جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

محتوای ضعیف یا thin content چیست؟


محتوا بن مایه بازاریابی دیجیتالی میباشد. در بهینه سازی هم محتوا به اندازه ای التفات دارااست که در شرایطی که از آن غفلت گردد، seo وبسایت را ناممکن می نماید. البته آیا تمامی محتواها میتواند به رسالت خویش شغل نمایند؟  حتماً نه.

یکی گونه های محتواهایی که مراحل درجه بندی آموزش سئو در مشهد وبسایت را مبتلا نقص‌ می نماید، محتوای ضعیف یا این که Thin میباشد. در‌این راهنما باهم می‌بینیم که محتوای ضعیف چیست، چه‌گونه بهینه سازی را پایین تأثیر قرار میدهد و چه طرز هایی برای اصلاح آن وجود داراست؟ آموزش سئو مشهد

مراد از محتوای ضعیف چیست؟

محتوای ضعیف یا این که  Thin contentبه محتوایی گفته میگردد که بها متعددی برای خواننده گان خویش ساخت نمی نماید. اینگونه محتوایی قادر است کوتاه، معدود عمق، تکراری یا این که بی چگونگی باشد.

اصولاً هر محتوایی که برای جست و جوگر مالیات بر ارزش افزوده نداشته باشد، می ‌تواند Thin content  در حیث گرفته خواهد شد. از طرف دیگر، محتوای ضعیف بدین مفهوم میباشد که صفحه های شما محتوایی کیفیت بالا کافی برای پاسخگویی به نیازهای جست و جوگر ندارند.


تحت عنوان یک قاعده کلی، محتوای نادر بها در جست و جویبار گوگل جایگاه نیکی ندارد. زیرا این رضایت یوزرها میباشد که برای گوگل حق تقدم دارااست. این در حالی میباشد که محتواهای ضعیف به شدن یوزرها را دلسرد می نمایند. هیچ کاربری دوست ندارد در سود جست و جوی بار خویش یک محتوای تکراری ببیند یا این که محتوایی که صرفا یک‌سری توضیحات همگانی درباره زمینه مد لحاظ داده میباشد.

براین اساس در‌صورتی‌که محتوایی نتواند یوزرها را راضی نماید، در سکو های رفیعتر گوگل هم جایی نخواهد داشت. محتواهای ضعیف هم مثلا محتواهایی میباشند که گوگل اشتیاقی برای اکران آنان در درجه های بلندتر ندارد.

موضوع محتوای ضعیف چه هنگامی دورازشوخی شد؟

در قبل، درجه بندی در گوگل بسیار گوناگون بود. آن روز ها فقطً اسکن برداری از محتواهای مرتبط از دیگر سایت ها می توانست وب سایت ها را به درجه های رفیعتر برساند.

البته گوگل هیچوقت از این نحوه راضی خلا! زیرا منجر میشد یوزرها از مشاهده این تمامی محتوای تکراری خسته شوند و از گوگل هم رضایت کافی را نداشته باشند. به علاوه این محتواهای بازیافتی اکثر زمان ها کیفیت خوب ذیل بودند و هیچ چیز نو یا این که مفیدی را به کاربرانی که درپی جواب به یک سؤال یا این که حل خلل بودند ارائه نمی دادند.

اما که خیلی از سئوکاران از این خصوصیت به عایدی خویش به کار گیری کردند و در حین سال ها به همین راحتی یوزرها را وارد سایتشان می کردند. البته در غایت به‌ روزرسانی الگوریتم پاندای گوگل در سال ۲۰۱۱، سبب شد که وبسایت های بی چگونگی و با محتوای تکراری شناسایی شوند و درجه کمتری بگیرند.


به صورت با جزییات بیشتر الگوریتم پاندا تک تک صفحه های با محتوای نادر یا این که سوای محتوا و همینطور محتواهای تکراری و سرقت گردیده ای را که با لبریز کردن عبارات کلیدی و محتوای هرزنامه ایجاد گردیده بودند شناسایی میکرد.


چرا Thin content برای seo مضر میباشد؟

یک کدام از کلی ترین قواعد seo این میباشد که در شرایطی که تجربیات کاربری ضعیفی ارائه دهید، مرتبه خیر و خوبی نخواهید گرفت. محتواهای ضعیف هم یک کدام از نقش های اساسی را در‌این معادله اجرا می نمایند. چراکه این محتواهای بی چگونگی خواننده گان را دلسرد کرده و در اکثر مواقع آنان را ناچار می نمایند که به سراغ منابع دیگر بروند.


اکنون رابطه seo و محتوای ضعیف چیست؟ محتوای ضعیف به طور بالقوه میتواند توان کلی تارنما شما‌را در دیده مصرف کنندگان کم کند. این دستور مارک شمارا در کوتاه برهه زمانی و بلند بازه تأثیر منفی قرار میدهد و احتمال رجوع و برگشت یوزرها به تارنما شما کمتر خواهد بود. همچنین یوزرها را از مرحله خرید از وبسایت نیز به دور خواهد کرد.


“به صورت کلی Thin Content بی قیمت تلقی می گردد و کوشش seo را پایین سؤال میبرد. صفحاتی که محتوای ضعیف دارا هستند اقتدار کلی سایت را زیر می‌آورند و تنها با حذف، بهبود یا این که مخلوط صفحه ها میباشد که می اقتدار این زخم را برطرف کرد.”


در کنار این مورد ها، محتوای ضعیف در صفحه ها بی قیمت می ‌تواند منجر خلل کنیبال شدن کلمه ها کلیدی نیز بشود. جایی که صفحه های اساسی با یکدیگر هم پوشانی دارا‌هستند و نتوانسته اند هرمورد به تنهایی برای یک واژه و کلمه کلیدی منحصربه‌فرد بهینه سازی شوند. در‌این حالت امتیاز بالایی که یک برگه میتواند به تنهایی بگیرد، دربین یکسری شیت بی چگونگی تقسیم می گردد و در غایت هیچ ورقه ای درجه بالایی نخواهد داشت.


ولی که دعوا کنیبالیزیشن ممکن میباشد در خصوص محتواهای ضعیف خیلی خودش را نشانه ندهد. چرا؟ جون صفحاتی با محتوای Thin معمولاً به هیچ عنوانً به مرحله سکو بندی نیکی نمیرسند که اکنون این سکو بخواهد در میان یک سری شیت تقسیم خواهد شد. با این درحال حاضر، به صورت بالقوه قادر است گوگل را سرگردان کرده و سبب نوسانات موقتا در درجه بندی گردد.


۶ نوع رایج محتوای ضعیف و نادر بها

اکنون که شما هم می‌دانید محتوای ضعیف چیست، احتمالاً با ما هم نظرید که‌این نوع محتوا ارزشی برای یوزرها تولید نمی نماید. به عبارت دیگر، این بدان مضمون‌ میباشد که کمیت و چگونگی محتوای برگه شما رضایت نصیب وجود ندارد.


طبق تجارب معمولاً برخی از صفحه ها تارنما ها به صورت مشترک با ایراد محتوای ضعیف همپا میباشند. به این ترتیب درصورتی که ایده ای ندارید که دقیقاً کدام صفحه ها سایتتان با این خلل رو به رو می باشند، میتوانید عمل را با پژوهش همین صفحه های استارت نمایید.


به دنبال گونه های رایج محتوای Thin را باهم مرور میکنیم تا یافت کردن این محتواها در اینترنت سایتتان برایتان ریلکس خیس باشد.


محتوای وبسایت که فاقد عمق میباشد و برای استفاده کننده موءثر وجود ندارد

زیاد بودن محتوای یک کاغذ تنهاً به جهت عالی بودن آن وجود ندارد! به عبارت دیگر، صرفا به دلیل آنکه یک کاغذ داده ها متعددی داراست، بدین مفهوم وجود ندارد که سزاوار سکو بالا میباشد.


محتوای کیفیت خوب که آمادگی جایگاه ‌بندی بالا را داشته باشد، به تمامی سؤالات و تردیدهایی که مخاطب ممکن میباشد داشته باشد، جواب می ‌دهد. در واقع محتوا هنگامی پر ارزش میباشد که بی نقص و جامع و بر طبق با نیاز یوزرها باشد.


۲- محتوای تکراری در صفحه ها وبسایت

محتوای تکراری یا این که Duplicate یک درفش قرمز رنگ تبارک برای گوگل میباشد که هشدار میدهد این تارنما از دید محتوایی قادر وجود ندارد و مشتمل بر Thin Content میباشد. با این وجود، هنوز هم اکثری از سایت ها برای صرفه جویی در وقت یا این که هزینه محتواهای خویش ر در یک‌سری شیت تارنما اسکن می نمایند.


اعتنا نمایید که محتوای تکراری در هر شکل بی بها میباشد؛ حتی در صورتی یک محتوای بی نیاز و کیفیت بالا باشد. از جمله شاید یک نوشته ی علمی زمانبر ۲۰۰۰ کلمه و واژه ای داراست که به صورت مخصوص برای خودتان ساخت‌و‌ساز نموده اید. البته در حالتی‌که این محتوا را دو یا این که چند دفعه در صفحه ها اینترنت سایتتان تکرار فرمائید، ارزشش را از دست می‌دهد و محتوای ضعیف به حساب آورده می شود. چراکه در هر شکل این محتوا تکراری میباشد و ارزشی برای یوزرها ساخت‌و‌ساز نمی نماید.


کلاً هنگامی دو یا این که یک سری تا از صفحه های شما دربردارنده داده ها یکسان یا این که بسیار شبیه می‌باشند، هم گوگل و هم یوزرها پایانی در زمینه‌ی این که کدام ورقه منبع مهم داده ها میباشد سردرگم میشوند. این فرمان قادر است یوزرها را زده نماید و سکو بندی صفحه ها را هم با مشکل مواجه نماید.


۳- سرقت محتوا

یکی والا ترین مشکلات دنیای seo سرقت محتواست. شاید در سال های قبلی گوگل خیلی نمی توانست محتواهای تکراری را تشخیص دهد و ردیابی نماید؛ ولی امروز گوگل به لطف الگوریتم های ظریف خویش محتواهای تکراری را در وبسایت های گوناگون تشخیص میدهد و هیچ دلیلی برای اکران مجدد آنان نمی بیند.


بدین ترتیب محتواهایی که از منابع دیگر نسخه برداری برداری میشوند هم ضعیف محسوب می‌شوند. حتی در صورتی‌که تنها بخشی از یک محتوا را نسخه برداری نمائید، گوگل از این محتواها درصد مشابهت میگیرد و بر طبق درصد به دست آمده بها وبسایت شما‌را ذیل سؤال میبرد.


ضمن این، اسکن کردن مکرر از منابع و تارنما های دیگر می ‌تواند اعتبار سایت شمارا کم کند و به نوبه خویش، در دراز زمان ایرادات عدیده ای از حیث seo برای وبسایت شما ساخت نماید.


4- صفحه ها Doorway

Pages Doorway صفحاتی می باشند که محتوای ضعیف و بی کیفیتی دارا‌هستند که مملوء از لغات کلیدی میباشد. این صفحه های با تکرار بیشمار واژه و کلمه کلیدی بهینه سازی میگردند تا در حاصل گوگل به یوزرها اکران داده شوند (ولی در حالتی که گوگل پیش از درجه بندی متوجه هرزنامه بودن محتوای آن‌ها نشود). ولی هنگامی یوزرها وارد آن میشوند، بلافاصلهً به شیت دیگری منتقل می‌شوند که معمولاً دربرگیرنده تبلیغات میباشد.


این صفحه ها کارایی دارا هستند که کردار یوزرها را ویرایش کرده و آنها‌را با گمراه کردن، در مسیری پیش ببرند که خودشان میخواهند. البته همان گونه که می قدرت پیشبینی کرد، حتی در حالتی که گوگل متوجه این فریب نشود و وب سایت را جریمه نکند، یوزرها از تارنما زده گردیده و بلافاصلهً آن را شکاف می نمایند.


ولی امروزه با اعتنا به گسترش هایی که الگوریتم های گوگل داشته اند، مشاهده این متاع صفحه های بسیار کمتر از پیشین میباشد. مثلا در سال‌ های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ تعدادی تارنما جعلی دانمارکی بودند که از صفحه ها Doorway برای تبلیغ بیت کوین به کارگیری می کردند. البته گوگل کلیه آن ها را شناسایی کرد.


۵- محتوای ضعیف در صفحه ها گروه، برچسب یا این که مولف

صفحه ها گروه بندی، برچسب یا این که برگه مرتبط با هر مولف، از همه گیرترین مثال های محتوای معدود بها می‌باشند. این به‌این ادله میباشد که چنانچه دوران نسبتاً متعددی از کار این وب سایت می گذرد، احتمالاً چندین محتوا از قبلی درین صفحه ها باقیمانده و هم اکنون کسی حواسش به آن ها وجود ندارد.


از جمله، اینترنت ‌وب سایت ‌هایی که بلاگ‌ های فعال دارا‌هستند و به یوزرها مهمان اذن می‌دهند که محتوای خویش را در آن تارنما ها منتشر نمایند، اکثر زمان ها صفحه ها تالیف کننده بسیار معدود ارزشی دارا هستند.


به علاوه شاید تعداد متعددی شیت تگ یا این که به عبارتی برچسب منحصر تولید نموده اید که سبب گردیده ساختار اینترنت سایتتان به معمایی برای موتورهای جست و جو تبدیل خواهد شد. به خصوص راجع‌به تارنما های فروشگاهی که اکثر اوقات با ده ها (یا این که حتی صدها) ورقه خالی گروه بندی یا این که مال یار و همدم می باشند.


برای مدیر صفحاتی مانند این، مدام خوب میباشد صفحه های سایت خویش را به طور عصر ای محاسبه نمائید. آن‌گاه صفحاتی را که‌این خلل را دارا‌هستند، آپ دیت یا این که حذف فرمائید. یا این که می‌توانید آنان‌را به صفحه ها دیگر ریدایرکت نمایید یا این که امکان Noindex را برای آن ها تعریف و تمجید نمائید تا موتورهای جست و جو آنها‌را ایندکس نکنند.


۶- صفحه های بسیار زیاد با تبلیغات پاپ آپی یا این که پنجره های بازشو

احتمالاً شما هم با صفحاتی رو به رو گردیده اید که پر‌از تبلیغات پاپ آپی می‌باشند که بستنشان هم شغل راحتی وجود ندارد! صفحاتی با تبلیغات زیاد و پنجره‌ های بازشو، اکثر وقت ها بوسیله گوگل تحت عنوان محتوای ضعیف در حیث گرفته می‌شوند. این محتواها برای مخاطب آخری رضایت نصیب نیستند و تبلیغاتشان مزاحم مخاطب گردیده و تجربیات مخاطب را به یک فاجعه تبدیل می نمایند.


برخی مواقع (بسته به فناوری گزینه استعمال) ممکن میباشد ربات های گوگل نیز بوسیله پنجره‌ های بازشو مسدود شوند. یعنی این ربات ها محتوای مهم برگه را نمی بینند و تنها پنجره بازشو را تحت عنوان محتوای اساسی ورقه در حیث میگیرند. اشکار میباشد که اینگونه اتفاقی به جایگاه بندی آن ورقه صدمه متعددی میزند.


خط مش تشخیص محتوای ضعیف چیست؟

شناسایی محتوای ضعیف سایت های خرد یا این که میانگین را می شود به شکل دستی جاری ساختن بخشید. ولی به طور طبیعیً در شرایطی‌که پروژه تعالی خیس باشد یا این که پای یک‌سری پروژه دربین باشد، فعالیت مشقت بار خیس میباشد.


البته نگران نباشید! راه و روش های سریع تری هم برای رسیدگی و شناسایی محتوای ضعیف وجود دارااست. به دنبال 5 طرز تشخیص محتواهای ضعیف یا این که Thin را باهم می‌بینیم.


1- صفحه ها ضعیف را در Google Search Console ارزیابی نمائید

گوگل سرچ کنسول یک کدام از شایسته ترین ابزارهایی میباشد که با آن میتوانید محتوای ضعیف را شناسایی فرمائید. مهم‌ترین قابلیت و امکان این ابزار، اکران بصری داده های کاربردی میباشد. البته امکان دیدنی دیگر آن هم این میباشد که به شما نماد می‌دهد که گوگل دقیقاً وبسایت شمارا چه گونه می بیند. یعنی نگرش این ابزار، صحیح مثل بینش خویش موتور جست و جوی‌بار گوگل میباشد.


هم اکنون چطور محتوای ضعیف را در گوگل سرچ کنسول پیدا کنیم؟ یک شیوه بهتر، پژوهش صفحاتی میباشد که از موتور جست و جو ترافیکی نمی گیرند. یعنی می بایست در پی پست ها و صفحاتی بگردید که تا قبل از اینً به آن ها فرصت کافی برای سکو بندی داده اید؛ البته نتوانسته اند ترافیک نیکی را برایتان بیاورند. این دستور قادر است علامت دهد که آن برگه دربرگیرنده محتوای ضعیف (یا این که نسبتاً ضعیف) میباشد.


ضمن این، خوب میباشد محرمانه به هم به نصیب «Manual Actions» بزنید که در قسمت «Security & Manual Actions»  قراردارد. در‌این شیت می‌توانید مشاهده کنید که آیا پیش از اینً به نوعی جریمه گردیده اید یا این که خیر؟


در غایت، بخش «Coverage» هم داده ها بسیار خیر را در ارتباط طریق مشاهده صفحه ها شما بوسیله گوگل می‌دهد. بعداز ورود به‌این نصیب، ورقه «Excluded» را بگردید تا همگی صفحاتی را که گوگل تصمیم گرفته در فهرست ایندکس خویش قرار ندهد مشاهده کنید.


برخی از مشکلاتی که در‌این قسمت به آن ها اشاره می‌گردد عبارتند از:


به وسیله ربات ها خزیده گردیده، البته اکنون نمایه نشده میباشد.

تکراری میباشد، سوای استاندارد تعیین گردیده به وسیله استفاده کننده.

تکراری میباشد،URL ارسالی تحت عنوان لینک و پیوند متعارف (Canonical) تعیین نشده میباشد.

تکراری میباشد، پیوند متعارفی که گوگل تعیین می نماید از لینک و پیوند متعارفی که استفاده کننده تعیین می نماید مختلف میباشد.

2- پارامترهای URL صفحه های را رسیدگی فرمائید

این ایراد را هم در به عبارتی ابزار گوگل سرچ کنسول پیدا می‌کنیم. در منوی اساسی این ابزار روی «Settings» کلیک فرمائید. بعد از آن در قسمت «Crawl Stats» مورد «Open Report» را تعیین فرمایید.




درین شیت و در قسمت «Crawl requests breakdown» روی«OK (200)» در ذیل ورقه  «By Response»  کلیک فرمائید.




با این شغل فهرستی از تمامURL های معتبری که بوسیله Google خزیده گردیده اند، یاور با تاریخ ارائه میشود. اینجا می بایست به دنبالURL هایی باشید که دربردارنده پارامترهای مشابهی باشید که معمولاً محتوای ورقه را تغییر‌و تحول نمی دهند. در اینجا مثال ‌ای از پارامتری را می‌بینید که حتی از آن در تارنما استعمال هم نمی‌شود؛ ولی هنوز به نوعی به وسیله گوگل خزیده می‌ گردد (معمولاً ربات ‌ها و اینترنت ‌وب سایت‌ های هرزنامه سبب آن می‌شوند).




۳- کلمه ها کلیدی مهم خویش را در یک Rank Tracker رصد فرمائید

یکی بی آلایش ترین طریق های شناسایی محتوای ضعیف چیست؟ فعال‌ساز‌ی یک Rank Tracker یا این که ردیاب درجه که قادر است شمارا با‌گاز از ایرادات محتوایی سایتتان مطلع نماید. ایفا این فعالیت قادر است به کشف کردن هر دو نقص‌ محتوای ضعیف و کنیبال شدن لغت ها کلیدی یاری دهد. با اینگونه هشدارهایی، میتوانید دائماً گوش به زنگ باشید که آیا یک ورقه در مرتبه بندی افت می نماید یا این که تماما از فهرست بیرون میشود؟


از جمله یکی وب سایت های مطرح جهان مدتی پیش به یاری یکRank Tracker توانست با‌گاز یک خلل اساسی را در یک کدام از مقاله‌ها خویش پیدا کرده و برطرف نماید. ایراد این بود که گوگل تصمیم گرفته بود که یکی پست های آن‌ها را به لهجه آلمانی برای کلمه ها کلیدی انگلیسی فهرست نماید. از آنجایی که‌این وبسایت پیش از اینً یک ورژن انگلیسی از به عبارتی محتوا داشت، آن پست مهم از جایگاه ۳ به شیت انتها برای واژه و کلمه کلیدی اساسی خویش افت مرتبه پیدا کرد!


به این ترتیب حتی در‌صورتی‌که الگوریتم های گوگل خطا نمایند، پژوهش و رفع سریع اینگونه مسائلی می‌تواند تارنما را نجات دهد.


۴- عنا وین و توضیحات مِتای تکراری را پیدا نمایید

تایپ کردن عنوان ها مهم ورقه و توضیحات مِتا مداقه بسیار دارااست. زیرا در غیر این شکل، گوگل و یوزرها راجع‌به محتوای متبوع سرگردان خواهند شد. هم اکنون داشتن دو شیت که تیتر و توضیح مِتای یکسانی دارا‌هستند، احتمالاً علامت دهنده وجود محتوای تکراری میباشد که زیرمجموعه محتواهای ضعیف به حساب آورده می شود.


با به کارگیری از یک ابزار خزنده تارنما مثل «Screaming Frog» میتوانید با‌گاز رسیدگی فرمائید که آیا هرکدام از تگ های تیتر برگه یا این که توضیحات متا تکراری میباشند یا این که نه؟


اپلیکیشن اسکریمینگ فراگ را می‌توانید از تارنما های دارای اعتبار اهل ایران دانلود کرده و روی دسکتاپ نصب نمایید. آنگاه تنها بایستی نشانی اینترنت سایتتان را در نوار بالای اپ بنویسید. تعدادی دقیقه ارتفاع میکشد تا این ابزار آحاد سایتتان را رصد نماید.


آنگاه میتوانید از منوی سمت راست قسمت های پایین را پیدا نمائید و مورد «Duplicate» را برایشان گزینش فرمایید. در حالتی‌که صفحاتی با خصوصیات تکراری باشند، لینکشان سمت چپ نرم‌افزار نشان داده میشود.


Page titles

Meta description

H1

H2



۵- از خزنده تارنما برای یافتن محتوای تکراری به کار گیری فرمایید

واپسین شیوه کاربردی برای شناسایی محتوای تکراری و ضعیف چیست؟ این که گشوده هم به سراغ ابزاری مثل Screaming Frog بروید و این توشه محتواهای تکراری را پیدا فرمایید.


برای این فعالیت مراحلی که در طرز قبل گفتیم را طی نمائید و این توشه مورد «Content» را پیدا کرده و روی زیرتیتر «Duplicate»  کلیک فرمائید.


اما در شرایطی‌که روی داپلیکیت بودن محتوای خاصی مشکوک میباشید، ابزارهای بی آلایش تری هم وجود دارا هستند. به عنوان مثال میتوانید از ابزارهای رایگانی مانند «DupliChecker» و «Siteliner» به کار گیری فرمایید. درین ابزارها کافی میباشد لینک و پیوند محتوای مد نظرتان را وارد فرمائید. آنگاه این ابزارها آحاد فضای اینترنت را جست و جو می نمایند و در شرایطی‌که محتوایی تکراری در وب سایت شما یا این که تارنما های دیگر پیدا نمایند اکران میدهند.


در رپورتاژ آگهی به چه نکاتی توجه کنیم؟


رپورتاژ اطلاع رسانی چیست؟
رپورتاژ اطلاع رسانی به شکلی از اطلاع رسانی گفته می‌شود که در پوسته گزارش ارائه شود. به‌این مضمون‌ که مخاطب متوجه جنبۀ تبلیغاتی این گزارش نمیشود و تصور می نماید در در حال حاضر رسیدگی یا این که مشاهده یک گزارش کاملاً بی طرف میباشد. به جهت غیر مستقیم بودن این‌راه تبلیغاتی، رپورتاژ اطلاع رسانی اثربخشی بالایی داراست. معمولا مخاطبان به‌این نوع اطلاع رسانی پشت گرمی بیشتری دارا هستند و مجموع محتوای رپورتاژ را تا پایان پژوهش می نمایند. رپورتاژ اطلاع رسانی یکی‌از شایسته ترین روش‌های تبلیغات اینترنتی و برندسازی است که بزرگترین برندهای فقید برای معرفی تولیدها و سرویس ها جدید خویش از آن استفاده می نمایند. رپورتاژ صرفا نحوه تبلیغاتی میباشد که برای مجال زمان نامحدود به مخاطبان نمایش داده میشود و مدام در وب سایت‌ اطلاع رسانی دهنده باقی میماند.

پاراگراف ای در تبلیغات هست که میگوید: شایسته ترین نوع اطلاع رسانی، آن می باشد که اطلاع رسانی بنظر نرسد. موقتا درصد قابل توجهی از اخباری که از رسانه های متفاوت منتشر می‌شود در دل خویش پیامی بازرگانی به همراه دارااست و گزارش تبلیغاتی به حساب آورده می شود، عامل این آیتم تاثیر بخشی قابل توجهی میباشد که‌این نوع از تبلیغات دارد. در واقع عموم دیگر توجهی به تبلیغات نمیکنند و روش های تبلیغاتی سنتی برای عموم تکراری و کسل کننده گردیده‌است، به همین جهت هست که reportage advertisement از مداقه متعددی برخوردار گردیده است. 

انواع رپورتاژ اطلاع رسانی 
رپورتاژ اطلاع رسانی اشکال مختلفی دارااست و بسته به رسانه ای که در آن منتشر می‌گردد نامگذاری می شود. برخی از مشهورترین انواع رپورتاژ اطلاع رسانی عبارت اند از: رپورتاژ اطلاع رسانی تلویزیونی، رپورتاژ اطلاع رسانی انتشار یافته در وبسایت های خبری و رسانه های دیجیتال (رپورتاژ اطلاع رسانی اینترنتی) ، رپورتاژ اطلاع رسانی ویژه مجله و رسانه های کثیرالانتشار. نوع کتابت محتوا و ارائه گزینه در هرکدام از این رسانه ها مختلف بوده و بایستی اصول کلی آن به صحت رعایت خواهد شد.

اثر رپورتاژ اطلاع رسانی در سئو و رتبه سایت در گوگل 
رپورتاژ اطلاع رسانی در واقعیت عملکردی مانند تایپ کردن یک پُست مهمان داراست. با قرار دادن لینک و پیوند تارنما تان در متن رپورتاژ اطلاع رسانی می توانید سیگنال جایگاه بندی قدرتمندی برای موتورهای کاوش ارسال فرمائید. با یقین، داشتن یک لینک از اینترنت سایتی با اعتبار دامنۀ بالا اثر بسیار نه بر روی سئوی تارنما شما خواهد داشت. رپورتاژ اطلاع رسانی بصورت بدون واسطه بر روی بهینه سازی سایت اثر ندارد. ولی همان طور که گفتیم می تواند به طور غیر مستقیم بسیار اثرگذار باشد. اثر غیر بدون واسطه رپورتاژ اطلاع رسانی بر بهینه سازی وب سایت درین نکته نهفته میباشد که رپورتاژ اطلاع رسانی با دست‌کم تبلیغ برای برندتان، بیشترین راندمان را برای مال شما ساخت می نماید. اشخاص ببیننده رپورتاژ اطلاع رسانی مطلقاً به وب سایت شما برای مشاهده و خرید تولیدها یا این که سرویس ها مراجعه می نمایند. بنابراین، تعداد ورودی های سایت شما ارتقاء خواهد یافت که‌این آیتم به بهبود رتبه وب سایت شما یاری خواهد کرد.  از طرفی دیگر، ساخت بک پیوند در وب سایت های دارای اعتبار و پربیننده به قدرت به دست آوردن سایت و ارتقای مرتبه آن در گوگل یاری می نماید.

بیشتر بخوانید : چه طور به صفحه نخستین گوگل برسیم؟



نگرش گوگل نسبت به رپورتاژ اطلاع رسانی
رپورتاژ اطلاع رسانی یکی‌از شیوه های گرفتن بک لینک و پیوند برای وبسایت میباشد. بنابراین همچون لینک و پیوند سازی، یک امر حساس و تخصصی است. درصورتی که به طور اصولی انجام نشود، ممکن هست بهره عکس داشته باشد و تارنما شما از طرف گوگل مجازات شود. موضوع مهم برای گوگل این هست که خواننده گان متن اطلاع رسانی متوجه تبلیغاتی بودن متن نمی‌شوند. گوگل از این جهت نگران می باشد که ممکن است محتواهای غیر بدون‌پول موجب کج شدن مخاطبان بشود. به این ترتیب برای غربت از جریمه شدن بوسیله گوگل، باید باور حاصل فرمایید که خوانند‌گان اطلاع رسانی از به عبارتی آغاز متوجه تبلیغاتی بودن متن گردیده اند و با تصمیم خویش به تلاوت محتوای رپورتاژ پرداخته اند.
همینطور، مت کاتس به صاحبان تارنما ها هشدار داده است برای اینکه رپورتاژ اطلاع رسانی تان از طرف گوگل جریمه نشود می بایست از پیوند های نوفالو در آن استعمال فرمایید تا تاثیری بر نتایج طبیعی گوگل نداشته باشد. در غیر این شکل،  گوگل رپورتاژ اطلاع رسانی را با خرید بک پیوند موازی می داند و وب سایت رپورتاژ رونده را جریمه خواهد کرد. در غایت چیزی که گوگل میخواهد این می‌باشد که لینک و پیوند های جانور در رپورتاژ اطلاع رسانی دارنده تگ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"rel=”no follow باشند تا هیچ تغییری بر روی پیج رنک گوگل اعمال نشود. لینک و پیوند های رپورتاژ اطلاع رسانی نباید با پیوند های خریدنی یکسان باشند (در غیر این شکل وب سایت خاطی مجازات گردد). همینطور، مخاطبان باید از به عبارتی استارت به جنبه تبلیغاتی متن آگاه باشد.

انتشار رپورتاژ اطلاع رسانی، با رعایت اصول درست، یکی از از روش‌های seo کلاه خاکستری به حساب آورده می شود و میتواند اثر نه روی مرتبه وب سایت شما در حاصل گوگل بگذارد. می قدرت بهره گرفت یک رپورتاژ اطلاع رسانی اصولی بازدارنده از جریمه شدن وب سایت توسط گوگل میشود.

در رپورتاژ اطلاع رسانی به چه نکاتی دقت کنیم؟
مهم ترین مزیت رپورتاژ اطلاع رسانی در مقایسه با خرید بک پیوند، مستمر بودن آن می باشد. یعنی تبلیغ شما برای مدام در سایت اطلاع رسانی دهنده باقی خواهد ماند و شما نیاز به تمدید تبلیغ تان ندارید و هزینه ای بابت آن پرداخت نمی کنید. در‌صورتی‌که که هنگام خرید بک لینک، شما بایستی برای تمدید آن، هر ماه هزینه ای را بپردازید.
مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید رپورتاژ اطلاع رسانی بایستی به آنان توجه فرمایید، عبارتند از:

رپورتاژ خویش را در تارنما های مربوط به استخراج و کارتان منتشر کنید و دقت فرمائید که تا حد ممکن سایت اطلاع رسانی دهنده از حیث موضوعی و محتوایی به سایت شما مجاورت باشد.
معمولا سایت های خبرگذاری، وبسایت های بسیار قابل قبولی برای تکثیر رپورتاژ اطلاع رسانی هستند.
بازدید وبسایت متبوع را آیتم تحقیق قرار دهید و تفحص نمایید که در حوزه کاری متبوع، این وب سایت چه ترازو بازدید دارد. هر چه معیار بازدید وبسایت و کاربر علاقمندی که دارااست بیشتر باشد، میتواند تاثیر گذاری بیشتری برای شما تشکیل داد نماید.
 به اعتبار دامنه و قدمت دامنه سایت متبوع توجه فرمائید. وبسایت هایی که اعتبار دامنه فراتر از 50 دارا‌هستند، وب سایت های قابل قبولی می باشند.
به امتیاز اسپم یا این که spam score وب سایت اطلاع رسانی دهنده دقت کنید. سایت هایی که spam score آن‌ها در بین صفر تا سه می‌باشد، سایت های قابل قبولی هستند.
در نظر داشته باشید که اعتبار دامنه و امتیاز اسپم بودن تارنما مبتنی بر فاکتورهای کمپانی moz معین می‌شوند و با فاکتورهای سئو که بوسیله گوگل ارائه میگردد، تفاوت دارا‌هستند اما تا حدودی میتوانند به ما یاری نمایند تا بتوانیم تقریب صدق نسبت به اثر گذار بودن آن سایت داشته باشیم.

برای هر رپورتاژ اطلاع رسانی، یک محتوای منحصربه‌فرد تهیه نمائید. محتوای تکراری، اثر متعددی نخواهد داشت و به راحتی از طرف موتورهای کاوش نادیده گرفته میشود. نباید برای چندین رپورتاژ از یک متن به کار گیری نمائید. حتی از مقاله‌ها یا این که محتوای مو جود در وب سایت تان نیز برای رپورتاژ اطلاع رسانی به کار گیری نکنید. به میزانی که محتوای شما منحصر به فرد خیس باشد، بها صفحه رپورتاژ اطلاع رسانی شما فراتر می رود و جایگاه بهتری در حاصل کاوش استحصال می نماید.
حداکثر از پنج لینک در رپورتاژ اطلاع رسانی استعمال فرمایید. هر چقدر تعداد لینک و پیوند های شما بیشتر شود، قیمت و اعتبار داده گردیده به پیوند ها کاهش می یابد چون ارزش و اعتبار تمام کاغذ بر تعداد لینک ها تقسیم می‌گردد. شایسته ترین وضعیت، قرار دادن سه الی پنج لینک و پیوند در متن تبلیغ میباشد. 
برای هر ورقه از وب سایت تان، تنها یک لینک و پیوند در متن اطلاع رسانی قرار دهید. نباید با انکرتکست های مختلف به یک برگه معین از تارنما تان لینک و پیوند بدهید. گوگل صرفا، لینک و پیوند اول را در نظر خواهد گرفت و بقیه لینک و پیوند ها بی تاثیر خواهند بود. کارایی کنید داخل رپورتاژ اطلاع رسانی به صفحه های داخلی وبسایت تان که از رقابت کمتری برخوردارند لینک و پیوند بدهید. چون شل خیس میتوانند درجه بگیرند.
استفاده از تصویر و کلیپ مربوط به محتوا در رپورتاژ اطلاع رسانی به قیمت و اعتبار صفحه تبلیغ میافزاید و اثربخشی آن را افزایش میدهد.

برای توصیه تشکیل داد محتوای بهینه سازی گردیده به کلیک فرمایید.



محتوای رپورتاژ اطلاع رسانی چه طور باشد؟
تعداد عبارات رپورتاژ اطلاع رسانی بایستی در میان 700 تا 1200 باشد.
محتوای رپورتاژ بخش بندی و پارگراف بندی  گردد و به طبع از تگ هدینگ h2 در آن مصرف شود.
انکرتکست های رپورتاژ اطلاع رسانی دقیقا به عبارتی عباراتی باشند که قصد دارید در آن‌ها جایگاه به دست آورید.
از کلمات طولانی در لینک و پیوند سازی استعمال فرمایید.
سه الی پنج لینک در متن رپورتاژ اطلاع رسانی ایجاد کرد فرمائید.
در متن رپورتاژ به اسم مارک تان یک پیوند دهید.
در رپورتاژ اطلاع رسانی مطلقا از تصویر به کار گیری فرمایید و در متن جایگزین تصویر از کلمات کلیدی مقصود تان استعمال فرمایید.
از تگ نوفالو در لینک های خویش به کارگیری نکنید و تک تک لینک ها را فالو قرار دهید.
رپورتاژ اطلاع رسانی چه خصوصیات فنی  بایستی داشته باشد؟
نکات فنی که هنگام کتابت رپورتاژ اطلاع رسانی باید رعایت کرد عبارت است از:

1. گزینش محتوای مطلوب

محتوا می بایست به شکلی تهیه و تنظیم خواهد شد که محصولات، سرویس ها و کمپین های تبلیغاتی مارک شمارا به شایسته ترین صورت ممکن نام گذاری کند ولی مخاطب نباید شم نماید درگیر تفحص اطلاع رسانی تبلیغاتی هست و به خرید متاع یا این که سرویس ها خاصی تحمیل میگردد.
2. تکنیک های بازاریابی محتوایی و تبلیغ نویسی به شایسته ترین صورت و خلاقانه ترین شیوه بکارگرفته خواهد شد تا اثرگذاری رپورتاژ اطلاع رسانی بیشتر شود.

3. وب سایت هایی که رپورتاژ اطلاع رسانی شما را منتشر می‌نمایند بایستی از نظر درجه موقعیت بهتری از وب سایت شما داشته باشند و تکثیر محتوا در آن‌ها برای شما ضرری نداشته باشد.

رپورتاژ اطلاع رسانی چه تفاوتی با بقیه تبلیغات اینترنتی دارااست؟
رپورتاژ اطلاع رسانی با بقیه تبلیغات اینترنتی بسیار گوناگون می‌باشد بعضا از این تفاوت‌ها عبارت اند از:

•    تبلیغات اینترنتی مستقیما به اشاعه یک تجارت می پردازد اما رپورتاژ اطلاع رسانی به صورت یک خبر اثر گذار و به طور کاملا غیر بدون واسطه متکی بودن مشتریان را جلب می‌نماید.
•    رپورتاژ اطلاع رسانی به طور دایم روی وبسایت های دارای اعتبار قرار می‌گیرد ولی تاثیر گذاری تبلیغات اینترنتی کوتاه فرصت است.
•    اعتبار سایت های خبری به برندها اعتبار میدهد در حالی که تبلیغات اینترنتی دیگر اعتبار کمتری دارا هستند.

مزایای رپورتاژ اطلاع رسانی 
رپورتاژ اطلاع رسانی یک نوع تبلیغات دائمی می باشد و نیاز به تمدید و پرداخت دوباره هزینه ندارد.
رپورتاژ اطلاع رسانی، طبیعی ترین طرز برای ایجاد کرد بک لینک آموزش سئو در مشهد و پیوند هست.
انتشار رپورتاژ اطلاع رسانی در وبسایت های پر بازدید و دارای شهرت، به آموزش سئو مشهد بیشتر چشم شدن اسم برندتان باعث میشود.
انتشار رپورتاژ اطلاع رسانی به طور غیرمستقیم روی seo تارنما شما و ارتقاء بازدید کنندگان اثر میگذارد.
تکثیر رپورتاژ در سایت هایی با اعتبار دامنه بالا، سبب به بالا رفتن اعتبار وب سایت تان می شود.
رپورتاژ اطلاع رسانی در مقایسه با بقیه شیوه های تبلیغاتی، اثربخشی و برخورد بالاتری داراست.
به جهت قرار خریداری کردن رپورتاژ اطلاع رسانی در جایگاهی غیر تبلیغاتی، احتمال احضار شدن آن به وسیله مخاطبان بسیار بالاست. رپورتاژ اطلاع رسانی معمولا دربین محتواهای اساسی سایت قرار داده می شود.

یک برند چه کارهایی باید انجام دهد؟


تعریف‌و‌تمجید برند یا برندینگ چیست؟ با دیدن و خواندن این نوشته‌علمی به خیال و خاطر وقت گیر بودن آن امیدوارم خسته نشوید و جرقه ای در شروع کسب و کار خود داشته باشید. گسترش و پیشبرد استراتژی­های برندینگ یک کدام از آموزش سئو در مشهد

 مشکل ­ترین گام­ها در روند بازاریابی به حساب می­آید. اکثر وقت ها این المان اکثر استخراج ­و­کارها را با چالش­های گرانقدر مواجه می­کند اما توصعه­ برند یک گام حیاتی برای نام و نشان یک شرکت به حساب می­آید.
این استراتژی سه مولفه اساسی حصول­ و­فعالیت شما‌را دربر گرفته و به عنوان طرحی برای بسط استراتژی­ها و تاکتیک­های بازاریابی شما درنظر گرفته می­شود.

برند یا برندینگ چیست و چه اهمیت ­هایی دارااست؟
برندینگ یک ابزار توانا میباشد که توصیه شمارا برای مشتریان نسبت به سایرافراد متمایز می­کند. برندینگ می­تواند یک نام، یک شعار، یک نشانه، یک سمبل، یک طرح و یا ترکیبی از این المان­ها باشد که تولید ها یا خدمات یک شرکت را معرفی می­کند. این المان­ها دربین محصولات و خدمات یک شرکت و رقیبان آن شرکت تمایز بوجود می­آورد. به عنوان تعریفی دیگر می­توان ذکر کرد که برندینگ چیزی فراتر از یک لوگو یا یک المان تجاری میباشد.

هنگامی­که به برند خود می­اندیشید، در حقیقت می بایست همگی تجربیات مشتریانتان را در حیث بگیرید. لوگو، وب­سایت، شبکه­ های اجتماعی، نگرش­ ارتباط با مشتریان و طرز­ استفاده­ مشتریان از محصول یا خدمات شما، همه باید در فرایند برندینگ مدنظر قرار گیرند. بطور خلاصه می­قدرت اظهار کرد برند شما، مشاهده کرد مشتریان به گروه تجارت شمارا شکل می­دهد.

یک برند چه کارهایی می بایست اعمال دهد؟
برندینگ باید سبب خواهد شد که بازار غرض تولیدها و یا خدمات شما را از دربین تمامی آیتم های جان دار و رقیبان شما، گزینش کند.

اهدافی که یک برند خوب باید به آن ها دست یابد عبارتند از:

اعتبار شمارا تایید کند
مشتریان را به خرید ترقیب کند
پیام کمپانی را به وضوح ارائه دهد
موجب وفاداری مشتریان به محصولات شرکت شود
ارتباط احساساتی بین محصولات و مشتریان ایجاد کرد کند

سه مولفه­ اصلی استحصال­ و­ شغل برای شروع بسط­ استراتژی برندینگ
مقصود: تجارت شما بایستی دارای یک مقصود معین و راهبردی باشد.
ثبات و سازگاری: فارغ از این فاکتور هر حصول­ و­کاری برای بقا با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد.
تاثیر رمانتیک: احساسات تالیف کننده ه­ا می‌باشد که یاری می­کند تا مشتریان با شما ارتباط برقرار کنند و یک استراتژی برندینگ می­تواند این احساسات را در مشتریان به­ وجود بیاورد.
برای شروع توسعه و گسترش­ استراتژی برندینگ باید ادراک صحت از اجزاء گوناگون بازاریابی داشته باشید. به عنوان مثال این اجزاء می­اقتدار به مشتریان مقصود، رقابت، تولیدها، خدمات و پیشنهادهای فروش منحصربه‌فرد اشاره کرد. با شناسایی اجزاء برنامه­ بازاریابی می­توانید شالوده­ های اول­ استراتژی برندینگ خود را بنا کنید.

یک فرایند موثر برندینگ باید باعث به طور­ گیری یک هویت منحصربه‌فرد برای برند شما شده و شما‌را نسبت به رقیبانتان متمایز کند. به همین برهان است که از این فاکتور به عنوان قلب یک استراتژی رقابتی ذکر شده می­شود. طراحی استراتژی برندینگ شما می­تواند به آسانی با دنبال کردن نکات گفته شده درین نوشته‌ی علمی صورت بپذیرد.

برندینگ و داشتن رویت کرد درست نسبت به مراد های مشتریان
برای موفقیت در پروسه برندینگ، شما می بایست یک درک صحت از نیازها و خواسته ­های مشتریان داشته باشید.

این آیتم می بایست با استفاده از کلیه طرز­های ارتباطی دربین شما و مشتریان تحقق یابد.

از برندینگ می بایست برای معرفی هویت شرکت یا سازمان شما و آنچه ارائه می­دهید استعمال شود.

به عنوان مثال در شرایطی‌که یک برند توان کلام کردن داشت خود را اینگونه معرفی می­کرد:

“من …………….. هستم.
من به دلیل ………………………… بوجود آمده ­ام.
بنابر این در‌حالتی که شما با من در ارتباط هستید، ممکن است تولید ها و خدمات من علاقه مند شوید و بخواهید که ارتباطتان را با من مراقبت نمائید و درمورد من به دوستان و آشنایانتان اطلاع رسانی نمایید”.
پیشنهاد می‌کنم پادکست در خصوص شخصیت برند از پزشک معالج فرزاد مقدم را گوش دهید.

پخش‌کننده صوت
پادکست شخصیت برند
Change Playback Rate1x
Skip Backward
Play Pause
Jump Forward
Share This Episode
00:00
22:20
التفات برندینگ
به‌دنبال 10 برهان برای بیان مداقه برندینگ به شما ارائه میدم:

برندینگ بیزنس شما‌را به مشتریان معرفی می­کند
مردم اکثر وقت ها میل دارا‌هستند که از تولید ها و خدمات شرکت­هایی استفاده کنند که نام تجاری آشنایی داشته باشند. درصورتی که برند شما به اندازه­ کافی ثبات داشته و به آسانی قابل تشخیص باشد، مشتریان با آرامش خاطر بیشتری از تولیدها شما استفاده خواهند نمود.

برند شما سبب تولید تمایز در بین شما و رقیبانتان می­گردد
امروزه در بازارهای جهانی جداگانه شدن از دیگر رقبا و دیده شدن بسیار حائز اهمیت می باشد. دیگر شرکت­ها صرفا با رقبای محلی خود رقابت نمی­کنند بلکه سطح رقابت بسیار کبیر­ تر شده و کلیه شرکت­های مرتبط را در سراسر فقید دربر می­گیرد. برندینگ به شما امداد می­کند تا بتوانید خود را از هزاران رقیب خود در نقاط گوناگون فقید مستقل نمائید.

برند شما نماد دهنده­ قدمت و تجربه تجارت شماست
کلیه تجربه برند شما، از طریق­ خدمت رسانی گرفته تا شکل ظاهری لوگوی شما، به مشتریان آرم خواهد اعطا کرد که شرکت شما به چه شکل بوده و در چه سطحی قراردارد.

برند شما موجب ساخت‌و‌ساز انگیزه در کارکنانتان خواهد شد
یک استراتژی کار کشته برندینگ، به پرسنل آن برند القا می­کند که می بایست همواره در کارشان موفق باشند. به آن ها نشان می­دهد که چگونه کار کنند، چگونه پیروز شوند و چه‌طور با اهداف کمپانی شما روبرو شوند.

یک برند قادر موجب ایجاد کرد علاقه در مشتریان نسبت به خود می­خواهد شد
مردم عشق دارا‌هستند که درمورد برندهای مورد عشق و علاقه­ خود کلام کنند. مردم دائما کوشش می­کنند که برند بپوشند، برند بنوشند، به یک برند گوش دهند و پیوسته عشق دارا هستند تا درباره‌ی برندهای آیتم عشق و علاقه­ خود با دیگر افراد گفتگو کنند. براین اساس باید درنظر داشته باشید که مردم درمورد برندی که آن را بخاطر نمی­آورند نمیتوانند مصاحبه کنند. پس یک برند توانا موجب گردد تا عشق و علاقه مندی در مشتریان به­ وجود بیاید.

یک برند حاذق آرم می­دهد که مشتریان می بایست چه انتظاراتی داشته باشند
یک برند پایدار و مبرهن همواره آسایش را برای مشتریان فراهم می­آورد. زیرا همواره مشتریان می­دانند که با چه جنس یا خدمتی و با چه سطحی از کیفیت مواجه می باشند.

برند تجاری همواره شما و تعهداتتان را به مشتریان یاد‌آوری می­کند
شما، تولید ها و کلیه ابزارهای بازاریابی مربوط به شما کلیه جزئی از برند محسوب می­شوید. اصلی هست بدانید که مشتریان درباره­ی شما و خدماتی که به آن ها وعده داده­ اید چه تفکراتی دارند.

برندینگ به شما کمک می­کند تا پیوسته روی اهدافتان متمرکز باشید
یک استراتژی برندینگ روشن، به شما کمک می­کند تا همواره روی ماموریت­ها و چشم­اندازهای بیزنس خود تمرکز نمایید. این استراتژی می­تواند بازاریابی شما‌را هدایت کرده و موجب صرفه­ جویی در وقت و هزینه گردد.

برند شما کمک می­کند که شما بتوانید بصورت احساساتی با مشتریانتان ارتباط برقرار نمائید
یک برند خوب موجب شکل­ گیری یک احساس بهتر در مشتری در هنگام خرید گردد. بایستی دقت داشته باشید که گاهی تفاوتی در تولید ها ارائه شده توسط شرکت­های متعدد وجود ندارد و تنها این حس بهتر به یک برند می باشد که سبب می­شود مشتری انتخاب خود را جاری ساختن دهد.

یک برند خوب برای کمپانی شما یک میزان دارایی به حساب می­آید
برند توانا فراتر از میزان دارایی­های فیزیکی به عنوان یک دارایی غیر مادی برای هر شرکت به حساب می­آید. به کمپانی­های تعالی مانند Apple و google دقت فرمائید. آیاارزش حقیقی این شرکت­ها فقط با به حساب آوردن­ ارزش سوله­ ها، انبارها، تجهیزات و تولیدها آن‌ها تخمین زده می­خواهد شد؟ نه. این موسسه­ها بسیار بیشتر از بودجه­های فیزیکی­ که دارا‌هستند می­ارزند. برند آن‌ها ارزشی فراتر از میزان دارایی­های دیگر آنها پیدا کرده است.

انواع مختلف برند کدامند؟
هر برند خاص برای بازاریابی در یک حوزه­ی خاص کاربرد دارد. در حالت کلی تعدادی نوع برند وجود دارد که برند شما نیز می­تواند یک کدام از این­ها باشد:

برند تولید ها:
هنگامی که در بازار تولیدها شما ویژگی­ها و جذابیت­های خاصی نسبت به سایر افراد ارائه کند و خود را نسبت به دیگر تولید ها متمایز نشانه دهد، آن زمان محصول (فرآورده) شما تبدیل به یک برند شده است.

برند خدمات:
خدمات محصولاتی می‌باشند که از چشم مردم مخفی می­مانند. مردم دقیقا بر پایه ی پشت گرمی به شخص یا شرکتی که آن خدمات را ارائه می­دهد، خدمات را خریداری می­کنند. بنابر این در شرایطی که شما به‌دنبال ساخت‌و‌ساز یک برند خدماتی هستید باید به مراتب قابل اعتمادتر از سایر افراد عمل نمائید و تصویری مثبت از برند خود به­ جا بگذارید.

برند تجاری (Business brand):
شما می­توانید ضمن برند تولید ها و خدمات برای استخراج­ وکار خود یک برند تجاری مجزا داشته باشید. در‌حالتی که بنا به قدرت و بودجه ­ای که دارید فقط از عهده­­ ساخت و رواج یک برند برمی­آیید، بهتر است از برند تجاری به کار گیری کنید. زیرا این برند می­تواند هم‌زمان تقاضاکنندگان کار، سرمایه­ گذاران و از تمامی مهمتر مشتریان را جذب کند.

برند شخصی:
هر فردی مراد یا ناخواسته برای سایرافراد یک برند محسوب می­خواهد شد. در صورتیکه مردم اسم شمارا بدانند و یا صورت­ شمارا به خیال و خاطر بیاورند، تصویر برند شما در ذهن آنها شکل خواهد گرفت.

برند شخصیتی:
چنانچه یک برند شخصی بسیار گرانقدر شود تبدیل به یک برند شخصیتی شود. این برندها زمانی که با یک کالا یا خدمت یار و همدم شوند به آن را بسیار ارزشمند خواهند کرد. از جمله پروفسور سمیعی یک برند شخصیتی می‌باشد و جراحی که توسط پروفسور سمیعی انجام می­گردد یک متاع یاور با برند شخصیتی است. پروفسور سمیعی فقط یک نام هست البته این نام برای مردم یادآور خدمات پزشکی ممتاز است. در صورتی‌که غرض شما رهبری بر صنعتی می باشد که در آن کار می­نمایید، بایستی یک برند شخصیتی کار کشته بسازید تا از آن به عنوان اهرمی برای شناساندن تولیدها و خدمات خود به بازار مقصود به کار گیری فرمایید.

برندینگ و بازاریابی (Marketing) چه تفاوت­هایی با یکدیگر دارا‌هستند؟
در‌این رابطه طیف گسترده ­ای از نظر ها ارائه می­خواهد شد البته مجموعاًَ به همگی عمل­هایی که سبب ساز به رواج استفاده از یک مال یا خدمت می­شود، بازاریابی گفته می­گردد.

پیام بازاریابی این می‌باشد که “محصولات ما را به کار گیری فرمایید زیرا از تولیدها دیگرافراد بهتر، دیدنی­تر و دوست داستنی­تر است و فلان شخص از محصول ما استعمال می­کند یا شما فلان نقص‌ را دارید و محصول ما راه حل آن می باشد و …”.

اما این فعالیت، برندینگ نیست! وظیفه­ یک برند معرفی و شناساندن شما و مجموعه کاری شما به کاربر می‌باشد. در حقیقت می­توان اعلام کرد بازاریابی پیام شمارا می­رساند در حالی که برندینگ شمارا معرفی می­کند. برند به مشتریان کمک می­کند تا کالا آیتم نظرشان را خریداری کنند اما مستقیما به آن ها نمی­گوید که “مرا بخر” در قبال به آنان می­گوید ” این چیزی میباشد که هستم و بدین برهان ساخت‌و‌ساز شده ­ام. چنانچه شما با من موافق می‌باشید می­توانید من را خریداری کرده و از من نگهبانی نمایید و منرا به دوستانتان سفارش دهید”.

چه‌طور می­قدرت برند را تعریف و تمجید کرد؟
تعریف و تمجید برند اولین گام در توسعه یک استراتژی برندینگ به حساب می­آید. تمجید برند محور­ ای برای شکل­گیری دیگر اجزاء برندینگ به حساب می­آید. این فرایند با پاسخ به یک سری سوال استارت می­شود:


ماموریت شرکت شما چیست؟
شرکت شما در چه موضوعی تخصص دارد؟
شعار تبلیغاتی شما چیست؟ این شعار چه پیامی را به مخاطب انتقال می­دهد؟
بها­های اساسی تولید ها یا خدمات شما کدامند؟ قیمت اساسی کمپانی شما چیست؟
بازار غرض شما چه عده ای می باشند؟ سرویس یا کالا شما چه عده ای را به خود جذب می­کند؟
شما چه کالا یا خدمتی را به مشتریان ارائه می­دهید؟ کیفیت تولیدها یا خدمات خود را برای مشتریان بیان نمائید
شغل­های شما باعث به شکل گیری یک شخصیت و کاراکتر خاص برای شرکت شما می­گردد. این کاراکتر چه گونه ترسیم می­خواهد شد؟ چه کیفیتی را به نمایش می­گذارد؟ آیا این شخصیت به اندازه کافی ایده پرداز، نوآورانه و پرانرژی ترسیم می­شود؟
در‌صورتی‌که از شخصیت برند خود برای تشکیل داد ارتباط با جامعه­ هدف به کارگیری کنید، چه بازخوردهایی دریافت خواهید کرد؟ چه ویژگی­ از برند شما موجب جلب دقت استفاده کننده خواهد شد؟
باید اعتنا داشته باشید که در همگی پروسه پاسخگویی به این سوال ها بایستی مخاطب خود را در لحاظ داشته باشید.

اهداف برند خود را تعیین فرمائید
مدیر مفید برند یعنی یک تعریف روشن از کاربر برند و اهدافی که برند به‌دنبال استخراج به آن می باشد. برای انتخاب اهداف برند خود می بایست پاسخ مناسبی برای این سوالات بیابید:

از برند خود می­خواهید چه نقشی در کمپانی شما انجام کند؟
می­خواهید سایر افراد چه چیزهایی را درباره ی تولیدها شما بدانند؟
تمجید یک مقصود به یار و همدم یک اپلیکیشن زمانبندی مشخص برای رسیدن یه آن روش رسیدن به آن غرض را بسیار روشن و راحت خواهد کرد. با تعریف‌و‌تمجید درست این اپلیکیشن شما یک نقشه منش دارید و دقیقا می­دانید که چه‌طور و در چه زمانی به اهداف خود می­رسید. فرض فرمایید قصد دارید شرکت خود را تا حدی گسترش دهید که به عنوان رهبر صنعت خود شناخته شوید. به چه شکل این شغل را اعمال می­دهید؟

شما می­توانید:

یکی اعضای گروه را افسر صحبت در نرم افزار­ های تجاری تلویزیون کنید
نرم‌افزار­ هایی برای سخنرانی در جمع مجموعه­ های حرفه ­ای صنعت خود ترتیب دهید
مقاله‌ها خود را در خبرنامه­ ها، مجلات و رسانه ­های آنلاین نشر دهید
روی مشتریان مقصود متمرکز شوید
اقتدار برند به توان تمرکز آن برند روی بازار مقصود وابسته می باشد. این تمرکز سبب شود تا تاثیر گذاری برند به مراتب روی کاربر بالاتر برود. می بایست طوری با کاربر مقصود خود ارتباط برقرار فرمائید که متوجه شود روی حرف شما دقیقا با او می باشد.

برهان التفات بازار غرض در برندینگ چیست؟
صرف حیث از ماموریت برند، شناسایی و بدست آوردن نگهبانی کاربر هدف یکی از مهم‌ترین فاکتورهای رسیدن به اهداف برند محسوب می­خواهد شد. برای رسیدن به‌این اهداف باید با شناخت کافی از بازار غرض، اطلاعات گزینه نیازتان را از این بازار بدست آورید. شما می­توانید این کار را با اعمال یک تجزیه و تفحص روی بازار، انجام دهید.

بسته به اینکه اطلاعات شما از بازار برای ایفا این محاسبه چقدر باشد، خروجی این استیناف به شما امداد خواهد کرد تا اطلاعات مورد نیاز برای رسیدن به اهداف خود را بدست آورید. شناخت شما از مخاطب به شما یاری خواهد کرد تا پیام­های موثرتری به کاربر ارائه دهید و با خودبا‌وری بیشتر با آنان ارتباط برقرار کنید. برای توسعه و گسترش­ خوب استراتژی برندینگ توجه به دو آیتم بسیار ضروری می باشد:

جاری ساختن یک تجزیه و به حساب آوردن غیر رسمی از بازار
تا جایی که می­توانید مطالعات را جامع­تر اجرا دهید. برای بازرسی از اینترنت بهره بگیرید. خبر‌ها مرتبط با بازار غرض را زیر نظر بگیرید تا بتوانید با شناخت دقیق از علایق، جمعیت و فرآیند حرکت این بازار، به جامعه­­ مقصود نزدیک و نزدیکتر شوید. پاسخ به سوال ها پایین به شما کمک خواهد کرد تا رسیدگی بهتری نسبت به بازار مقصود جاری ساختن دهید:

استفاده کننده غرض شما که می باشد؟
مخاطب هدف شما در چه مکان ­هایی بومی شده­ اند؟
آنان در ارتباط برند شما چه نظری دارند؟
شما عشق و علاقه دارید که آنان نسبت به برند شما چه نظراتی داشته باشند؟
چه‌گونه می­خواهید آنها‌را به تولیدات یا خدمات خود جذب کنید؟
چه افرادی برای بدست آوردن مدد این مخاطبان با شما رقابت می­کنند؟
آیا جامعه­ مقصود شما مصرف کننده می باشند یا شرکت­های واسطه را هدف قرار داده ­اید؟

پیج آتوریتی و دامین آتوریتی چیست؟

پیج آتوریتی و دامین آتوریتی چیست؟ پیج و دامین آتوریتی درجه ای می‌باشد که به تارنما شما داده میگردد و برای سئو سایت و از لحاظ گوگل اساسی میباشد.
پیج و دامین آتوریتی امتیازی از 0 تا 100 به سایت شما میباشد.
پیج و دامین آتوریتی به صورت خلاصه معیاری میباشد که متخصصان بهینه سازی به آن توجه می نمایند و به یاری آن ضعف ها و نقاط قوت عمل خویش را پیدا می نمایند و با امداد تغییراتی که مایحتاج است در محتوای خویش بدهند، به سکو بالاتری در وبسایت ها می رسند.
میزان آتوریتی در واقع نشانه دهنده این میباشد که یک وب سایت با ورقه خویش میتواند چه رده بهتری در گوگل و موتورهای کاوش داشته باشد.

متخصصان سئو برای استیناف توان یک وبسایت به سراغ پیج و دامین آتوریتی می‌روند و این برای آنها یک ملاک می باشد که توسط تارنما MOZ و با عددهای در بین 0 تا 100 داده میگردد.

در پی درباره مضمون‌ و کاربرد پیج آتوریتی و دامین آتوریتی در بیشتر با این مورد آشنا خواهیم شد.



پیج آتوریتی به چه مضمون‌ می‌باشد؟
در یک تعریف‌و‌تمجید کلی در امر ب|
یعنی معیار محبوبیت ورقه شما از حیث محتوا، تعداد بازدید یوزرها و همینطور میزان نشر آن در وب چه اندازه می باشد.

اما نکته ای که وجود دارااست این هست که می بایست بدانید مدام مرتبه برگه مهم وبسایت شما با بقیه صفحات گوناگون هست.

پیج آتوریتی برای هر ورقه از سایت شما امتیازی بین 0 تا 100 از روش ماز را در حیث می‌گیرد.



دامین آتوریتی به چه مضمون‌ میباشد؟
در تعریف و تمجید دامین آتوریتی باید بگوییم در دامین آتوریتی تنها به اعتبار دامنه وبسایت دقت می شود که معمولا نمره آن از پیج آتوریتی بیشتر هست.

برای مثال در صورتیکه شما استحصال و کاری دارید و در فضای مجازی نیز دارنده سایت می‌باشید و در موتورهای کاوش در ورقه نخستین رتبه و مقام هفتم را دارید، در صورتی‌که که بخواهید جایگاه شما فراتر باشد می بایست آتوریتی شما از سایت های فراتر شما بیشتر باشد.(این چیزیه که مابقی میگن اینجانب شخصا اینو قبول ندارم!! )

تفاوت پیج و دامین آتوریتی
شاید در نگاه کلی بتوان اعلام‌کرد که پیج اتوریتی در نظر گرفتن درباره امتیاز احتمالی یک صفحه از طریقه عددی است و دامین آتوریتی احتمال درجه گیری تک تک دامنه وبسایت است.

ولی نکته دیدنی دقت این میباشد که هر دو آن ها یعین پیج و دامین آتوریتی از روش فاکتورهای یکسان و درجه بندی عددی 0 تا 100 ماز بدست می آید و بسیار مشابه به هم می‌باشند.

در حالی که دامین آتوریتی تک تک دامنه تارنما شما را استیناف می نماید، پیج آتوریتی به یک کاغذ اعتنا دارد.



آیا پیج و دامین آتوریتی بر بهینه سازی اثر داراست؟
موضوعی که برای برخی از اشخاص بi وجود می‌آید این است که آیا فایده پیج و دامین آتوریتی در بهینه سازی سایت مفید میباشد.

در گام اولیه بایستی بدانید که در حالتی‌که تحت عنوان یک متخصص سئو سرگرم به عمل میباشید و یا این که مالک سایتی میباشید که seo آن برای شما التفات دارااست، می بایست بر روی سیستم خویش اکستنشن MOZ را نصب کنید

که با یاری آن و تخت‌گاز میتوانید امتیاز آتوریتی وب سایت های دیگر را نسبت به سایت خویش به دست آورید و همینطور امتیاز تارنما خویش را نیز به دست آورده و از این‌راه نقاط ضعف آن را برطرف کرده و بهینه سازی وب سایت خویش را ارتقاء دهید.

در واقع این سیستم یک وسیله کمکی برای بالا بردن رتبه تارنما می باشد.

چگونه می اقتدار امتیاز پیج آتوریتی خویش را ارتقا اعطا کرد
برای ارتقاء امتیاز از پیج آتوریتی بایستی مواقعی به گستردن ذیل را رعایت کد:

ایجاد کرد محتوای کیفیت خوب و مطلوب می تواند بسیار اثر گذار باشد. تلاش کنید تا برای وب سایت خویش محتوای منحصربه‌فرد بسازید تا گوگل نیز تحت عنوان یک تارنما مرجع به شما نگاه نماید.
فعالیت در شبکه‌های‌عمومی در معیار بازدید و در سود امتیاز شما تاثیرگذار می باشد. این کانال ها مانند شعبه های فعالیت شما و تارنما شما محسوب می گردند
ساختن بک لینک خوب یک کدام از شروط اصلی میباشد
به عوامل و موارد سئو داخلی تارنما خویش دقت فرمائید و همه مفاد و ریز جزئیات را به خیر رعایت نمائید.
لینک داخلی داشته باشید و به خیر و خوبی با امداد آن‌ها بین صفحه ها وبسایت خویش رابطه برقرار نمایید که در بهینه سازی وبسایت شما بسیار موءثر خواهد بود.


نحوه های بالا بردن دامین آتوریتی
چه نحوه هایی برای بالا بردن دامین آتوریتی وجود دارد ؟

می بایست بیان‌کنم که تغییر‌و تحول در دامین اتوریتی شغل ساده ای وجود ندارد چون عوامل متعددی را زیر پوشش دارااست و بر روی آن تاثیرگذار میباشند.

شاید بتوان یک کدام از کارداران موءثر بر آن را بهبود بهینه سازی سایت تیتر کرد و همینطور اخذ و ورود پیوند های دارای اعتبار به وبسایت را می اقتدار یکی عامل ها تاثیرگذار دانست.

1- از وب سایت هایی که گوگل اعتباری برای آن ها قائل وجود ندارد لینک نیاورید.

2- لینک و پیوند های جدیدی که به وب سایت خویش می‌آورید قطعا ایندکس فرمایید.

3- مراقب باشید که دامین آتوریتی شما ضعیف نباشد

4- مراقب باشید که در فرآیند پیوند سازی تارنما خویش تغییرات ناگهانی تشکیل داد نکنید.

نکاتی خلاصه درباره‌ی با پیج و دامین آتوریتی
برای درک بیشتر این دو مورد به جهت همانندی و قربت آنها به یکدیگر، یک‌سری گزینه را به طور خلاصه درباره ی با پیج و دامین آتوریتی ذکر می‌کنیم:

_ نکته نخستین و اصلی این میباشد که سایت با اتوریتی بیشتر و فراتر از حیث گوگل دوست داستنی خیس میباشد.

_ افزایش درجه وبسایت تا مرز عدد 40 کاری ریلکس البته از آن به بعد از آن برای بدست آوردن امتیاز بیشتر مستلزم دقت و توجه به مطالب بیشتری هست.

_ شاید بتوان اذعان کرد که معیار اساسی دامین آتوریتی میباشد و عنایت آن از پیج آتوریتی بیشتر می‌باشد.

_ نمره پیج و دامین آتوریتی از 0 تا 100 و به وسیله الگوریتم کمپانی ماز داده می‌گردد.

_ هرچه آتوریتی سایت شما فراتر باشد، قابلیت قرار تهیه کردن مقاله وب سایت شما در شیت نخستین کاوش بیشتر می شود.

_ نمره 10 تا 30 امتیازی ساده به حساب آورده می شود.

_ سکو 40 تا 50 جایگاه ای عالی به حساب آورده می شود.

_ درجه 50 تا 60 در پیج و دامین آتوریتی یک مرتبه خوب میباشد.

_ به چنگ آوردن درجه بالای 70 میتواند یک وضعیت خوب و یک درجه فوق العاده باشد.

و در انتها:

در صورتی‌که که شما با این سیستم کار نکرده و یا این که نمی دانید که با MOZ چگونه امتیاز سایت خویش را از لحاظ پیج و دامین آتوریتی به دست آورید، میتوانید از کارشناسان مک گرفته و امتیاز seo تارنما خویش را با کمک آنها پیدا کرده و یا این که نقاط ضعف آن را پیدا کرده و سئو تارنما خویش را بهبود دهید.

زنجیره ریدایرکت Redirect chain


وقتی که ما شیت ای را در سایت سرچ و گشوده کرده ایم و به هر دلیلی میبینیم نشانی آن عوض گردیده‌است در آن شکل متاسفانه نشانی شیت تازه را نداریم در بهره بایستی به نوعی به نشانی ورقه نو دست پیدا کنیم که به یاری ریدایرکت سایت این مسئله اعمال میشود.
حتی ممکن میباشد مجموع سایت شما عوض نشده باشد یا این که تمیز نشده باشد بلکه فقط بخشی از آن تغییر‌و تحول نشانی داده گردیده باشد یا این که آن نصیب را حذف کرده باشید که در آن شکل صرفا آن بخش را میتوانید ریدایرکت نمایید و مابقی سایت باقی میماند که قابل مشاهده برای یوزرها میباشد.
ریدایرکت سایت چیست؟
برنامه نویس ها با یاری رعایت مسائل سئو نرم‌افزار هایی را انجام میدهند مانند ریدایرکت (redirect) که به نوعی به آن معنا هست که درصورتی که زمانی نشانی سایتی را در وب سرچ می کنید مالک سایت نخواهد وارد آن گردید با یاری ریدایرکت شمارا به وبسایت دیگری منتقل می نماید

یا این که نشانی گذشته تغییر کرده باشد و با سرچ آن نشانی با ریدایرکت 301 به نشانی جدید جابجایی پیدا نمائید. URL redirection هم گفته می‌شود.

شرایط دیگری وجود داراست که بخشی از یک کاغذ سایت نشانی آن تغییر می کند در آن شکل زمانی ورقه را سرچ میکنید به شما ارور 404 داده می‌شود.

برای این حالت می قدرت با یاری ریدایرکت به صفحه جدید منتقل شد.

ریدایرکت دارنده اشکال مختلفی برای مثال 301، 302، 307، 308 و … هست، که ریدایرکت 301 برای سرچ های ساده بسیار رایج خیس می‌باشد و اصطلاحا به آن دایم نیز گفته می گردد. عالی است بدانید که ریدایرکت 302 موقت می‌باشد.

اشکال ریدایرکت و یادگرفتن آن به زودی در بهینه سازی روز آکادمی



زنجیره ریدایرکت Redirect chain
در حالتی‌که بخواهیم به زبانی بی آلایش زنجیره ریدایرکت را تعریف و تمجید کنیم بایستی بگوییم که زمانی شما سایتی را به سایت دیگری ریدایرکت میکنید

البته تارنما دوم خویش نیز به سایت سو‌مین ریدایرکت گردیده‌است و یا این که حتی وب سایت های بیشتر در آن شکل میباشد که می‌گوییم زنجیره ریدایرکت رخ داده شده است.

که خوب میباشد این زنجیره را اصلاح نموده و صرفا از ریدایرکت استفاده کنیم. نوشته‌ی علمی فراگیری تغییر تحول دامنه و نشانی فارغ از افت سکو گوگل رو بخونید.

کاربرد به کار گیری از ریدایرکت
در ابتدا می توان اظهار‌کرد که ریدایرکت وبسایت 301 منجر سئو تارنما نیز می شود. ۳۰۱ ریدایرکت و کاربرد آن در seo رو بخونید.

یکی از کاربردی ترین مفاد ریدایرکت وبسایت هنگامی می باشد که در یک ورقه که شما گشوده میکنید دارنده تعدادی نشانی وبسایت میباشد که قادر است بسیار کاربردی باشد.

از موردها دیگر می شود به خزنده های موتور جستجوگر وبسایت اشاره نمود که در موقعیت سرچ نشانی پیشین وبسایت شما را سرچ می نمایند ولی این این رخداد بسیار برای یوزرها نیز می افتد.

از موارد کاربردی دیگری که می توان برای ریدایرکت اسم موفقیت:

تغییر و تحول دامنه
رفع محتوای تکراری: در صورتی‌که که وب سایت شما با محتوا های مختلف دارنده مطالبی شبیه باشند در آن شکل بهتر میباشد برای بهتر شدن سایتتان مطالب شبیه را حذف فرمایید و نشانی وبسایت آن را ریدایرکت نمایید.
ولی خوب است توجه داشته باشید که‌این نقص‌ بیشتر برای سایت های با بازدید معدود رخداد می افتد.

چگونه می اقتدار زنجیره ریدایرکت تارنما را از فی مابین توفیق
پس از جستن زنجیره های ریدایرکت سایت می قدرت از روش های مختلفی آن را از بین پیروزی ولی ما در اینجا به 3 نحوه از آنان اشاره میکنیم:

زنجیره ریدایرکت ممکن میباشد چندین ورقه سایتی باشد که پس از سرچ به یاری ربات سایت به ورقه انتهایی می رسید

البته در شرایطی‌که از یکی‌از مشخصی بیشتر باشد دیگر ربات های گوگل قدرت کشف کردن واپسین ریدایرکت تارنما و برگه اساسی را ندارند و حیران می‌شوند در فایده شما به تارنما اساسی نمی رسید.

طبق پژوهش ها به فعالیت آمده توسط نیروی کار گوگل مشخص و معلوم گردیده‌است که در‌صورتی‌که تا 5 ریدایرکت وجود داشته باشد شما می‌توانید به واپسین برگه برسید پس برای جابجایی وبسایت خویش به تازه اعتنا موردنیاز را داشته باشید.

بعد از طراحی وب اولی مقصود صحب سایت بالا بردن سرعت آن میباشد که بتواند seo وب سایت را بالا خیس بوده و جذب مخاطب کند

ولی در صورتیکه زمینه ریدایرکت وبسایت پیش آید پاره ای از سرعت وب سایت کم شده و چنانچه به طور زنجیره پیش رود تخت‌گاز وب سایت بسیار جراحت می زند

پس خوب می‌باشد به مقدار صفحه های متعددی از ریدایرکت به کار گیری نکنید. یک کدام از روش هایی که میتوانید این زمینه را آزمایش نمایید سرچ Pingdom نیز می‌باشد.

آیتم آجل بک پیوند ها می باشند که ممکن میباشد در مشاجره seo از ریدایرکت ها نیز عبور نمایند ولی سود مشخصی نیست در غایت به آن می رسیم که بهتر می باشد وب سایت ما ریدایرکت نداشته باشد.

زنجیره دایرکت را چگونه اصلاح کنیم و پیدا کنیم
یک کدام از راه و روش هایی که می توانید لیست زنجیره ریدایرکت خویش را پیدا فرمایید استعمال از Screaming Frog است و در قسمت seo Spider نیز میتوانید در بخش نشانی دهی آن نشانی وبسایت خویش را سرچ نمایید تا با دادن لیست ریدایرکت سایتتان ملاحظه کنید آیا نشانی وب سایت شما ریدایرکت دارد یا این که خیر؟

عالی در اینجا چنانچه شیت ریدایرکت شما دارنده زنجیره باشد می‌توانید تارنما میانی آن یا این که تارنما های میانی آن را حذف نمایید این مورد هم نیز نیاز به یادگرفتن بی آلایش ای دارااست که به تفصیل زیر هست:

تارنما شما در شرایطی‌که A نامگذاری شود می بایست تارنما های B، C را به صورت نمونه از میان ببرید و آن را به D اتصال دهید یا این که ریدایرکت نمایید که اصطلاحا به آن ریدایرکت 301 نیز می گویند.

این عملیات بسیار معمولی بوده و صرفا می بایست تارنما های میانی حذف کنید

منفعت گیری

درصورتی که برای سایت خویش به نقص‌ برخوردید و خواستید نشانی و یا این که محتوای وب سایت خویش را عوض فرمایید میتوانید از سرویس ها تارنما سئو روز امداد گرفته و استعمال فرمایید.

درین راستا دیگر نیازی به نگرانی برای تغییر نشانی سایتتان نیست چون با دقت به توضیحاتی که در ابتدا داده شد میتوانید از روش ریدایرکت سایت بعداز سرچ یوزرها تارنما قبلی خویش را به تارنما فعلی جابجایی دهید تا یوزرها به راحتی نشانی تارنما جدید شما را پیدا نمایند

که‌این گزینه بسیار بی آلایش میباشد ولی می بایست مراقب باشید تا ریدایرکت وبسایت شما به زنجیره ریدایرکت تبدیل نشود که ممکن میباشد یا این که به هیچ عنوان مخاطب به وب سایت اساسی نرسد و یا این که به شدت سرعت بارگذاری وب سایت ذیل باید که‌این آیتم خویش منجر دفع یوزرها می شود.