آن رعایت گردیده باشد، از لحاظ کاربر و در سود موتورهای کاوش قیمت بسیار متعددی داراست.

این مفاد دقیقا مواقعی هستند که در استراتژی محتوا به آن‌ها اشاره میشود. در واقع از آن جایی که در استراتژی محتوا شما به طور بدون واسطه استفاده کننده را غرض قرار می‌دهید، پرسونای او را فهم میکنید، سوال های و موارد کاوش گردیده اورا پیدا می‌کنید و به آنان جواب می‌دهید، پس دارید یک قدم گرانقدر و اصلی در راستای باصرفه‌سازی تارنما خویش برمی‌دارید.

جمع‌بندی

درین نوشته‌ی علمی تماما به گزینه استراتژی محتوا اشاره شد. استراتژی محتوا سبب ساز میگردد، عمل‌های محتوایی تارنما شما به طور هدفمند و اصولی صورت بپذیرد تا وبسایت شما هم از نظر استفاده کننده و هم از نظر گوگل تحت عنوان یک وب سایت ارزشمند تلقی خواهد شد. همینطور روند تدوین استراتژی محتوا به طور کامل تشریح شد. امید‌داریم بتوانید با تدوین و اجرای این پروسه، اینترنت‌وب سایت خویش را بهبود ببخشید.

رودمپ یادگیری سئو چیست؟


seo از موضوعات بغرنج محسوب میشه که دائما هم داره تغییر میکنه.
برای توفیق خودتون و ارتقاء تخصصتون درین صنعت بهتره که با پانزده گزینه و مراحلی که میخوام پیرو بهتون معرفی کنم شناخت بدون نقص داشته باشین.
همون طوری که خودتون میدونین seo به یه شبکه ضروری در بازاریابی دیجیتال هم برای مارک ها و هم سازمان ها تبدیل گردیده و مداوم هم داره تغییر و تحول میکنه.
اگه شما مدام عملکرد کنین که دراین باره پیش گام باشین این مورد میتونه براتون اثر گذار باشه مخصوصا برای کسایی که دارن بهینه سازی رو خاطر میگیرن یا این که کارای دیگه ای رو شروع میکنن.
اگه هم هنوز نو کارین به هیچ عنوان نگران نباشین زیرا که سرعت تبادل داده ها و فراگیری ها بالا رفته و این یادگیری مداوم چیزیه که خیلیایی که به سمت بهینه سازی میان بهش عشق پیدا میکنن.
درین نوشته‌ی علمی از سعی کردم که پانزده گزینه از قضیه های علم بهینه سازی رو بهتون آموزش بدم که‌این پانزده گزینه میتونن در طی رشته خودتون بهتون امداد متعددی برسونن. 
خیال بگیرین که ابزار های جست و جوگر چطوری عمل میکنن
برای اونایی که در زمینه بهینه سازی فعالیت میکنن یا این که کسایی که تحت عنوان نقش خرد تری در یک بازاریابی گسترده خیس وارد اون میشن، این نقطه شروعشون محسوب میشه.
شما بهتره در اولین مرحله خودتون هنگامی رو برای شناخت با موتور های جست و جو بذارین تا خاطر بگیرین که هدف ها مشتریا چی می‌باشند، چه کسایی سهم بیشتری درین بازار دارن، چه محصولاتی بعد از جست و جو هاتون اکران داده میشن و چطوری نتایج ارگانیک اکران داده میشن.
اینکه شما بدونین که در زمان فرصت نتایج صفحه ها جست و جو و مقام بندی اونا (SERPs) چطوری تغییر تحول کردن مورد خیر رو درباره چرایی اکران محتوای فعلی بهتون میده.
همینطور می بایست اینو هم دراین باره بدونین که هنگامی جست و جوی‌بار شما برای گوگل بی نقص و بدیهی مشخص و معلوم نباشه، خصوصیات و عناوین مختلفی رو در سود جست و جوی‌بار خودتون براتون اکران میده اما اگه همون جست و جو با قصد خاصی اجرا بشه، گوگل بهتون نتایج خوب و دقیق تری رو نشون میده.
دنبال مخاطبای خودتون باشین
اون چیزی که ما قبلا به عنوان تفحص عبارات کلیدی داشتیم الان خیلی کلان خیس گردیده.
الان ما می بایست به پژوهش ها لغات کلیدی خودمون ادامه بدیم و در همین اینک روند خرید اونا رو هم پیش بینی کنیم.
موقتا شما باید بتونین مخاطباتون رو از لحاظ جمعیت شناسی و جاری شناسی اونا پژوهش کنین، و محتوایی که در حین خرید خودشون از نگاه تعامل بیشتر یا این که قصد به خرید زیادتر دارن رو پیدا کنین و این برای بسط استحصال و برنامه کودکان میتونه خیلی اصلی باشه.
اگه شما برای یه مارک خرد یا این که طیف وسیعی از مارک ها فعالیت میکنین می بایست بیشتر درباره هدف ها تجارت متبوع خودتون بدونین و سعی کنین تا مخاطبای هدفتون رو بهتر و بیشتر بشناسین.
درباره رقباتون مطالعه کنین
اینکه شما بتونین منظره رقابتی خودتون رو فهم کنین در بیشتر فرآیند seo میتونه براتون اثرگذار باشه.

همینطور اینو هم بدونین که فقط با رعایت کردن شایسته ترین روش ها و همینطور آنالیز کردن وب سایت خودتون میتونین نتیجه ها متعدد رو پیدا کنین و اونا رو اصلاح کنین.

اینکه شما بتونین سایت ها و مارک های برتر که سهم بیشتری از بازار رو به خودشون تخصیص دادن رو پایین نظر بگیرین و مخاطبای گزینه نظرتون رو به سمت وبسایت خودتون بکشین زمینه مهمی برای استخراج و برنامه کودک محسوب میشه.

تحقیق کردن درباره رقباتون میتونه به طور دستی و یا این که با به کار بستن از ابزار های مختلفی باشه که با به کارگیری از اونا شما می بایست تعیین کنین که چه چیزایی منجر توفیق وبسایت اونا گردیده و سعی کنین که اون مفاد رو هم در بیزنس خودتون در لحاظ بگیرین.

این پژوهش ها رو شما میتونین کلاً مبتنی بر کارداران فرنگی خیس و همینطور عامل ها عمقی خیس استیناف کنین و یا این که میتونین برای سوال ها و سوالای جامع تربه شکل کاغذ به صفحه اون رو رسیدگی کنین.

اینترنت رو برای خودتون تجزیه و ارزیابی کنین
مجموعاًَ از متخصصای بهینه سازی انتظار میره که بتونن کارای خودشون رو تجزیه و رسیدگی کنن. این مفاد هم دراین مورد مهمن:

اثر استراتژی ها و عملکرد های خودتون رو فهم کنین.
کارایی خودتون رو به کسایی که در بیزنس شما شریک هستن گزارش به‌این.
همینطور دراین باره اینو هم بدونین که تسلط به Google Analytics از مورد ها ضروری محسوب میشه.

همینطور بخش اعظمی از سفارشی سازی ها و مورد ها مازاد وجود دارن که به صورت پیش فرض در دسترس نیستن که متخصصای بهینه سازی می بایست از اونا به کارگیری کنن.

بعضا از اونارو میتونین به دنبال ببینین:

سبک های انتساب برای مشاهده بیشتر مسیر خرید مشتری ها
گزارش تبدیل کمکی
از همگی داده های تحلیلی که تواناییشو دارین به کارگیری کنین تا بتونین به یه تصویر کامل و مربوط به هدف ها جست و جوگر ها و شخصیت های متعدد برسین.

این مورد میتونه به شما کمک کنه که اثر بهینه سازی رو در تجارت خودتون کاملا بشناسین.

به مسئله ردیابی دقت کنین
اینکه شما بتونین با توسعه دهندگان و گروه های فناوری داده ها تحت عنوان یک موضوع مهم در وبسایت خودتون عمل کنین میتونه براتون در قضیه اسکریپت ها و پیکسل های ردیابی خیلی اساسی باشه.

دقیقا به همین علته که دونستن درباره تجزیه و تحقیق، نقشه های حرارتی، Google Tag Manager و مکانیسمای ردیابی دیگه میتونه براتون ضروری باشه.

در حالیکه مفاد متعددی از طراحی ها و بروز رسانی ها از مفاد بی آلایش محسوب میشن مهارت عمل کردن با دیگرافراد در این باره از مداقه کمتری برخورداره.

همینطور اینو هم بدونین که بسط دهندگان و متخصصای فناوری داده ها مدام در طراحی و یقین پیدا کردن از ردیابی مطلوب در ابزار هایی که بیشتر بازاریاب ها از اونا به کارگیری میکنن اعتقاد بی نقص ندارن.

سئوی تکنیکال رو به کسب و کارتن اضافه کنین
این گزینه میتونه برای اشخاص ایده پرداز و یا این که با محتوای بیشتر عجیب خیس بنظر بیاد.

نقش های متعددی وجود دارن که متخصصای سئو به خودشون تخصیص میدن و بعضا از اونا در این باره مهارت ندارن.

حتی اگه قرار وجود ندارد وارد کد بشین، وارد پیکربندی سرور بشین و یا این که میتونین پلاگین ها رو در وبسایتتون تنظیمات کنین.

اینو هم مدنظر داشته باشین که شما باید در این نصیب از کارداران فنی اثر گذار بر بهینه سازی با خبر باشین.

اعتنا کنین که مواقعی مثل تجارب کاغذ، فرصت لود صفحه ها، اتوماسیون، برچسب گذاری پویا و نمایه سازی و موارد دیگه ای مثل اینا در یکی از گروه های بهینه سازی قرار میگیرن.

مطمئنا شما میتونین بعدا شایسته ترین محتوا ها رو در سایت خودتون داشته باشین و لینک های معتبری که به سایت شما اشاره میکنن رو در نقاط مختلف اینترنت مشاهده کنین.

این آیتم میتونه کمی از اون نقایص فنی سایتتون رو جبران کنه البته اینو هم به حافظه داشته باشین که ممکنه این مانع ها در بخشها متفاوت سایتتون همچنان وجود داشته باشن و برای مشتریاتون ایراد صحیح کنن.

براین اساس بهتره که از همین الان برای یادگیری seo تکنیکال وقت بذارین و طرحی برای اصلاح اونا و پیشرفت در عملکرد تارنما خودتون داشته باشین.

نمایه سازی ها رو در حیث داشته باشین
اینکه شما بتونین نمایه سازی ها و عملکرد اونا رو فهم و شعور کنین هنوزم برای حصول و برنامه کودکان خیلی مداقه داره.

در سال های قبلی گوگل فرصت بیشتری برای جست و جوها صرف میکرد ولی این روزا این حاصل با سرعت بیشتری اکران داده میشن بدین ترتیب گوگل بیشتر از قبلی میتونه به شما امداد کنه.

البته چیزی که مهمه اینه که امروزه هم خیلی مهمه که کاملا شیوه همت نمایه سازی رو فهم و شعور کنین.

این علم اساس میتونه در مسئله اقدامات راهبردی یا این که عیب یابی به شما یاری متعددی برسونه.

در این زمینه تارنما های تبارک، وب سایت های کسب و کار الکترونیک و اونایی که محتوای تکراری بیشتری دارن نیاز به استراتژی های بیشتر و خاصتری در قضیه بودجه و استعمال از دستورها و موردها دیگه دارن.

ضمن تمامی اینا وب سایت هایی مثل وبسایت های فی مابین المللی دارنده پیچیدگی های بیشتری هم هستن.

به HTML توجه کنین
امروزه جاری ساختن دادن seo سوای داشتن علم وسیع در مورد HTML با استعمال از سیستم ها و ابزار های مدیر منابع گشوده خیلی آسون خیس از قبل گردیده.

اما اینو هم بایستی در حیث بگیرین که دونستن درباره HTML هنوزم کاربردای متعددی براتون داره.

از جمله زمانی مجبورین که خطاها ناشی از CMS یا این که یه کد که برای بهینه سازی سخته رو رفع کنین به این علم نیاز دارین.

اینکه بتونین ایرادات مو جود در یه کد با برچسب های تکراری، پیگیری طراحی های اسکریپت و همیاری در JavaScript، AJAX و بقیه این مورد ها رو رفع کنین، میتونه در زمینه‌ی افزایش سرعت سایت تون خیلی مهم باشه.

جست و جوی بار محلی رو هم در لحاظ بگیرین
نقش ها و مسئولیت ها بر طبق اون سازمانی که مسئولیت seo جست و جوی‌بار محلی رو بر عهده دارن میتونه گوناگون باشه.

جست و جویبار محلی به اندازه ی کافی پیچیده محسوب میشه که SEJ دارنده راهنمای محلی برای seo محلی باشه و جنبه های متعدد برای ذیل در اختیار گرفتن به چنگ آوردن اون رو بهتون اکران میده.

متخصصای seo دراین مورد باید درباره موارد تحت داده ها کافی داشته باشن:

اکوسیستم بدون نقص جست و جوی بار محلی.
معیار ها و فاکتور های سکو بندی.
مداقه اسامی، نشانی ها و داده ها تلفن همراه ها.
پروسه ها و رئیس اونا
عامل ها روی کاغذ رو تحقیق کنین
خوشبختانه امروزه دیگه بیشتر متخصصای سئو روی عناصر تک صفحه ای تمرکز نمیکنن.

در حالیکه این روزا تمرکز روی محتوا و مورد عوض شده، هنوزم جاهایی برای عوامل داخلی خیس و عمیق خیس پیدا میشن و باید اعتقاد و باور نتیجه ها کنین که برچسب ها در هر کاغذ ای که در سایتتون دارین منحصربه‌فرد بفرد و جانور باشن تا کاربرا بتونن ازشون استعمال کنن.

همینطور رسیدگی کنین که حتما محتواتون پهناور باشه و آحاد مسئله رو دربر بگیره و حتی اگه مورد ها خاص خیس رو هم در لحاظ نگرفته باشه بتونه یه مقاله کلی و عالی رو برای مخاطبان ذکر کنه.

مدام هم اینو در نظر داشته باشین که تسلطتون بر کارداران درون صفحه، طریق همیاری اونا برای ساخت یک قضیه مطلوب و موردها دیگه تمامی و کلیه میتونن در درجه بندی مقاله شما موثر واقع بشن.

ایجاد کرد پیوند ها رو خیال و خاطر داشته باشین
کلیه ی ما میخوایم مقاله ها و محتوا هایی رو پیشرفت بدیم که طبیعتا لینک و پیوند ها رو جذب کنه اما هیچ وقت نباید نگران تولید لینک باشین، هنوزم شما باید بدونین که پیوند ها چطوری بر سکو بندیتون تاثیر میذارن.

چیزی که معمولا ادراک نمیشه بها کمیت در قبال کیفیته و اینکه آیا ما بیشتراز حد بر روی لینک و پیوند ها و لینک و پیوند ها تمرکز کردیم یا این که خیر.

اینکه شما بتونین چگونگی لینک ها رو حافظه بگیرین و استراتژی های جذب و بدست آوردن لینک های مرتبط و کیفیت بالا رو بلد باشین و بدونین چجوری اونارو در استراتژی باصرفه خودتون طراحی کنین میتونه به کسب و کار شما امداد متعددی برسونه و مثلا نکاتی محسوب میشه که می بایست بر اون اشراف داشته باشین.

E-A-T
تخصص، توان و قابلیت و امکان اعتقاد و باور که مخفف اونا میشه E-A-T از دست اندرکاران درجه بندی نیستن اما یادگیری و فهم و شعور اونا میتونه براتون خیلی مهم باشه.

این زمینه همون مفهومیه که گوگل راجع به ها متعددی ازشون سخن گفته و موضوعشون به سال 2014 برمیگرده.

شما می بایست بیشتر به لزوم ساخت و ساز رابطه از روش محتوا و حالت رابطه از روش لینک ها اعتنا کنین البته E-A-T درین قضیه مقداری عمیق خیس میشه و میتونه مفاد عمقی تری رو در بر بگیره.

با وجود چرخه مکرر بروزرسانی های الگوریتم های گوگل دونستن درباره E-A-T و قدرت داشتن در به کارگیری از اون تحت عنوان یه غربال در شکل کاهش همت، بعداز یه بروزرسانی، میتونه اهمیت متعددی داشته باشه.

روند ها رو گسترش بدین
اینکه شما به همه ی موضوع های بهینه سازی در یک زمان بپردازین یه زمینه سخت محسوب میشه.

اگه بتونین یه استراتژی دارای انسجام صحیح کنین، و کار ها رو هم حق تقدم بندی کنین، و کاراتون رو از روش به اجرا رسوندن قدم به قدم طراحی کنین همه این مفاد میتونن برای توفیق شما ضروری باشن.

همینطور سوای داشتن یه شیوه برای انجام فعالیت ها بطور مکرر، حتی براق ترین و شایسته ترین اشخاص بینمون هم نمیتونن یه مسیر رو تا آخرش طی کنن.

دراین باره باید این گزینه رو در حیث بگیرین که ساخت‌و‌ساز کردن یه فرآیند قابل تکرار و استاندارد، میتونه برای استمرار توسعه و بهره ذینفعاتون اهمیت داشته باشه.

تطبیق پذیری رو مدام در نظر داشته باشین
این مورد ممکنه ظاهری به حیث برسه ولی اینکه بتونین فرایندی که در ابتدا ذکر شده رو داشته باشین می بایست تعادل و سازش رو هم در نظر بگیرین.

صحیح مثل شیوه های دیگه شما بایستی بتونین با مفاد تحت سازش پیدا کنین و اونا رو کاملا در حیث بگیرین:

تغیییر تقدم ها برای ذینفعان
تغییرات منظره رقابتی
تغییرات در مخاطبای هدفتون
بروزرسانی هایی که به وسیله خویش موتور های جست و جو انجام شدن و تغییراتی که کردن
در حالی که سازش یا این که همون تطبیق پذیری بیشتر یه استعداد محسوب میشه تا مهارت، بازم جستن یه نحوه خوب برای تسلط بر این چرخش ها و تغییرات میتونه خیلی عنایت داشته باشه.

در این باره مدام به‌این مسئله دقت کنین که شما می بایست بتونین تشخیص به‌این که چه چیزایی می بایست در استراتژی ها، روش ها، تاکتیک ها یا این که اهدافتون بروز بشن.

حتی هنگامی کلیه چی به خیر و خوبی پیش میره و مشکلی برای سایتتون پیش نیومده سکو بندیتون و واحد سنجش ورود مشتریان به سایتتون میتونه کاهش پیدا کنه.

درین مجال تواناییتون در امر عیب یابی و جستن یه راهکار مطلوب میتونه براتون خیلی اثرگذار باشه.

گه گاه هم تغییرات وبسایت ها، آپ دیت رسانی های الگوریتم موتور های جست و جو یا این که تغییرات بازار میتونن برای استخراج برنامه کودک خسارت داشته باشن.

اما شما باید مدام توان تطبیق پذیری خودتون رو ارتقاء به این و سعی کنین که دراین باره استقامت ما یحتاج رو داشته باشین.

سئوی در میان المللی
ملاحظاتی از seo که در خصوص دربین المللی وجود داره در سایتایی که صرفا روی مسئله های باطن کشورشون تمرکز کردن معمولا در حیث گرفته نمیشن.

اگه شما در لحاظ دارین که تمرکزتون رو روی بخشها دیگه هم داشته باشین بهتره که به موارد پایین در این باره اعتنا کنین و اونا رو برای این عمل در حیث بگیرین:

دامنه های سطح بالا
میزبانی
برچسب های Hreflang
تفاوت گویش ها و میهن ها در ورژن های فی مابین المللی موتور های جست و جو
طیف وسیعی از مواقعی که بر سئو اثر دارن با 15 آیتم آورده شده در‌این نوشته ی علمی مرتبطن.

زمانی که درین مفاد به سرعت و مهارت بیشتر رسیدین، میتونین خیلی پیروز باشین.

اما هرگز دست از یادگیری مطالب بیشتر بر ندارین و نذارین اطلاعاتتون سابق بشن.

زمانی که میخواین seo رو خیال و خاطر بگیرین و روی مطالب اون اشراف پیدا کنین، یادتون باشه که از شعور طرز سعی موتور های جست و جو آغاز کنین.

این فعالیت بهتون یه منظره و چهارچوب عالی میده.

تلاش کنین که چیزایی که میشه اونا رو درباره ی سئو اندازه گیری کرد رو خیال و خاطر بگیرین و نحوه شغل خودتون و جایگاهتون رو در بهینه سازی درک کنین.

بعداز اون شما میتونین به دعوا های خاص تری مثل علم سئو فنی باطن و خارج از برگه بپردازین.

منابع صحیح و طرق درست یادگیری خودتون رو بشناسین.

اگه میتونین از آموزش دادن اشخاص، زمان های آنلاین، پادکست، نوشته‌علمی یا این که رسانه های دیگه به کارگیری کنین تا بتونین جا های خالی کسب و کار خودتون رو پر کنین و روی مواقعی که نیاز به توسعه و گسترش دارین کار کنین.

عملکرد و تجربه صفحه در بهینه سازی سئو


ایجاد کرد محتوای قابل اعتماد و قابل اعتقاد و باور

محتوای قابل اتکا و قابل اعتقادوباور کمک می نماید تا خوانند‌گان به محتوای وبسایت شما پشت گرمی کرده و بها سایت شما ارتقا یابد. محتوای قابل باور چندین خصوصیت داراست:

آموزش سئو در مشهد

آموزش سئو مشهد

اولیه اینکه اسم و کنیه نویسنده تشکیل داد محتوا در آن وجود داراست.


دوم اینکه از تجارب حقیقی یوزرها در ایجاد محتوا استفاده شده است.


ساخت‌و‌ساز محتوای قابل متکی بودن و قابل اعتقادوباور یکی مقررات پررنگ و اساسی در بازاریابی میباشد. تولید محتوا هدف نهائی بازاریابی می باشد.


یک محتوای عالی داده ها بدون‌پول و ارزشمندی را در مشت یوزرها قرار داده و مشتریان را به سمت خویش جذب میکند.


همینطور با ارائه داده ها صحیح و حقیقی وواقعی و عرضه تولیدات باکیفیت در نگهداری مشتریان خویش میکوشد.


تکنیک های بهینه سازی در علم seo

با استفاده از تکنیک های سئو شما میتوانید سایت ها و وبلاگ هایی ساخت فرمائید که موتورهای کاوش بتوانند بطور مفید آنها را کراول و ایندکس کرده و رتبه بندی آن‌ها‌را ارتقا دهند.


این تکنیک ها مشتمل بر سازماندهی وبسایت، ساختار اطلاعات و کوشش صفحه ها اینترنت می باشد.


آفریننده محتوا یعنی هر کس مقاله‌ها را می نویسد و سایت را seo می نماید معمولا به ندرت مدیر و تامین تارنما را بر عهده دارااست.


به این ترتیب شما تحت عنوان یک آفریننده محتوا قدرتمندترین گامی که می توانید برای بهبود seo و ساخت محتوا بردارید این می‌باشد که یک رابطه کاری سفت و توانمند با همیاران فنی وب سایت برقرار فرمائید.


بعداز آن، همه شما از سه تکنیک seo برای آغاز یک شغل تیمی بهتر به کار گیری فرمایید.


این تکنیک ها عبارتند از:


کارایی و تجربه کاغذ

کارایی و تجربه کاغذ به شما یاری می نماید که تا محتوای مفید و مطلوب را به مخاطبان خویش ارائه دهید.


گوگل هسته های حیاتی خویش را تحت عنوان واپسین شاخص برای داوری همت تارنما شما سروان می نماید.


این هسته های حیاتی سرعت لود یک شیت، پایداری اکران و پاسخگوئی برگه را رسیدگی می نماید.


امکان ربات های خزنده

وجود ربات های خزنده باعث می شود تا موتورهای کاوش بتوانند وب سایت شمارا تفحص و تحقیق نمایند.


ساختار وبسایت شما و کیفیت ساخت‌و‌ساز محتوا یک قانون اساسی ایران در کراول تارنما شما هست.


لینک و پیوند های شکسته، محتواهای ضعیف و ساختار لینکی ضعیف توان موتورهای کاوش را کاهش داده و در سکو بندی وب سایت شما اثر منفی میگذارند.


ایندکس شدن وب سایت

شما می بایست روی چگونگی و ساختاری که در وب سایت خویش استعمال می‌کنید حساس بوده و باور حاصل فرمایید که سایتی کیفیت خوب، با ساختاری قادر دارید.


در واقع می بایست سایتی ساخت‌و‌ساز فرمائید که قیمت ایندکس شدن را داشته باشد.


برای این فعالیت باید محتوای متنی ارزشمند ساخت فرمائید تا هم یوزرها مجذوب سایت شما شوند و هم ربات های خزنده گوگل بتوانند آن را کراول نمایند.


وبسایت شما می بایست دارنده منویی باشد که یوزرها بتوانند به راحتی از هر بخش از سایت به کار گیری لازم را بکنند. دقت داشته باشید که محتوای جاری و بی آلایش ساخت نمائید.


با تلاوت این نوشته‌ی‌علمی در سئوروز فایده می گیریم که هنر بهینه سازی مستلزم گروه ای منحصر به فرد از مهارت ها هست.


وصال بدین هدف تنها با یک نفر عملی نمیشود بلکه شما می بایست با تولید یک تیم بهتر از ایجاد کنندگان محتوا و طراحان تارنما حرفه ای به‌این هدف دست یابید.