آیا به اکنون برایتان اتفاق افتاده که بخواهید اعتبار دامنه وبسایت را به یکیاز مشتری هایتان یا این که یکیاز همکارهای نو واردتان که هیچ سیرتکامل شناخت پیشین از بهینه سازی ندارند توضیح بدهید، البته ندانید که از کجا بایستی آموزش سئو مشهد استارت نمائید؟! یا این که شاید هم تحت عنوان یک دارای تخصص سئوی تازه کار مشتاقید با این مضمون اساسی دنیای بهینه سازی بیشتر آشنا گردید. درین راهنما با گویش معمولی میبینیم که اعتبار دامنه چیست.
فهرست آموزش سئو در مشهد
مراد از اعتبار دامنه چیست؟
اعتبار دامنه (Domain Authority یا این که به اختصار DA) امتیازی فی مابین 1 تا 100 میباشد که مطابق شرایط سکو بندی تارنما ها به دامنه هر وبسایت داده می گردد. در واقع این عدد به آحاد یک وبسایت داده میگردد و خیر به برخی از صفحه های آن.
این فاکتور به وسیله خویش گوگل معرفی نشد! بلکه MOZ تحت عنوان یکیاز مهمترین منابع و ابزارهای بهینه سازی اینگونه پارامتری را تعریف و تمجید کرد. البته از آنجایی که DA از به عبارتی آغاز فاکتور بسیار اثر گذار و گویایی بود، با گاز فی مابین متخصصین seo اشاعه پیدا کرد و به یک فاکتور دوست داستنی و اساسی برای تحقیق واحد سنجش اعتبار تارنما ها تبدیل شد.
اعتبار دامنه تارنما در واقع قادر است حالت سکو بندی صفحه ها یک سایت را در SERP (شیت حاصل موتورهای جست و جو) پیشبینی نماید. به طور طبیعیً هر چه عدد Domain Authority فراتر باشد، یعنی معدل درجه بندی صفحه ها این وب سایت شرایط بهتری دارااست.
نکته حائض اهمیت؛ DA یکی مقایسه ای میباشد!
آری، عدد اعتبار دامنه موقعیت مرتبه بندی وبسایت را آرم میدهد، ولی خیر حالت مطلق آن را؛ بلکه میگوید موقعیت این وب سایت به نسبت تارنما های دیگر چهگونه میباشد!
از جمله تارنما قدرتمندی مانند Facebook.com را فکر کنید. چنانچه این تارنما یک میلیارد بک پیوند نو بگیرد، عدد DA آن بالا رفته و DA بقیه وب سایت ها تحت می رود. زیرا وبسایت های دیگر به نسبت این وب سایت، توان کمتری پیدا می نمایند.
درضمنً بایستی اشاره کنیم که رقابت در اعتبار دامنه های بالا (برای مثالً فراتر از 70) بسیار تنگاتنگ میباشد. به همین خیال میباشد که وصال از DA 20 به 30 بسیار ریلکس خیس از وصال از DA 70 به 80 میباشد.
آپ تو دیت اعتبار دامنه وبسایت در سال ۲۰۱۹
اوایل سال 2019 بود که آپ دیت Domain Authority 2.0 به وسیله MOZ معرفی شد. درین آپ دیت نو، از الگوریتم یادگیری ماشین قدرتمندتری به کار گیری می گردد تا پیشبینی خواهد شد که گوگل چه قدر از این دامنه در حاصل خویش به کار گیری می نماید.
طبق این به روز به عنوان مثال چنانچه احتمال این که دامنه A در حاصل گوگل نشانه داده گردد بیشتر از احتمال اکران دامنه B باشد، عدد Domain Authority دامنه A هم بیشتر از دامنه B میباشد.
اعتبار دامنه در سایت های صفر
فرض فرمایید اینترنت سایتی نو پیاده سازی گردیده و هیچ کاری هم برای بهینه سازی آن اعمال نشده میباشد. در اینحالت اعتبار دامنه این وبسایت «۱» خواهد بود. درحال حاضر هر چه مجال یپیش برود و تکنیک های سئوی بیشتری روی این وب سایت پیاده خواهد شد، این عدد بیشتر و بیشتر میشود.
نحوه احتساب اعتبار دامنه چیست؟
ابزارهایی مانند MOZ برای به حساب آوردن اعتبار دامنه یک وبسایت، همگی صفحه ها آن وبسایت را که در موتورهای جست و جو ایندکس یا این که شناسایی گردیده اند، بررسی می نماید. بعد مبتنی بر ده ها ادله متعدد، یکی به اعتبار دامنه آن تارنما میدهد.
مداقه اعتبار دامنه و توضیح آن به لهجه بی آلایش
قطعا شما هم این را میدانید که توضیح دادن بهینه سازی و مزایای بهینه سازی میتواند عمل خیلی دشواری باشد مخصوصا در حالتیکه بخواهید جوری توضیح بدهید که شخص از شنیدن آن همگی داده ها نترسد. کانسپت های متعددی دراین دربین وجود دارااست البته نکته ی اصلی این میباشد که شما به نحوی این مقوله را بدین اشخاص علل خصوص به مشتریان خویش توضیح دهید که آنها متوجه این فرمان اساسی شوند و بدانند چه نوع اقداماتی درین در میان میتواند سبب ساز گردد تا بیزنس آنان رونق گیرد. سفارش ما به شما این میباشد کهاین قضیه را به بی آلایش ترین وضعیت ممکن توضیح دهید چراکه این قضیه به اندازه ی کافی برای اشخاص غیر آشنا با بهینه سازی غامض خواهد بود.
مهمترین فاکتورهای جایگاه بندی صفحه ها در کاغذ حاصل جست و جو
فاکتورهای مرتبه بندی به هنگام جستجوی استفاده کننده
فرض فرمائید کاربری میخواهد در وب سرچ نماید. پس یکیاز موتورهای جست و جو را گشوده می نماید و چیزی را تایپ می نماید. آنگاه در انتظار مشاهده فیض جست و جو می گردد. هم اکنون به فیض سرچ استفاده کننده تصور کنید. چرا این فیض به مخاطب اکران داده گردیدهاست؟
استدلال این میباشد که فاکتورهای جایگاه بندیِ جست و جو بهاین سود رسیده اند که اینها شایسته ترین حاصل جست و جو برای سوال یا این که واژه کلیدی ای میباشند که مخاطب آن را وارد نموده است.
از آنجایی که دامین اتوریتی میخواهد جایگاه بندی تمام صفحه ها یک تارنما را تقریب بزند، پس فاکتورهای جایگاه بندی گوگل، به عبارتی فاکتورهایی میباشند که در احتساب اعتبار دامنه مداقه دارا هستند.
به دنبال مهمترین فاکتورهای تأثیرگذار در اعتبار دامنه را مرور میکنیم.
۱- رابطه محتوا با کاغذ
محتوای باطن صفحه هاِ وب سایت بایستی با هدفی که از تشکیل داد آن کاغذ داشته اید همسو باشد. تایپ کردن یک عنوان فریبنده برای محتوایی که ارتباطی به آن ندارد یوزرها را فراری میدهد. همچنین گوگل هم با الگوریتم های توسعه یافته خویش این عدم هماهنگی را میفهمد و شمارا به مرتبه های بلندتر خویش نخواهد پیروزی.
۲- تعداد بک پیوند ها
در حالتی که بپرسید که مهمترین ادله ارتقاء درجه بندی صفحه ها و ارتقا اعتبار دامنه تارنما چیست، جواب به طبعً بک لینک و پیوند ها می باشند. بک پیوند ها رأی اتکا تارنما های دیگر به شما محسوب میشوند (به خصوص درحالتی که از نوع Follow باشند).
بک لینک و پیوند ها به حدی برای گوگل اصلی میباشند که در به عبارتی سال های به دور که الگوریتم های آن بسیار محدودتر بودند، الگوریتم Page Rank وجود داشت که معیار اعتبار تارنما ها را مبتنی بر تعداد و چگونگی بک لینک و پیوند های آن می سنجید. ولی رفته رفته الگوریتم های دیگر هم به امداد Page Rank آمدند تا روی محتواها و تشخیص طبیعی بودن بک پیوند ها هم تحقیق بیشتری داشته باشند.
در مجموع هر چه بک پیوند های بیشتر و کیفیت بالا تری داشته باشید، هم DA جایگاه بالاتری در حاصل گوگل خواهید داشت و هم DA بالاتری خواهید گرفت.
۳- چگونگی لینک و پیوند ها
چگونگی پیوند ها
یادمان باشد که چگونگی از مهمترین مباحثی میباشد که در مقوله بک پیوند سازی بایستی به آن دقت کنیم. چگونگی بک پیوند به اندازه ای اصلی میباشد که خوب میباشد به مکان تعداد متعددی بک لینک و پیوند بی چگونگی، صرفا تعدادی بک پیوند کیفیت بالا در هر ماه بگیرید.
از کدام وب سایت ها خوب میباشد بک لینک و پیوند بگیریم؟ اولیه از کلیه وب سایت هایی که خودشان هم بک لینک و پیوند های متعددی گرفته اند. درپی آن نیز می قدرت اظهار کرد تارنما هایی که اعتبار دامنه بالایی داراهستند. همچنین مسلماً به سراغ وبسایت هایی بروید که رابطه موضوعی با شما دارا هستند. این برای گوگل بسیار اصلی میباشد که پیوند هایتان از منابع مرتبط دیگر باشد.
درصورتیکه میخواهید با بک لینک و پیوند ها و نقش آن ها در سئوی تارنما ها بیشتر آشنا گردید، میتوانید محرمانه به راهنمای «نقش بک لینک و پیوند در seo» بزنید.
مهمترین عامل ها مؤثر در عدم درجه گیری وبسایت
در حالتیکه یک شیت از وب سایت درجه صحت نگیرد، صرفا دو برهان دراین فی مابین قادر است باعث این عدم سکو گیری گردد:
کاغذ هیچ ارتباطی با زمینه و محوریتی که از آن انتظار می رود نداشته باشد.
شیت نتوانسته با اخذ بک پیوند اعتبار کافی را از وب سایت های دیگر به دست آورد.
اسم های دیگر اعتبار دامنه در ابزارهای گوناگون
همان گونه که گفتیم اسم Domain Authority خلاقیت MOZ بود. به همین ادله هم اسم واحد و مشترکی برای آن نیست. از جمله این فاکتور در الکسا با اسم «Competitive Power» یا این که به عبارتی اقتدار رقابتی نشان داده میشود. در SEMrush این پارامتری را با اسم امتیاز اعتباری یا این که «Authority Score» میشناسیم.
بایستی بدانیم که کلیه این ابزارها شبیه یکدیگر میباشند و یک عمل را جاری ساختن میدهند. ولی این که شما کدام یک را برای سنجش وب سایت گزینش میکنید به خواست خودتان بستگی داراست.
پژوهش اعتبار دامنه وبسایت خویش یا این که سایرافراد
شل ترین رویکرد دانستن اعتبار دامنه وبسایت، به کارگیری از خویش ابزار MOZ میباشد. در داشبورد این ابزار و از منوی سمت چپ، آیتم «Link Explorer» را گزینش نمائید. یا این که در بخش «Keyword Explorer» آیتم «SERP Analysis» را تعیین نمایید.
حال کافی میباشد دامنه مد نظرتان را در نوار جست و جو وارد فرمایید تا عدد DA آن را ملاحظه کنید.
چه قدر می شود به عدد اعتبار دامنه وب سایت اتکا کرد؟
صورت دیگر این سؤال چنین میباشد: آیا میتوان اعتبار دامنه را ویرایش کرد؟ آری! عدد دامین اتوریتی میتواند تصنعی و مصنوعی باشد. سایت هایی میباشند که با برگزاری کمپین های ناگهانی یا این که اخذ بک پیوند های تصنعی و مصنوعی بیشتراز حد، در مقطع کوتاهی به عدد بالایی از اعتبار دامنه می رسند.
پس خط مش تشخیص حقیقی وواقعی بودن اعتبار دامنه چیست؟ میتوانید از ابزارهایی مانند «Website سئو Cheker» به کار گیری فرمایید. دراین ابزار در قسمت «Check History of Domain Authority» میتوانید تاریخچه اعتبار یک دامنه خاص را نظارت نمائید.
در صورتیکه نموداری که نمایش داده میشود در یک بازه بسیار کوتاه، پرورش زیاد داشته، احتمالاً می بایست فرض را بر این بگذاریم که اعتبار این دامنه حقیقی وجود ندارد. در یک نمودار اعتبار دامنه حقیقی وواقعی، تغییرات ملایم و آرام میباشند.
دنیای رقابتی بک لینک و پیوند ها را بدون شوخی بگیرید
دنیای رقابتی لینک و پیوند ها را دور از شوخی بگیرید
شاید به حیث شما هم منصفانه نباشد، چراکه بعضا از وب سایت ها دارنده هزاران بک لینک و پیوند میباشند و اعتبار فوق العاده ای دارا هستند و برخی دیگر صرفا تعداد محدودی بک پیوند دارا هستند. پس رقابت میان این دو نمی تواند عادلانه باشد. آری صحت دارد دقیقاً همچنین میباشد.
البته شما بایستی بدانید که درین میدان رزم در کدام گروه میخواهید قرار بگیرید. تیمی که همگی سلاح های جنگی را دارااست یا این که تیمی که فقط با آب پاش فراهم رزم شدهاست. لبریز بدیهی میباشد که یک دسته سئوی حاذق و باسابقه دراین فی مابین میتواند به شما یاری دهد تا در گروه توانا خیس قرار گیرید و با بهبود seo وب سایت خویش شانس بیشتری برای پیروز شدن داشته باشید.
کاربرد اعتبار دامنه چیست؟
همانگونه که اشاره کردیم، اعتبار دامنه وب سایت به نوعی شرایط سئوی آن وب سایت را پرنور می نماید. براین اساس از عدد DA می قدرت فهمید که آیا این وب سایت سئوی خیر و خوبی داراست یا این که خیر.
به عنوان مثال فرض فرمائید میخواهید به یک وبسایت رپورتاژ بدهید. خب میدانیم که عالی میباشد رپورتاژهایمان را به سایت هایی بدهیم که سئوی نیکی داراهستند. دراینصورت هنگامی از اینگونه وبسایت هایی بک پیوند میگیریم، اعتبار این بک پیوند ها هم بیشتر میباشد. هم اکنون یکی طرز هایی که میتوانیم از شرایط جایگاه بندی وب سایت مد حیث با خبر شویم Domain Authority آن میباشد.
ضمن این هنگامی میخواهید به تارنما هایی که تا قبل از اینً seo نموده اید در رزومه تان اشاره فرمائید هم میتوانید این عدد را بیاورید. در گزارش هایی نیز که تحت عنوان کارشناس seo به کارفرمای خویش می دهید، میتوانید به پرورش عدد DA اشاره نمائید.
تفاوت اعتبار پیوند ها در وبسایت های گوناگون
تفاوت اعتبار لینک و پیوند ها در وبسایت های متفاوت
منحنی بالا آدرس از رابطه اعتبار یک وب سایت و واحد سنجش بک لینک و پیوند های جان دار در آن وب سایت میباشد. پیوند دریافت کردن از وب سایت های تعالی خیس قادر است اعتبار بیشتری را به نسبت سایت های خرد و وب لاگ ها برایتان به ارمغان آورد.
پس برای استارت اخذ بک لینک و پیوند، نخستین با ابزارهای آنالیزی مانند MOZ اعتبار دامنه و دیگر پارامترهای وب سایت های مد نظرتان را بسنجید تا بتوانید در شیوه مناسبی از لینک و پیوند سازی قدرم بردارید.
ترازو رنج واژه و کلمه کلیدی، فاکتوری یاری کننده چهت نیل به DA بالا
در صورتیکه در فرایند رسیدگی لغت ها کلیدی میخواهید کلماتی را تعیین نمائید که شانس شمارا برای ارتقا DA بالا ببرند، می بایست مشقت عبارات کلیدی را رصد نمایید. مشقت یا این که Difficulty لغت ها کلیدی را میتوانید در نصیب Keyword Research ابزار MOZ ملاحظه کنید.
از جمله عدد مشقت عبارت «مربیگری بیسبال» ۴۶ میباشد. این در حالی میباشد که عبارت «مربیگری اسکواش» عددی با رنج ۱۸ را به شما اکران خواهد اعطا کرد. چراکه این ورزش کمتر از بیسبال برای عوام مردم شناخته گردیدهاست، پس محتوای کمتری از آن مو جود میباشد و شما با رقبای کمتری در این مورد به رقابت خواهید پرداخت.
در فضای آنلاین پررقابت امروزی، استحصالوکارها و وبوبسایتهایی که در گوگل بالاتر ظاهر می شوند، بدونشک بیشترین دقت مشتریان و خواننده گان بالقوه را به خود جلب خواهند کرد. در نهایت، تمامی سعی میکنند تا به آن رده مرتبهبندی آموزش سئو در مشهد شماره یک برسند. بعداز تجزیه و استیناف بیش از ۵ میلیون فایده جستجوی گوگل، به راحتی می قدرت فهمید که چرا:
سود جستجوی شماره ۱ (به طور معدل) ۳۱.۷٪ نرخ کلیک دارد آموزش سئو مشهد
و در مقایسه با جایگاه ۱۰، ۱۰ برابر بیشتر احتمال دارااست که یک کلیک استحصال کند.
فایده جستجوی شماره ۲ دارای نرخ کلیک ۲۴.۷۱٪ میباشد
سود شماره ۳ دارای ۱۸.۶۶٪ نرخ کلیک است
فقط ۰.۷۸ درصد از جستجوگران روی چیزی در شیت دوم کلیک کردند
این واقعیت که سه وضعیت اولیه در گوگل نسبتاًً ۷۵٪ از تک تک حجم کلیک را به خود اختصاص می دهد واقعاً نباید شمارا آنقدر شگفت زده کند. به آخرین باری که چیزی را در گوگل جستجو کردید، فکر کنید. این یک شرط مطمئن است که فرض نمایید مگر اینکه به دنبال یک وب سایت خاص باشید، احتمالا فقط به سه گزینه نخستین نگاه کرده اید و شاید صرفا روی بهره اول کلیک کرده اید.
فهرست
موتور جستجوی گوگل چه طور فعالیت می کند؟
غرض مهم گوگل همیشه یکسان بوده میباشد: کمک به کاربران برای یافتن آنچه میخواهند در اینترنت.
آنها این کار را با ارائه بهترین نتیجه ها ممکن برای هر درخواست خاص در قالب سیستم جایگاه بندی اجرا میدهند، جایی که مرتبط ترین وب سایت ها شروع نشانه داده میگردند. قبل از اینکه بتوانیم تحقیق کنیم که گوگل به چه شکل نتایج را واقعاً درجهبندی میکند، مهم میباشد که بفهمیم وقتی چیزی را در Google جستجو میکنید دقیقاً چه اتفاقی میافتد.
یک فرض رایج این می باشد که حاصل نشانه داده شده در صفحات نتیجه ها موتور جستجو (SERP) وب سایت های زنده هستند و نتیجه ها “در لحظه” ارائه می شوند. بهرحال آن مورد مد نظر نیست. به گفته گوگل، جستجوی آن با به کار گیری از یک طرز سه مرحله ای ساده فعالیت می کند:
خزیدن: برای اینکه گوگل وبسایت ها را مرتبه بندی کند، باید محتویات را مستقیماً در سرورهای گوگل دانلود کند. این کار با سیستم خزنده های وب به نام Googlebots جاری ساختن میگردد. Googlebots به طور اثر گذار وبسایت شمارا اسکن می کند و محتویات آن را در سرورهای خود دانلود می کند. خزنده ها میتوانند جستجوهای دسکتاپ و تلفن همراه را یکسان سازی کنند. این نسخه برداری ها به صورت فرصت ای در هر زمان اعمال میگردد.
نمایه سازی: هنگامی که گوگل تک تک مطالب را در اختیار داشت، محتوای وبسایت را تجزیه و به حساب آوردن می کند. اگر وبسایت امن و مرتبط تلقی خواهد شد، محتویات وبسایت در پایگاه داده Index Google ذخیره میشود و فراهم ارائه به کاربران در حاصل جستجو می باشد.
نمایش نتیجه ها: وقتی که شخصی در گوگل جستجو می کند، الگوریتم گوگل آن جستجو را میگیرد و فهرست گوگل را برای همه وبسایت های مرتبط که با پرس و جو مطابقت و همخوانی دارند، پژوهش می کند. آن گاه وبسایت ها را به ترتیب ارتباط و عنایت همان طور که از الگوریتم در لحاظ گرفته شدهاست نمایش می دهد.
نتایجی که در SERP های گوگل نشان داده می شود در واقع صرفا یک اسکن از وب سایت می باشد که در طول نمایه سازی ظاهر می شود. گه گاه، نتایج ایندکس شده تارنما زنده را منعکس نمیکنند. چنانچه تا به فعلا روی نتیجه ای کلیک کرده اید و خطای 404 دریافت کرده اید، به همین برهان میباشد!
آیا می خواهید درباره روش فعالیت جستجوی گوگل بیشتر بدانید؟ این ویدیوی پنج دقیقه ای را مستقیماً از منبع ملاحظه کنید.
گوگل چه گونه سایت ها را رتبه بندی می کند؟
علیرغم اینکه گوگل جزئیات دقیق فرمول الگوریتمی مخفی خود را مخفی می کند، مطمئناً درخصوص کارداران جایگاه بندی برتر که بر طرز همت نتیجه ها درجه بندی تأثیر میگذارد، پنهان کاری نکرده میباشد.
ارتباط محتوا
وقتی در گوگل جستجو می کنید، هوش مصنوعی گوگل درخواست شمارا می گیرد و معنای مناسب پشت جستجوی شمارا انتخاب می کند. در حالی که این یک مضمون معمولی به حیث میرسد، علم پشت آن فراتر از محدوده این نوشته ی علمی میباشد. صرفا چیزی که بایستی بدانیم این میباشد که گوگل این اقتدار را دارد که با یکسری واژه و کلمه بی آلایش جستجو کند و مضمون و هدف را در پشت آن ها برون یابی کند، مانند نمونه پایین.
از آنجا، گوگل نتایجی را آرم میدهد که استارت مرتبط با جستجو در لحاظ گرفته میشوند.
ارتباط با تجزیه و احتساب محتوای روی ورقه برای کلمات کلیدی کوتاه و بلند و عباراتی که با پرس و جو مطابقت و همخوانی دارند گزینش میشود. این شاید ابتداییترین نماد ارتباط محتوا و سادهترین علامت برای فهم باشد. برای مثال، چنانچه درپی «تعمیر AC در Phoenix» می باشید، شیت باید حاوی «تعمیر AC در فونیکس» یا مشتقاتی باشد.
کیفیت محتوا
درحالتی که فقط به ارتباط محتوا مبنی بر لغت ها کلیدی نگاه کنیم، وبسایتهای خالی که «تعمیر AC در فونیکس» را سوای وقفه نشانه میدهند، بالاتر از صفحات حقیقی با محتوای آموزنده قرار میگیرند. برای دوری از این فرمان، گوگل کیفیت کلی محتوا را تعیین می کند.
دست اندرکاران متعددی در جایگاهبندی کیفیت محتوا وجود دارد، اما ایده مهم این میباشد که وبتارنماهایی که تخصص، اعتبار و قابل متکی بودن بودن (EAT) را علامت میدهند نسبت به وبوبسایتهایی که فاقد آن هستند، کیفیت محتوای بالاتری داراهستند.
علاوه بر این، سایت هایی که دارای سیستم کار کشته برای ارجاع بک لینک می باشند، کیفیت بالاتری دارا هستند. هرچه وبسایت های قابل متکی بودن بیشتری به محتوای شما مراجعه کنند، وب سایت شما قابل اعتمادتر به نظر میرسد.
قابلیت و امکان استعمال از کاغذ
با پیش گویی همه موارد، محتوایی که جستن و تعامل با آن سهل و آسان تر میباشد، اغلب همت بهتری داراست. مثلا، وب سایتی که برای دستگاه های گوشی بهینه نشده میباشد، برای جایگاه بندی سایتی که به طور اثرگذار برای گوشی ها و تبلت ها باصرفه گردیدهاست، با خلل مواجه میشود.
برهان دیگری که در اینجا مطرح می شود، معماری و طراحی صفحه هست. تقسیم محتوا به بخشهایی با سرصفحه/تصاویر و سلسله مراتب سازمانیافته اطلاعات به مراتب در دسترستر از ورقهای است که دارای متن فارغ از توقف است.
سرعت شیت نیز در اینجا موثر است. در صورتی شیت ای از بارگیری در یک مجال خاص امتناع کند، دسترسی به آن جراحت می بیند. مثلا، بر پایه ی یک بازرسی، ۵۳ درصد از مردم یک ورقه تلفن همراه را اگرکه بیشتراز سه ثانیه طول بکشد، ترک خواهند کرد.
متن نوشته
آخرین روشی که گوگل یک ورقه را جایگاه بندی می کند به زمینه کلی مربوط می گردد.
اطلاعات موجود در تاریخچه جستجو، تنظیمات، و حالت مکانی شما در مواردی که به شما ارائه می شود نقش دارند.
برای استحصال و کارهای محلی، شعور این آیتم مهم میباشد. کاربری که در ادامه یک لوله کش هست به احتمال زیاد حاصل علامت داده شده از حوزه جغرافیایی خود را دریافت می کند. اگر لغت ها کلیدی جغرافیایی در محتوا یا ابرداده وجود داشته باشد، گوگل میتواند مناطق جغرافیایی را از یک وب سایت انتخاب کند.
هیچ عاملی جایگاه بندی را تعیین نمی کند
روشی که گوگل از طریق آن وبسایت ها را رتبه بندی می کند، فهم نسبتا ساده ای می باشد، اما چیزهای زیادی در آن وجود دارااست. همانطور که پیش از اینً اشاره کردیم، بیش از ۲۰۰ سیگنال متعدد وجود داراست که گوگل برای مرتبهبندی وبوبسایتها از آنها به کار گیری میکند، بدین ترتیب انتخاب یک یا دو فاکتور اساسی رتبهبندی که یک گلوله نقرهای میباشند ناممکن میباشد.
مهم می باشد که به خیال و خاطر داشته باشید که وب سایت هایی که به طور مداوم در سه نقطه اولیه برای لغت ها کلیدی متفاوت سکو بندی میگردند، دائماً بر روی محتوای خود، seo فنی وب سایت و سوا ورقه فعالیت می کنند تا به آن رتبه های بالا دست یابند.
درین تجارت، مسابقه ای برای رسیدن به اوج میباشد، اما اکثر زمان ها تایم ها، گم شدن در علف های هرز با همگی عوامل مرتبه بندی متفاوت سهل وآسان می باشد.
در پایان روز، با تمرکز بر ارتباط محتوا و کیفیت محتوا، دسترسی به برگه و فهم زمینه – بایستی بتوانید به طور مداوم به اهداف جایگاه بندی خود برسید.