جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

آموزش سئو کردن صفحات کتگوری

به عبارتی‌طور که میدانید، بهینه سازی به نصیب‌های مختلفی از اینترنت‌وبسایت مربوط میگردد. یکی این نصیب‌ها، ورقه مجموعه بندی محصول ها میباشد. seo کردن صفحه های تیم بندی برای وبسایت‌های فروشگاهی مداقه بسیار متعددی داراست؛ ولی درعین آموزش سئو در مشهد حالا به وسیله بخش اعظمی از صاحبین اینترنت‌تارنما یا این که کارشناسان بهینه سازی، نادیده گرفته می گردد. با با صرفه‌سازی صفحه ها مجموعه بندی محصول ها، میتوانید مخاطب را مستقیما به‌این برگه هدایت نمائید؛ چون بخش اعظمی از جستجوها برای دیدن دسته‌ای از تولیدات اعمال می گردند و استفاده کننده، مال خاصی مدنظر ندارد و در ادامه این میباشد که صرفا اشکال متعدد یک جنس و بها‌های آنان را مشاهده نماید. چنانچه میخواهید بدانید که seo برگه گروه بندی چه گونه اجرا میگردد تا انتهای این نوشته‌علمی را دنبال فرمائید.
seo کاغذ تیم بندی چیست؟
صفحه ها تیم بندی به ورقه مهم کالا، مقاله‌ها، سرویس ها و بقیه تیم بندی‌ها در وبسایت گفته میگردد. این صفحه ها به مراد ساخت تعامل خوب و سریع‌خیس استفاده کننده با اینترنت‌وب سایت، ساخت میگردند و مداقه بسیار متعددی دارا هستند. درین شیت شما میتوانید محصول ها و مفاد شبیه هم را در کنار هم قرار دهید و به استفاده کننده در جهت گزینش یا این که مقایسه این تولیدها امداد نمایید.
بهینه سازی شیت تیم بندی به معنای با صرفه‌سازی این صفحه های برای موتورهای کاوش میباشد. آغاز خوب میباشد بدانید که در مغازه‌های اینترنتی دو نوع برگه تیم بندی وجود داراست:
کاغذ تیم بندی اساسی Category listing pages (CLP): شیت‌ای که دربرگیرنده آحاد تیم بندی های محصول ها میباشد.
ورقه تیم بندی تولیدات Product listing pages (PLP): برگه‌ای که دربرگیرنده محصول ها یک تیم خاص میباشد.
از حیث seo، صفحه های تیم بندی دارنده یک‌سری نقص‌ میباشند که به خیال همین مورد ها، برای درجه‌بندی این صفحه ها سختگیری بیشتری دارااست و ترجیح میدهد به مکان برگه تیم بندی، کاغذ محصولی از آن گروه را در حاصل کاوش اکران دهد. یک کدام از این خطاها، محتوای تکراری میباشد؛ در واقع این صفحه ها معمولا محتوای مستقلی ندارند؛ چون اطلاعاتی که در‌این صفحه ها وجود دارااست، شبیه به عبارتی اطلاعاتی میباشد که در کاغذ تولیدها نوشته شده‌اند؛ مخصوصا در وب سایت‌های فروشگاهی که معمولا شیت مجموعه بندی دربرگیرنده لیستی از تولید ها میباشد و محتوای منحصر به فرد ندارد.
با یک جستجوی معمولی در گوگل، می توانید ملاحظه کنید که در اکثر مواقع، صفحه ها تیم بندی در نتیجه ها کاوش اکران داده نمی شوند. تنها در قوانینی این صفحه های در حاصل ظواهر میشوند که نسبت به صفحه ها کالا، چگونگی بیشتری داشته باشند و مقصود یوزرها و عبارت گزینه جستجوی آنها نیز، مرتبط با مشاهده کاغذ مجموعه بندی تولید ها باشد. به همین عامل می بایست اعتنا ویژه‌ای به شیت مجموعه بندی داشت.
چرا بهینه سازی صفحه های مجموعه بندی اساسی میباشد؟
در صفحه های وب لاگ یا این که وبسایت‌های شرکتی و فردی، مقصود برگه گروه بندی، هدایت یوزرها در وب سایت به مراد پیمایش شل‌خیس و معمولی‌خیس میباشد؛ ولی در وب سایت‌های فروشگاهی، این قضیه پاره ای مختلف میباشد. در تارنما‌های فروشگاهی، صفحه ها تیم بندی نوعی لندینگ پیج (Landing Page) به شمار می روند و می بایست برای seo و باصرفه‌سازی این صفحه های سعی کرد.
seo صفحه های کتگوری هم برای یوزرها و هم برای موتورهای کاوش، ضروری می باشند. برای یوزرها، صفحه های گروه ‌بندی به سازمان‌دهی محتوا امداد می‌نماید و منجر می گردد تا ریلکس‌خیس، چیزی که در پی آن می باشند را پیدا نمایند. همینطور به موتورهای کاوش برای ایندکس کردن و جایگاه‌بندی محتوا یاری می‌نمایند. این صفحه های به موتورهای کاوش امداد می‌نماید تا ارتباط فی مابین قطعات گوناگون محتوا و شیوه تناسب آنان با یکدیگر را فهم و شعور نمایند. همینطور میتوانند سکو‌بندی کل مطالب را از روش پیوند‌های داخلی ارتقاء دهند. آموزش سئو مشهد خلال این، کوشش بهتری از صفحه های  متاع دارا هستند. پژوهش ها SMX insights علامت می دهد که صفحه های مجموعه‌بندی ۱۹ درصد سکو‌بندی عالی، ۴۱۳ درصد ترافیک تخمینی بیشتر و ۳۲ درصد پتانسیل جذب ترافیک بیشتری نسبت به صفحه های کالا دارا‌هستند.

تاثیر حجم جستجو کلمه کلیدی در انتخاب آن کلمه

وسعت جستجوی کلمه ها کلیدی برهان مهمی میباشد که بایستی هنگام گزینش کلمه و واژه کلیدی در استراتژی سئوی خویش در حیث بگیرید. بااین‌درحال حاضر، وسعت کاوش فقط عاملی وجود ندارد که هنگام گزینش کلمه و واژه کلیدی می بایست در حیث آموزش سئو در مشهد گرفته خواهد شد. به عبارتی‌طور که اشاره شد بایستی سطح رقابت را برای آن واژه و کلمه کلیدی در لحاظ بگیرید. درجه‌بندی لغت ها کلیدی بسیار رقابتی ممکن میباشد مشقت بار باشد، حتی با وسعت جستجوی بالا، چون تا قبل از اینً بوسیله اینترنت‌وب سایت‌های مختلف دیگری غرض قرار گرفته گردیده است. در مقابل، غرض قرار دادن لغت ها کلیدی با رقابت کمتر می تواند شانس بیشتری برای استحصال سکو فراتر برای شما به ارمغان بیاورد.
به‌طورکلی، وسعت کاوش یک واحد سنجش اساسی در تعیین واژه و کلمه کلیدی میباشد البته اساسی میباشد که رقابت و رابطه آن واژه کلیدی را نیز در حیث بگیرید. با متعادل کردن این کارداران، می توانید کلیدواژه‌ای را تعیین فرمائید که پتانسیل ساخت و ساز ترافیک و بهبود سئوی اینترنت‌وب سایت شمارا داشته باشد.
چه‌گونه لغت ها کلیدی با وسعت جستجوی بالا را بهینه سازی کنیم؟
غرض قرار دادن کلمه ها کلیدی با وسعت جستجوی بالا میتواند بحران‌برانگیز باشد، چون معمولا بسیار رقابتی می‌باشند. درپی چندین نکته راجع به طرز بهینه سازی عبارات کلیدی با وسعت جستجوی بالا گفته شده میباشد:
اعمال پژوهش ها بدون نقص کلمه ها کلیدی: از ابزارهای پژوهش لغات کلیدی برای شناسایی لغات کلیدی با وسعت جستجوی بالا و مربوط به حوزه کاری خویش به کارگیری نمایید. روی کلمه ها کلیدی بلند تمرکز نمائید که خاص‌خیس می‌باشند و رقابت کمتری دارا هستند.
محاسبه رقبا: اینترنت‌وبسایت‌ها و محتوایی را که برای عبارات کلیدی مقصود شما جایگاه دستیابی کرده‌اند، تجزیه و بررسی نمائید. به‌دنبال ترک‌ها و مجال‌هایی برای ساخت‌و‌ساز محتوای خوب و مرتبط‌خیس باشید.
ساخت محتوای کیفیت خوب: بر ساخت محتوای با کیفیت و آموزنده که نیازهای مخاطبان غرض شمارا برآورده می‌نماید تمرکز نمایید. از لغات کلیدی غرض خویش در محتوای خویش به کارگیری نمائید، البته در استعمال از آنان زیاده‌روی نکنید.
با صرفه‌سازی اینترنت‌وب سایت: مطمئن گردید که اینترنت‌وبسایت شما برای موتورهای کاوش باصرفه شد‌ه‌است. ضمن محتوای با کیفیت، اعتنا به بقیه دست اندرکاران مربوط به seo که در سکو‌بندی موءثر می‌باشند نیز به شما امداد می‌نماید.
ساخت‌و‌ساز بک لینک و پیوند کیفیت بالا: همت نمائید از اینترنت‌وبسایت‌های دارای اعتبار و مربوط به حوزه کاری خویش، بک لینک و پیوند‌های کیفیت عالی اخذ نمائید. این شغل به ارتقاء اعتبار و اعتمادسازی اینترنت‌تارنما شما در موتورهای کاوش امداد می‌نماید.
ابزارهای تهیه کردن وسعت کاوش لغت ها کلیدی
مهم ترین نصیب از این نوشته‌ی‌علمی به‌این مورد تخصیص می یابد که چه طور معیار جستجوی لغات کلیدی را به دست آوریم؟ برای این فعالیت، ابزارهای زیادی در دسترس می‌باشند که میتوانید از آنها برای خریداری کردن وسعت جستجوی یک کلمه و واژه کلیدی به کار گیری فرمائید. برخی از آن ها بدون پول و بعضی نیز مستلزم خرید اشتراک می‌باشند. این ابزارها داده ها مفیدی از وسعت جستجوی عبارات کلیدی را در مشت شما قرار میدهد، ولی بعضی از آنان میتوانند با ارائه تصاویر و نمودارها، داده ها ظریف‌تری را به شما ارائه دهند. ابزارهای مختلفی برای یافتن وسعت کاوش واژه و کلمه کلیدی وجود دارااست که در‌پی به برخی از کاربردی‌ترین آن ها اشاره میکنیم:
Google Keyword Planner
این ابزار مجانی به شما این قابلیت و امکان را می دهد تا وسعت جستجوی عبارات کلیدی و عبارات کلیدی مرتبط را پیدا نمائید. همینطور داده‌هایی راجع به ترازو رقابت و مفاد دیگر ارائه میدهد. درین ابزار در ردیف Avg. monthly searches میتوانید واحد سنجش جستجوی میانگین عبارات کلیدی را ملاحظه کنید.
SEMrush
ابزار سمراش طیف پهناور‌ای از داده ها مربوط به seo، به عنوان مثال بازرسی لغت ها کلیدی را ارائه می دهد. آموزش سئو مشهد SEMrush داده‌هایی را راجع به وسعت کاوش، کلمه ها کلیدی مرتبط و سطح رقابت نیز گزارش می‌نماید. در ابزار سمراش، بعداز وارد کردن کلمه و واژه کلیدی خویش میتوانید از ردیف Volume وسعت جستجوی ماهانه لغات کلیدی را ملاحظه کنید. همینطور می توانید با کلیک روی آن، لغات کلیدی را مبتنی بر وسعت کاوش تروتمیز نمائید.

جستجوی معنایی (Semantic Search) چیست و چه اهمیتی دارد؟

خویش را در موقعیتی که می‌گویم فکر کنید. روز سر وصدا را در محل کارتان داشته اید. هم اکنون با دوست صمیمی خویش در هم اکنون کلام خیلی دور از شوخی راجع‌به آن می باشید و در طی سخن بارها از کلمه و واژه “چیز” استعمال می‌کنید: “بعدش بهش گفتم  آموزش سئو در مشهد اون چیزه رو صحیح کنه. همونی که آقای فلانی گفته بود. به چیز هم گفتم که یادش نره بهم یاد آوری کنه تا چیزها رو واسش اوکی کنم. آخرش هم یادش رفت. هزار وهله بهش گفتم این چیزها رو روی یه چیزی بنویس تا یادت نره. البته گوش نمی کنه که!”
این حادثه بارها برای همگی ما اتفاق افتاده میباشد. درین شرایط دوست ما به راحتی صحبتمان را ادراک کرده و می‌داند دقیقا در هر مکان پاراگراف داریم درباره ی کدام “چیز” سخن می‌کنیم. وی ارتباط فی مابین لغات ما، موقعیتی که در آن بودیم، کلام هایی که زده شد و بشر هایی که با آنان عکس العمل داشتیم را فهم و شعور می نماید و معنی و مضمون‌ ظریف هر واژه و کلمه مارا تشخیص می‌دهد.
این دقیقا به عبارتی کاری میباشد که موتور کاوش گوگل نیز ایفا می‌دهد. گوگل با فهم ارتباط دربین لغت ها سرچ گردیده بوسیله استفاده کننده و معنای آنها، پاسخ های صدق را برای سوالهای ارائه می نماید که به‌این فرایند، جستجوی معنایی (Semantic Search) گفته می گردد..
جستجوی معنایی (Semantic Search) چیست؟
واژه و کلمه Semantics در زبانشناسی در معنای فهم و شعور ماهیت و معنای عبارات، و رابطه بین آنها میباشد که به آن معناشناسی نیز میگویند. تا سال 2013 برای به چنگ آوردن جایگاه مطلوب در گوگل، واژه کلیدی را در محتوای برگه اشباع می کردند تا بوسیله ربات های گوگل Crawl شوند،  ولی با به وجود وارد شدن الگوریتم های مرغ مگس خوار (Hummingbird) و رنک برین (RankBrain)، تمامی چیز تغییر تحول کرد. این دو الگوریتم تحت عنوان هسته اساسی سرچ گوگل عمل کرده و می‌توانند مانند یک آدم و با استعمال از NLP، ارتباط بین کلمه و واژه ها و مضمون‌ آنها‌را ادراک نمایند.
در جستجوی معنایی، نتیجه ها برگه SERP گوگل دیگر تنها براساس واژه کلیدی اکران داده نمی‌شوند، بلکه گوگل سعی می نماید تا با به کارگیری از ادراک مضمون‌ لغات و مترادف و هم معنی و متضادهای آن، غرض مخاطب از کاوش را تشخیص داده و نتایجی با جزییات بیشتر و فردی خیس را به وی آرم دهد. این نوع کاوش به گوگل اذن می‌دهد که نادرست های املایی در کوئری را نیز تشخیص دهد.
برای مثال، پرسش شما این میباشد که پارتنر کنونی تیلور سوییفت (خواننده آمریکایی) که می باشد. در شرایطی‌که در سرچ توشه گوگل بنویسید “پارتنر تیلور سوییفت”، با جواب جو آلوین و بیوگرافی وی در ویکی پدیا رو به رو میشوید. چرا‌که گوگل با ادراک مقصود کاوش شما و به کار گیری از خزانه داده ها خویش درباره تیلور سوییفت، متوجه گردیده است که شما در پی استحصال داده ها درباره جو آلوین میباشید، خیر تیلور.
درحال حاضر بگذارید نمونه غامض تری بزنم. درصورتی که برای نخسین بار در گوگل واژه “شیر” را سرچ نمائید، با حاصل شیر خوراکی، شیر حیات وحش، شیر حریق آدرس، و شیرآلات مواجه می‌شوید، به این دلیل‌که گوگل در اولی سرچ شما تشحیص نمی دهد دقیقا کدام “شیر” مد حیث شما میباشد و نتایجی را برای تک تک آنها نشانه می‌دهد. حالا در‌صورتی‌که صفحه های مرتبط با شیرآلات را گشوده نمایید، این عمل به صورت یک سر مشق در یاد گوگل ذخیره گردد و وهله آینده که واژه و کلمه “شیر” را کاوش نمایید، بیشتر حاصل علامت داده مرتبط با شیرآلات و اشکال آن خواهد بود، به این دلیل که گوگل با به کار گیری از داده ها خویش درباره سرچ های گذشته شما، تشخیص داده میباشد که شما در‌پی شیرآلات می‌باشید، خیر شیرهای دیگر.
التفات کاوش معنایی
غرض اساسی موتور کاوش گوگل و الگوریتم های آن، نشانه دادن صحیح ترین نتیجه ها به عبارت کاوش استفاده کننده (کوئری) میباشد. برای جاری ساختن این عمل می بایست بتواند مقصود مخاطب از کاوش را به شایسته ترین صورت ممکن تشخیص دهد. گوگل با استعمال از شعور معنای کلمه ها، صفحه های نامربوط و اسپم را از لیست نتیجه ها حذف کرده و صفحه های مربوط به سرچ استفاده کننده را به وی علامت می‌دهد.
اکنون برای اینکه بتوانید در جستجوی معنایی جایگاه خیر و خوبی بگیرید، بایستی وب سایت خویش را بهینه سازی نمایید. همان طور که تا قبل از این اشاره کردیم، گوگل لغت ها مترادف، هم خانواده، ضد‌و‌نقیض و هم معنی واژه کلیدی را تشخیص می‌دهد. پس آموزش سئو مشهد بایستی از کلمه ها کلیدی Long tail و LSI در متن خویش، Alt عکس ها، URL، Meta Description، تایتل، و هدینگ های محتوای خویش به کار گیری کنید. این عمل به بهبود مرتبه تارنما شما نیز امداد می نماید.
تمرکز خویش را بر چگونگی و مسئله ساخت محتوا بگذارید تا بر روی تعداد لغات کلیدی، و کوشش فرمایید به تک تک سوالهای استفاده کننده جواب دهید. این عمل نیز سبب می گردد تا گوگل شمارا تحت عنوان یک وب سایت عالی شناسایی کرده و سکو بهتری را نیز به تارنما شما بدهد، چرا‌که فراموش نکنید غرض مهم جستجوی معنایی، بهبود پاسحگویی به مخاطب میباشد.

تغییر هاست چه تاثیری بر سئو سایت دارد؟

یکی سوال ها اصلی برای وبمستران و عده ای که مسئولیت بی نقص یک وبسایت را بر ذمه دارا‌هستند، آموزش سئو در مشهد این میباشد که بدانند آیا تغییر و تحول هاست بر بهینه سازی وب سایت تاثیرگذار میباشد؟ تغییر‌و تحول هاست چه تاثیری بر seo وب سایت داراست و این اثر منفی میباشد یا این که مثبت؟ چطور می‌اقتدار هاست تارنما را تغییر‌و تحول اعطا کرد سوای اینکه به seo لطمه بخورد؟

نادر پیش می آید که گوگل در امر یکی بحران‌های اتفاق افتاده برای سئوکاران حیث دهد، البته ذوق زده باشید! گوگل درباره ی اثر تغییر تحول هاست تارنما بر بهینه سازی جواب داده و ما درین نوشته ی علمی قصد داریم این گزینه را تحقیق کنیم.

همان طور که میدانید، هاست یک کدام از مهم ترین قسمت‌های تارنما به شمار رفته و نصیب بزرگی از seo فنی را در برمی‌گیرد. پس برای یادگرفتن بهینه سازی تکنیکال هم بایستی این زمینه اصلی را دورازشوخی بگیرید.

تغییر و تحول هاست وبسایت به چه معناست؟

تغییر و تحول هاست تارنما میتواند بغرنج باشد، البته در صورتیکه وب سایت شما صرفا یک وب سایت وردپرسی بی آلایش میباشد، جابجایی آن به یک هاست نو نسبتا سهل وآسان میباشد، به خصوص در‌حالتی که برای این شغل از پلاگین‌ها به کارگیری فرمائید.

البته در‌حالتی که پیش از اینً با رئیس مقر داده سایت با نرم افزار هایی مانند phpMyAdmin آشنا می‌باشید و می دانید به چه شکل از یک اپ SFTP به کار گیری فرمائید، حتی اجرا یک جابجایی دستی چندان سخت وجود ندارد.

پس به صورت خلاصه، تغییر‌و تحول هاست وب سایت به جابجایی اینترنت‌تارنما شما از یک صاحب خانه اینترنت به صاحبخانه دیگری گفته می گردد. این روند مشتمل بر انتقال کل فولدر‌ها، مقر داده‌ها و اپ‌های اینترنت‌وب سایت شما از سرورهای صاحبخانه فعلی به سرورهای صاحبخانه نو میباشد.

پس از تغییر‌و تحول هاست، در وب سایت شما چه اتفاقی میفتد؟

بعداز اینکه هاست وبسایت را تغییر‌و تحول می‌دهید، الگوریتم‌های گوگل پاره ای راه خویش را نسبت به صفحه های تارنما تغییر تحول میدهند. در این مورد، مولر، مهندس ارشد گوگل سخن کرده و برخی از مورد ها و تغییرات اساسی بعداز تغییر تحول هاست و اثر آن بر seo تارنما را توضیح داده میباشد.

مولر دراین باره مواقعی مانند تغییر و تحول سرعت خزش، سرعت لود وب سایت و … را ذکر نموده است. درپی هرکدام از این مورد ها را تماما و تخصصی رسیدگی خوا‌هیم کرد.

1. نماید شدن سرعت خزش

در بالا، گوگل سرعت خزیدن را نماید کرده و صفحه ها وبسایت را نسبت به پیشین با سرعت کمتری کراول می‌نماید. مولر، مهندس ارشد گوگل، می گوید بلندمرتبه‌ترین تغییری که احتمالاً بعداز تغییر و تحول هاست اینترنت‌وبسایت متوجه آن میشوید، کندی در خزیدن میباشد.

این کندی سرعت برای این میباشد که گوگل می خواهد مطمئن گردد کراول کردن وب سایت، مشکلی در پروسه تغییر‌و تحول هاست تارنما به وجود نمی‌آورد. هنگامی که خزنده‌ها مشاهده کردند مشکلی برای کراول وب سایت نیست و مجموع پروسه تغییر‌و تحول هاست طی شد، سرعت خزش مانند قبلی شود.

جان مولر:

زمانی وهله به انتقال هاست میرسد، ممکن میباشد سیستم‌های ما‌را در بالا مقداری سرعت خزش را کاهش دهند. هر فرصت که تغییر تحول هاست را تشخیص می‌دهیم، می‌خواهیم مطمئن باشیم که مشکلی ساخت و ساز نمی‌کنیم و براین اساس ما گرایش داریم تحت عنوان یک مبادرت احتیاطی به صورت اتومات سرعت خزیدن را کاهش دهیم.

با سپری شد فرصت، هنگامی که سیستم‌های ما بتوانند بگویند که سریع‌خیس رفتن مشکلی تولید آموزش سئو مشهد نمی‌نماید، مجدد سرعت را ارتقا خوا‌هیم اعطا کرد. این آیتم، غیروابسته از نوع تغییر و تحول هاست شما میباشد؛ یعنی فرقی نمی‌نماید که از یک ارائه‌دهنده دیگر هاست بگیرید یا این که مبدا آن را به مرزوبوم دیگری تغییر‌و تحول می‌دهید.

مهم ترین الگوریتم های گوگل

الگوریتم گورخر
در سال 2013 الگوریتم zebra به وسیله گوگل آپدیت شد که آپدیتی برای الگوریتم هسته مرکزی میباشد. درین الگوریتم وبسایت های فروشگاهی آیتم غرض قرار میگیرند و وب سایت های فروشگاهی که چگونگی مورد نیاز را ندارند، از حاصل حذف میگردند. آموزش سئو مشهد الگوریتم page layout الگوریتم گورخر در سال 2012 بروزرسانی شد. پیج لی‌اوت پیش از این با اسم Top Heavy شناخته می‌شد. هدفی که‌این الگوریتم داشت، این بود که وب سایت هایی به طور بیش تر از اندازه از تبلیغات به کار گیری می کردند را آیتم مقصود قرار می اعطا کرد. این الگوریتم یک توشه در سال 2014 و توشه دیگر در سال 2016 دستخوش تغییرات شد و برای سعی عالی به روزرسانی شد. پس از واپسین بروزرسانی الگوریتم گورخر، گوگل گفت که با تبلیغاتی که بالای ورقه باشند و برای مخاطب آزاردهنده نباشند، مشکلی ندارد و وبسایت ها می‌توانند سوای آنکه به وسیله این الگوریتم جریمه شوند، تبلیغاتی را بالای شیت‌شان قرار دهند. خزنده های گوگل به خیر حاذق میباشند که صفحه ها را دنبال نمایند و وب سایت هایی که تبلیغات آزاردهنده ای را در برگه‌شان قرار داده اند را شناسایی نمایند و آنها از لیست نتیجه ها نخستین حذف نمایند.
الگوریتم پنگوئن
و بالاخره رسیدیم به الگوریتمی که روی پیوند های یک کاغذ اثر گذار میباشد و بر چگونگی آنان تفحص می نماید. الگوریتم پنگوئن وبسایت هایی که از لینک و پیوند های مخرب به کار گیری کرده اند یا این که لینکی خریداری کرده اند را جریمه می نماید! هنگامی که لینک و پیوند تبدیل به یکی فاکتورهای جایگاه بندی شد، اکثری از اشخاص استارت کردند به خرید لینک و پیوند و هنگامی که گوگل متوجه این قضیه شد، از طریق های متفاوت با این لینک و پیوند ها نزاع کرد. یک کدام از این طرز ها، الگوریتم پنگوئن میباشد. چنانچه می‌خواهید این الگوریتم مرتبه بندی را به عایدی شما تغییر تحول دهد، عالی میباشد به هیچ عنوان سراغ خرید بک پیوند نروید و هیچ وقت از سئوی کلاه سیاه برای داخل شدن به درجه های فراتر به کارگیری نکنید، چون با به عبارتی سرعتی که ترفیع نموده اید، با سرعت بیشتر از آن افت خواهید کرد.
الگوریتم EMD
در سال 2012 گوگل الگوریتمی به اسم EMD که مخفف عبارت Exact Match Domain میباشد را معرفی کرد. دیدنی میباشد بدانید که در حین 10 سالی که از معرفی این الگوریتم قبل میباشد، یک سری توشه آپ دیت گردیده است و غرض مهم آن این میباشد که وبسایت هایی که محتواهای ضعیفی ارائه می‌دهند را از حاصل حذف نماید و بازدارنده عمل اسپمی آن‌ها خواهد شد.
برای آن که‌این الگوریتم وبسایت شمارا مناسب چک نماید و شما در بالا بنشاند، خوب  میباشد که محتواهایی را ساخت‌و‌ساز نمایید که به کاربرپسند باشد و نیاز استفاده کننده را رفع نماید.
الگوریتم سارق دریایی
این الگوریتم سرچ گوگل نیز تمرکزش روی محتوا بود! در سال ۲۰۱۲ معرفی شد و همان گونه که از اسمش پیداست، با محتواهای اسکن و تکراری پیکار می نماید. الگوریتم دزددریایی وب سایت هایی که از محتواهای اسکن گردیده و تکراری به کارگیری می نمایند را هیچ گاه در حاصل بالا علامت نمی دهد. بیشترین وبسایت هایی که از این الگوریتم ضربه خورده اند، وب سایت هایی می باشند که در قضیه دانلود کتاب، فیلم و آهنگ فارغ از اسکن رایت آموزش سئو در مشهد عمل می نمایند. در حالتی‌که می‌خواهید که‌این الگوریتم شمارا گزینه خشمش قرار ندهد و پنالتی گوگل نشوید، هیچ گاه سرقت ادبی اعمال ندهید و مدام روی ساخت محتوای باکیفیت و یونیک تمرکز نمایید.